You are here

„Seat Ibiza Cupster" – konceptas 30 metų jubiliejaus proga

Automobilių gamintojas „Seat“ ruošiasi pristyti naują konceptą „Ibiza Cupster“, kuris bus pristatytas gegužės 28-31 d. vyksiančiame patobulintų automboilių  „Worthersee“ susitikime, Austrijoje.

Konceptas  pažymės „Ibiza“ 30 metų jubiliejų. Automobilis nudažytas ryškia oranžine spalva ir apautas 18 colių ratlankiais. Po variklio dangčiu sumontuotas 1,4 litro TSI motoras su turbokompresoriumi, pasiskolintas iš „Ibiza Cupra“ modelio. Jėgainės galia siekia 180 AG ir 250 Nm. Visa tai yra perduodama į priekinius ratus per DSG transmisiją.

Lyginant su standartiniu „Ibiza“ modeliu, konceptas „Cupster“ turi 80 mm žemesnę sėdėsenos poziciją. Žemas lenktas priekinis stiklas ir virš galvos švilpiantis vėjas suteikia nepakartojamą malonumą tiek automobilio vairuotojui, tiek keleiviui.

„Ibiza“ modelis visuomet buvo „Seat" širdis – jaunatviškas, dinamiškas automobilis, pasižymintis emocingu dizainu, praktiškumu ir puikia išliekamąja verte.“ – sakė „Seat S.A." prezidentas Jürgen Stackmann.

„Wörthersee renginyje mes švenčiame savo sėkmingiausio modelio – „Ibiza“ -  jubiliejų,“ - pridūrė jis.

Kiekvienos „Ibiza“ versijos dizainas pažadina net ir kiečiausiai snaudžiančią vaizduotę. Ji emocinga ir dinamiška – tai dvi svarbiausios priežastys, dėl kurių šis modelis tapo sėkmingiausiu „Seat" automobiliu. „Seat Design“ sukūrė naują maloniai stebinančią „Ibiza Cupster“ interpretaciją. Nors kėbulas iš esmės yra toks pat, nuo „pečių“ linijos viskas keičiasi – automobilis visiškai neturi stogo.

Dvivietis automobilis neturi jokios galimybės apsaugoti keleivius nuo lietaus – stogas nėra numatytas ir netgi priekinis stiklas yra labai žemas, „apjuostas“ siaura langų juostele. Nepaisant to, vairuotojas ir keleivis yra apsaugoti nuo vėjo, nes sėdynės yra sumontuotos 80 milimetrų žemiau negu serijiniame modelyje. „Ibiza Cupster“ įgavo ir visiškai naujas proporcijas – pločio, aukščio ir netgi galios. Vairas aptrauktas specialia oda – švelni anilino oda yra nudažyta be jokio pigmentinio sluoksnio. Dėl to jos struktūra porėta, elastinga ir labai maloni liesti.

„Seat Design“ specialiai šiam modeliui parinko „New Orange“ spalvą. Tamsiai pilki „double-bubble“ stiliaus sėdynių apmušalai atrodo tarsi salos didelėje oranžinėje jūroje. Modelio interjeras pasiskolintas iš „Ibiza“ lenktyninių modelių „Ibiza Trophy“, kurie pardavinėjami keliose Europos šalyse. Minimalizmas ir juoda „Alcantara“ apdaila, žemos lopšio formos sėdynės leis pasijusti tarsi tikrame lenktyniniame automobilyje.

Šis projektas yra vienetinis ir liks tik konceptu.

Automobiliai: