You are here

„SARD MC8“ arba vienetinis „Toyota MR2“ su V8

  • MC8/Stop kadras iš vaizdo įrašo
    MC8/Stop kadras iš vaizdo įrašo

24 valandų Le Mano lenktynės ir auksinė GT1 era! Šioje klasėje norėję dalyvauti gamintojai, turėjo sukurti automobilį, tinkantį legaliai dalyvauti eisme. Būtent tuomet, buvo sukurti vieni įdomiausi ir beprotiškiausi, eismui pritaikyti automobiliai. Be to, norint dalyvauti lenktynėse, užteko pagaminti vos vieną legalų modelį.

1995-1996 metais šiose lenktynėse dalyvavo ir „SARD MC8-R“ automobilis. Vienas toks egzempliorius pagal taisykles buvo pritaikytas ir keliams.

SARD šifruojasi kaip „Sigma Advanced Racing Development“ - tai japonų tiuningo ir lenktynių komanda, turėjusi sąsajų su „Toyota“. Todėl lenktynėms skirtas „MC8-R“ iš tikrųjų buvo smarkiai modifikuotas „Toyota MR2“ su twin-turbo 4,0 litrų V8 varikliu, turinčiu 600 AG. Variklis sujungtas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže. 1996 metais lenktyninis bolidas gavo tvirtesnę 5 laipsnių greičių dėžę.

Lenktyninio automobilio svoris – 1273 kg, tačiau 1996 metais jis sumažėjo iki 1061 kg.

Lenktynėse šis automobilis negalėjo prilygti „McLaren F1“ ar „Viper GTS-R“, tačiau nepaisant to, tai yra labai įdomus egzempliorius.

1995 metais dėl gedimo „MC8-R“ turėjo iš lenktynių pasitraukti 14-ame rate, o 1996-ais metais finišavo antras nuo galo.

Gatvei skirta šio automobilio „MC8“ versija kelia itin daug susižavėjimo ir tai yra niekada nematytas modelis, itin panašus į „MR2“. Lyginant su juo, „MC8“ yra 40 cm ilgesnis, 20 cm platesnis ir 20 cm žemesnis.

Po pasirodymo automobilis dvidešimčiai metų buvo pradingęs ir tik 2015 metais pasirodė vieno japonų automobilių kolekcionieriaus tinklapyje.

Kategorijos: 
Automobiliai: