You are here

Vilniuje pristatytas „Renault Talisman Grandtour“ universalas

  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka
    Renault Talisman Grandtour/Gamintojo nuotrauka

Po 2015 m. liepos 6 dieną pristatyto „Talisman“ sedano, „Renault“ pakėlė uždangą ir nuo naujojo „Talisman Grandtour“. 2016 metų liepos mėnesio 28 dieną šis talpus automobilis buvo pristatytas ir Vilniuje.

Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Europoje D segmento (sedanų ir universalų) rinkos dydis sudaro daugiau nei vieną milijoną automobilių per metus, o universalai – 54 procentus šio kiekio.

Naujasis „Renault Talisman Grandtour“ perima visus sedano privalumus, prie jų pridėdamas stilingas universalo linijas ir praktiškumą.

Universalo „Grandtour“ versija kainuos 980 eurų daugiau nei sedanas ir ji bus nuo 23 820 eurų,

Sportiškas stilius

„Talisman Grandtour“ matmenys yra lygiai tokie patys kaip ir sedano (ilgis 4,86 metro, plotis 1,87 metro, aukštis 1,46 metro, ratų bazė 2,81 metro), išsaugant ir tas pačias dinamiškas proporcijas, glotnų profilį bei aukštą vidurio liniją.

Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Stogo rėmai iš poliruoto aliuminio akcentuoja veržlią stogo liniją, kurią pratęsia ilgas galinis aptakas. C statramsčiai ir chromu dekoruoti šoninių langų kraštai sustiprina universalo kėbulo išbaigtumo ir glotnumo įspūdį. Nuožulnus galinis stiklas išvaizdai suteikia dinamiškumo efektą, išvengiant bagažinės erdvės mažinimo.

Lengvai pakraunamas

Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą „laisvų rankų“ naudojimą ir pakrovimą.

Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Talisman Grandtour“ bagažinės talpa iki uždangalo yra 572 dm3 (VDA), o didžiausias krovinių skyriaus ilgis – 1 116 mm. Nulenkus galines sėdynes, šis skaičius padidėja iki 2 010 mm, o talpa – beveik iki 1 700 dm3 (VDA).

Erdvus salonas

Universalas pasižymi erdviu salonu ir viliojančiomis, komfortabiliomis sėdynėmis. Jis yra sukurtas galvojant apie vairuotojo ir keleivių patogumą, „Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija sedano kėbulu, yra klasės lyderis, vertinant salono erdvę. Versija „Grandtour“ turi papildomą pranašumą dėl 30 mm didesnės erdvės gale sėdinčių keleivių galvoms – 886 mm.

Erdvė galvoms priekyje – 902 mm

Erdvė galvoms gale – 886 mm

Erdvė priekyje, alkūnių lygyje – 1 512 mm

Erdvė keliams gale – 262 mm

Daugiau nei 25 litrus siekianti dėtuvių talpa

Technologijos

Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija su sedano kėbulu, „4Control“ visų vairuojamų ratų sistemą suderina su aktyviais amortizatoriais. „4Control“ važiuoklė mieste „Talisman Grandtour“ apdovanoja išskirtiniu vikrumu. Naujojo „Renault“ stabilumas posūkiuose ir miklumas, atliekant staigius manevrus, šiam automobiliui suteikia ypatingą važiavimo komfortą ir užtikrintumo jausmą.

„Renault Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudojant visiškai suderinamu „Perso“ režimu.

Specialus mygtukas, vairuotojui leidžiantis „Comfort“ režimą perjungti į „Sport“ ir atvirkščiai, suteikia galimybę akimirksniu pakeisti „Talisman Grandtour“ charakterį. „Talisman“ konstrukcija su žemu svorio centru ir arti kelio esančia vairuotojo padėtimi lemia tai, kad „Multi-Sense“ sistemos privalumus bus galima dar geriau pajausti, ypač – pasirinkus dinaminį „Sport“ režimą. Taip vairuotojui tarsi suteikiama galimybė paspaudus mygtuką rinktis iš kelių automobilių, esančių viename automobilyje. Nepriklausomai nuo to, kokiam važiavimui tinkama nuotaika – ar aktyviam ir tiksliam, ar tolygiam ir komfortabiliam, pasirinkimas visuomet yra po ranka, be to, jis atliekamas akimirksniu.

Keičiant važiavimo režimą, kartu keičiama ir automobilio salono atmosfera, parenkant apšvietimo spalvą (mėlyną, raudoną, rusvai raudoną, žalią arba purpurinę), prietaisų skydelio pateikimą ir spalvą, modifikuojant variklio garsą.

„Renault Talisman Grandtour“ taip pat siūlo „Renault R-Link 2“ multimedijos centrą su belaidėmis sąsajomis, kuris gali būti su 7 colių horizontaliu arba su 8,7 colio vertikaliu ekranu. „R-Link 2“ leidžia prižiūrėti pagalbines automobilio vairavimo sistemas ir kitą standartinę įrangą, pavyzdžiui, navigacijos sistemą, garso aparatūrą, klimato kontrolės funkciją. Be jutiklinio ekrano, galima naudotis specialiais mygtukais, centrinėje konsolėje esančiu daugiafunkciu sukamu valdikliu ir ant vairo rato esančiais mygtukais.

Pagrindinis puslapis dabar gali būti konfigūruojamas, vairuotojui suteikiant galimybę tiesiausiu keliu pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas arba suasmeninti visą sąsają.

Pagalbinės vairavimo sistemos

• Nuraminimui – prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC); aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS).

• Perspėjimui – perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW); perspėjimas apie saugaus atstumo palaikymą (SDW); ženklų atpažinimas su greičio viršijimo prevencija (TSR, OSP); aklosios zonos stebėjimas (BSW).

• Pagalbai – galinė vaizdo kamera, automatiškai įjungiamos tolimosios ir artimosios šviesos (AHL); elektroninis stovėjimo stabdys, priekiniai, galiniai ir šoniniai parkavimo jutikliai; automatinis parkavimo asistentas.

Kad kelionė nevargintų, paslepiamas, spalvotas, akių lygyje esantis ekranas rodo naudingą informaciją: važiavimo greitį, navigacijos sistemos duomenis ir pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) pranešimus.

Renault Talisman Grandtour/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Efektyvūs varikliai

„Renault Talisman Grandtour“ siūlo tą pačią kaip ir sedano versijoje variklių gamą.

Du benzininiai varikliai:

„Energy TCe150“ ir „Energy TCe 200“, suderinti su septynių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatinėmis transmisijomis.

Trys dyzeliniai varikliai:

„Energy dCi 110“, suderinti su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija.

„Energy dCi 130“ taip pat siūlomi su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.

„Energy dCi 160“ – su „Twin Turbo“ technologija, derinamas išskirtinai su šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.

„Renault TALISMAN Grandtour“ gamoje yra keturi įrangų lygiai, iš jų ir aukščiausia „Initiale Paris“ versija.

Naujasis modelis prekybos salonuose pasirodys 2016 m. birželio mėn., bet pirkėjai jį gali užsisakyti jau dabar.

„Renault TALISMAN Grandtour“ kainos

TALISMAN GRANDTOUR GAMA

 

 

 

 

VARIKLIS/VERSIJA

LIFE

ZEN

INTENS

INITIALE PARIS

BENZININIS

Energy TCe 150 EDC

 

26 780

28 500

 

Energy TCe 200 EDC

 

 

30 590 

36 490

DYZELINIS

Energy dCi 110

23 820

 

 

 

Energy dCi 130

 

26 780

28 500

 

Energy dCi 130 EDC

 

 

30 100

 

Energy dCi 160 EDC

 

29 730

31 450

37 350

Kategorijos: 
Automobiliai: