You are here

„Renault Trezor“ - įspūdingas konceptas su „Formula E“ varikliu

  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka

2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ pademonstravo įspūdingą konceptą „Trezor“.

Apie automobilio dizainą kalbėti net nevertą, nes jis verčiantis iš koto! Belieka tik grožėtis jo linijomis.

Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Trezor“ panaudotas sportinio „Renault e.dams“ komandos elektromobilio, du kartus tapusio „Formula E“ komandų įskaitos pasaulio čempionu, motoras. Ši jėgainė generuoja 350 AG ir 380 Nm galią ir leidžia 1600 kg sveriančiam kupė 100 km/h greitį pasiekti greičiau nei per 4 sekundes.

„Renault Trezor“ konceptas turi ir pilnai autonominį režimą, taigi juo galima važiuoti nelaikant vairo rankose.

Tačiau taip atrodančio galingo kupė vairo tikrai nesinorėtų paleisti iš rankų besimėgaujant vairavimo malonumu.

„Trezor" įkūnija naujus „Renault“ bruožus, kurie bus matomi visoje modelių gamoje. Tai – šiltos, paprastos, jausmingos linijos; automobilyje aiškiai išreikštas markės „veidas“ ir C formos priekiniai žibintai.

Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Raudonas stiklas ir naujoviškas anglies pluošto „Trezor" kėbulas akį traukia kontrastuojančiais paviršiais. Jo siluetas perteikia klasikinių GT automobilių bruožus.

Ant kapoto esančios korio formos oro įsiurbimo angos atkartoja galinės kėbulo dalies struktūrą.
Kairėje kėbulo pusėje esantį degalų įpylimo angos dangtelį pakeitė analoginis indikatorius, nurodantis akumuliatoriuje esančios įkrovos lygį.

„Trezor" galinėje dalyje – modernūs lazeriniai žibintai su šviesolaidžiais. Šie šviesolaidžiai užtikrina ryškią ir išsiskiriančią šviesą. Stabdymo metu jie, keisdami švytėjimo intensyvumą, sukuria įdomų vaizdo efektą.

Vos 1 080 mm aukščio „Trezor" atskleidžia automobilio vidaus dizaino evoliucijos viziją.

Salone panaudotos aukštos kokybės apdailos medžiagos, įskaitant odą ir medį. Jame dominuoja raudona spalva, šiltas ir jausmingas stilius.

„Trezor" energiją tiekia du akumuliatoriai, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.

„Trezor" taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.

„Trezor" proporcijos prisideda prie įkvepiančio automobilio elgesio kelyje. Platus tarpuvėžis (priekyje 2 048 mm, gale 2 106 mm) ir ilga ratų bazė (2 776 mm) padidina valdymo savybes, o itin žemo kėbulo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,22. Stabilumą kelyje padidina ir žemas svorio centras (prošvaisa siekia vos 25 cm).

Mažindami energijos sąnaudas ir gerindami dinamines savybes, „Renault“ dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė automobilio konstrukcijos lengvinimui. Jo konstrukcija sudaryta iš anglies pluošto centrinio narvo, kuris sujungtas su priekyje ir gale esančiais vamzdiniais rėmais. Kėbulo monokokas ir durys pagaminti iš anglies pluošto. Visa tai sudaro įspūdingą GT tipo automobilį, kurio ilgis yra 4 700 mm, plotis – 2 180 mm, aukštis – 1 080 mm. O svoris 1 600 kg.

„Trezor" yra su specialiai sukurtomis „Continental“® padangomis. Priekinių ratlankių dydis – 21, galinių – 22 coliai. Dalis jų protektoriaus yra sukurta tam, kad optimizuotų vandens išstūmimą ir po rato, dalis skirta maksimaliam sukibimo didinimui.

Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Automobiliai: