You are here

„Renault Sport R.S. 01“ nusimeta uždangą

Būsimo „Renault" sportinio automobilio kėbulo linijos jau buvo atskleistos anksčiau, tačiau pačioje 2014 m. liepos pabaigoje buvo atskleista dar viena šio automobilio paslaptis: jo pavadinimas – „Renault Sport R.S. 01“.

Skelbiama, kad „Renault Sport R.S. 01”, kurį pamačius, suvirpa visų automobilių mėgėjų širdys, bus vienas galingiausių pasaulyje GT klasės lenktyninių automobilių. Tiek piešiant pirminį kėbulo eskizą, tiek ir vėliau rengiant detalius brėžinius, kiekvienu pieštuko brūkštelėjimu siekta dvejopo tikslo: „Renault Sport R.S 01“ turi tapti kultiniu bendrovės „Renault“ automobiliu, o nuolat ieškant efektyviausių aerodinaminių sprendimų, būtina pagerinti ir jo veikimą trasoje.

Autodromai, variklių alyva ir visiškai sudilintos padangos... Tik pažvelkite į „Renault Sport R.S. 01“ nuotraukas - atrodo įspūdingai, o sportinio automobilio charakteristikos taip pat itin gerai nuteikia.

Lenktyninis automobilis „Renault R.S. 01" dėl monokoko važiuoklės, kuri pagaminta iš anglies pluošto, sveria mažiau nei 1100 kg, atitinka LMP1 taisykles, o po variklio dangčiu slepia „Nissan GT-R“ 3,8 litro V6 twin-turbo jėgainę, paruoštą „Nismo" bei išvystančią 507 AG ir 600 Nm galią.

Visa tai yra perduodama per septynių laipsnių sekvencinę greičių dėžę į galinius automobilio ratus, kas leidžia automobiliui įsibėgėti iki 300 km/h.

Didžiulio dėmesio, kurį konstruktoriai skyrė aerodinaminėms savybėms, rezultatas tiesiog puikus: „Renault Sport R.S. 01“ pasiekti veikimo parametrai gali panokti GT3 ir priartėti prie DTM klasės automobilių. CI (keliamosios galios koeficientas) ir CdA (aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas) panašus į automobilių „Formula Renault 3.5“. Esant didžiausiam 300 km/val. greičiui, 1,7 metrinių tonų prispaudimo jėga prilygsta „Formula Renault 3.5“, kuris „World Series by Renault“ lenktynėse laikomas etaloniniu automobiliu, prispaudimo jėgai.

Sukibimą pirmiausia garantuoja aerodinaminė prispaudimo jėga, todėl šis aspektas ir atsispindi pakabos konstrukcijoje. Kaip ir sportinių automobilių prototipų atvejais, naudojamos dvigubos skersinės svirtys su stūmikliais ir „Öhlins“ demferiai. Kompresija ir atšokimas reguliuojamas, o sistemų vieta – abiejose priekinėse kėbulo pusėse ir gale, išilgai pavarų dėžės.

„Renault R.S. 01“ yra apautas 18 colių ratlankiais ir specialiomis „Michelin“ padangomis. Stabdymo jėga ateina iš 380 mm skersmens anglies pluošto diskų ir suportų su šešiais cilindriukais.

Bolidas aprūpintas iš plieno pagamintais saugos lankais. Jo ilgis yra 4710 mm, plotis 2000 mm, o aukštis 1166 mm. Ratų bazė sudaro 2744 mm. Kuro bako talpa yra 150 litrų.

Sportinis automobilis, kurio kaina prasideda nuo 354 500 Eurų. 2015 m. „Renault Sport R.S. 01“ bus viena naujojo „World Series by Renault“ čempionatų etapo – „Renault Sport Trophy“, kuris tuo pačiu taps ir tramplinu į profesionalų GT ir ištvermės čempionatus, žvaigždžių.

Kategorijos: 
Automobiliai: