You are here

„Renault Espace“ su „Formulės-1“ bolido V10 varikliu

Šis „Renault Espace“ dar kartą įrodo, kad automobilių istorija yra labai įdomi ir gamintojai yra sukūrė be galo įdomių ir netikėtų projektų.

Štai šis „Renault Espace“ 1995 metais galėjo skrieti virš 300 km/h greičiu, o įsibėgėti iki 200 km/h jam užteko vos 6,9 sek.

Visas šias technines charakteristikas garantavo „Formulės-1“ bolido V10 variklis, dėl kurio sumontavimo į šį automobilį tikrai netilps šeši keleiviai (be vairuotojo).

1994 metais „Renault Espace“ modelis šventė savo gyvavimo dešimtmetį, tais pačiais metais „Renault“ komanda trečią kartą laimėjo„Formulės-1“ konstruktorių įskaitoje. Taigi buvo dvi nuostabios progos, kurias reikėjo kažkaip unikaliai paminėti. Tuomet ir gimė šio projekto idėja.

Po antros kartos „Espace“ kėbulu atsirado 1993 metų „Renault-Williams FW15C“ bolido 3,5 litro V10 variklis, kuris buvo sujungtas su 6 laipsnių sekvencine greičių dėže, kuri galią perdavė į galinius varomuosius ratus. Taip pat kėbulas slėpė ir anglies pluošto F1 bolido važiuoklę.

Standartiškai F1 variklis turėjo 700 AG galią, tačiau į automobilį sumontuota jėgainė buvo patobulinta. Jo galia siekė daugiau nei 800 AG ir 700 Nm. Tai turėjo išjudinti 1300 kg sveriantį automobilį. Pagreitis iki 100 km/h truko vos 2,8 sek., 200 km/h greitis buvo pasiekiamas po 6,9 sek., o maksimaliai automobilis galėjo įsibėgėti iki 300 km/h.

Anglies pluošto stabdžiai leido šiam „Renault Espace F1“ 600 metrų distancijoje įsibėgėti nuo nulio iki 270 km/h ir visiškai sustoti.

Viduje vietoj septynių sėdimų vietų buvo įtaisytos keturios sportinės sėdynės, už kurių „zvimbė“ variklis.

Žinoma, toks automobilis ir liko tik konceptu, naudojamas įvairių parodų metu. Didžiąją laiko dalį jis praleidžia muziejuje.

Kategorijos: 
Automobiliai: