Ring Challenge 2018: Nemuno žiedo iššūkį priėmė apie 150 lenktynininkų | 98.lt

You are here

Ring Challenge 2018: Nemuno žiedo iššūkį priėmė apie 150 lenktynininkų

  • Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
  • Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
  • Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
  • Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
  • Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Ring Challenge 2018/Egidijaus Babelio nuotrauka

Sekmadienį, gegužės 6 dieną, Kačerginės Nemuno žiede visiškai naujas renginys „C-Bet Ring Challenge“ atidarė vasaros lenktynių sezoną. Lietuvos automobilių sporto federacijos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato rangą įgavęs renginys į trasą pritraukė daugybę naujokų: ratus suko daugiau nei 100 dalyvių. Vis tik trasos rekordus mušė ir energetiniais gėrimais ant podiumo laistėsi pasitreniruoti atvykę profesionalai.

Pritraukė naujokų

100 dalyvių važiavo „Time Attack“ lenktynėse laikui ir beveik trys dešimtys varžėsi tiesioginėje kovoje „Race“ važiavimuose. Tiesa, kadangi lenktynės skirtos mėgėjams, neturintiems aukščiausios kategorijos lenktynininko licencijos, saugumui užtikrinti buvo įrengtos dvi papildomos greičio gesinimo zonos.

„Mes nesiekiame pagerinti trasos rekordų, norime į lenktynes pritraukti kuo daugiau naujų žmonių, norime jiems padėti, stengiamės užtikrinti maksimalų saugumą, kad dalyviai jaustųsi komfortiškai ir galėtų be jokios baimės patirti tą jaudinantį lenktynių azartą“, - sakė varžybų vadovė Ugnė Rukšėnaitė.

„Tai buvo pirmosios mano lenktynės. Apie metus laiko treniravausi „Simuliatorių akademijoje“ ir dabar buvo pirmasis startas tikroje trasoje, tikrose lenktynėse. Kas man keisčiausia, kad labai gerai pasisekė išvengti incidentų, pasikroviau labai daug įspūdžių ir jau pirmame važiavime lėkiau su šypsena į „makuškės“ posūkį. Antrame važiavime netgi pavyko greitėti, todėl esu užtikrintas, kad būsiu ir kitame etape. Puiki organizacija: viskas vyko laiku, visi labai draugiški, teisėjai gerai dirbo darbą, dalino patarimus saugumo klausimais“, - įspūdžiais dalijosi pirmą kartą „Honda Civic“ automobiliu į trasą išvažiavęs Arnoldas Galkis.

Kovojo profesionalai

Vis tik renginys, siūlantis daugiausia laiko trasoje už kiekvieną išleistą eurą pritraukė galybę profesionalų, kurie nepraleido progos pasitreniruoti vasaros lenktynių išvakarėse. „C-Bet Ring Challenge“ sudalyvavo visa „Dynami:t Energy“ ekipa, susirinko gausus būrys Panevėžio lenktynininkų. Šie santykius aiškinosi „Race“ važiavimuose, mat kaip sakė prelegentai: varžybos – geriausia treniruotė varžyboms.

„Labai džiaugiuosi, kad man pavyko įveikti lenktynes be jokių eismo įvykių, kurie mane persekioja nuo karjeros pradžios. Mašina lėkė taip, kaip turėjo, niekas jai nekliudė, niekas negedo, tik nusipirkau labai prastas padangas, kurios nekibo. Tikėjausi, kad šios lenktynės taps lengva treniruote, tačiau jos tikrai nebuvo lengvos. Jos suvalgė tiek pat nervų, sukėlė tiek pat streso, kiek ir kitos lenktynės. Bet man patiko. Labai gera organizacija: viskas aišku ir grafikas slinkosi minučių tikslumu, be jokių vėlavimų“, - sakė RACE3000+ klasės nugalėtojas Edvinas Einikis, pirmą kartą trasoje „C0Bet Ring Challenge“ metu išbandęs naują savo „Audi S4“ automobilį.

Bene labiausiai rezultatu džiaugėsi „Dynami:t Energy“ komandos atstovas Danas Azikejevas, laimėjęs pirmąsias lenktynes savo karjeroje. Džiaugsmą sustiprino ir tai, kad treniruočių metu „C-Bet Ring Challenge“ išvakarėse subyrėjo jo BMW automobilio sankaba, kurią teko keisti per naktį, o automobilį tvarkę meistrai jam negarantavo, kad detalė atlaikys milžiniškus krūvius.

„Labai džiaugiuosi iškovota pergale. Visą žiemą tvarkiau tiek techniką, tiek save. Ir dabar akivaizdžiai matau, kad tai davė rezultatų. Tai labai motyvuoja ir stumia tobulėti toliau“, - džiaugėsi D. Azikejevas.

Profesionalai važiavo ne tik „Race“, bet ir „Time Attack“ važiavimuose. Absoliučiai geriausią laiką parodė automobilį išbandyti į trasą atvykęs Paulius Reisas. Jis sugebėjo įveikti vos 10 ratų iki kol paskutinį kraują išlaido jo BMW amortizatoriai. Vis tik pirmuoju bandymu jis sugebėjo Nemuno žiedo ratą apvažiuoti per 1:23.558. Šio laiko nesugebėjo pagerinti niekas. Į 1 min ir 24 sek. tilpti sugebėjo tik Marius Grigaitis ir Algirdas Gelžinis.

 

„Time Attack“ rezultatai:

TA3000+ klasė

  1. Paulius Reisas: 1:23.558

  2. Marius Grigaitis: 1:23.683

  3. Algirdas Gelžinis: 1:23.933

TA3000 klasė

  1. Aurimas Mištautas: 1:24.237

  2. Danas Azikejev: 1:24.545

  3. Marius survilas: 1:25.054

TA2000 klasė

  1. Edvinas Mardosas: 1:25.699

  2. Paulius Urbonavičius: 1:26.281

  3. Tomas Buškevičius: 1:26.405

TA2500 klasė

  1. Redanas Jankaitis: 1:25.995

  2. Tomas Pidkovas: 1:26.866

  3. Nerijus Kiseliovas: 1:28.767

TA1600 klasė

  1. Tomas Buškevičius: 1:28.659

  2. Laurynas Simonavičius: 1:30.286

  3. Mindaugas Rožėnas: 1:32.472

 

„Race“ rezultatai:

R1600 klasė:

  1. Povilas Bonkevičius

  2. Gražvydas Mačiulaitis

  3. Laurynas Simonavičius

R2000:

  1. Paulius Urbonavičius

  2. Edvinas Mardosas

  3. Paulius Sprindys

R3000:

  1. Danas Azikejev

  2. Mantas Matukaitis

  3. Aurimas Mištautas

R3000+:

  1. Edvinas Einikis

  2. Indrė Senkutė-Gedgaudienė

  3. Tautvydas Lašas

Kategorijos: