You are here

„Seat Leon Cupra" su 300 AG užtaisu

  • Seat Leon Cupra
    Seat Leon Cupra
  • Seat Leon Cupra
    Seat Leon Cupra
  • Seat Leon Cupra
    Seat Leon Cupra
  • Seat Leon Cupra
    Seat Leon Cupra

Kaskart SEAT pristatant naują modelį žiniasklaidai, visada nuskamba klausimas – ar jis turės CUPRA versiją? Dabar „Cup Racer“ akronimas išsirutuliojo į kur kas daugiau, negu tik sportišką versiją. CUPRA ženkleliu pažymėti automobiliai tapo tais, iš kurių tikimasi daugiausia: akivaizdaus sportinės dvasios paveldo, naujausių technologijų, funkcionalumo ir patikimumo. Kitais žodžiais tariant, publikos akimis, CUPRA modelis yra geriausias emocijų ir proto pusiausvyros pavyzdys.

„Leon CUPRA“ visada išsiskyrė savo puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, įrangos gausa, kraują kaitinančiu dizainu ir teisingu kainos bei kokybės santykiu. Nors CUPRA modelis visada pasižymėjo tobulumu, mums pavyko dar labiau jį patobulinti.

Visiška sėkmė

2016 metais CUPRA modelio pardavimai siekė 9000 vnt., iš kurių 8300 vnt. buvo parduoti Europos rinkoje. Šie skaičiai neleidžia abejoti „Leon CUPRA“ sėkme ir populiarumu. Sportiškiausias kompanijos modelis pakliuvo į populiariausių modelių penketuką savo segmente Europoje.

Seat Leon Cupra

Iš šio sportinio automobilio jūs galite tikėtis galios, nepakartojamos vairavimo patirties ir moderniausių technologijų. „Leon CUPRA“ šeimininkai savo automobilį apibūdina kaip saugų, patikimą, elegantišką ir funkcionalų. Dėl naujausių saugumo technologijų, ryšių ir pramoginės sistemos patobulinimų naujasis „Leon CUPRA“ tiesiog nepalieka abejingų. Be to, jis yra dar praktiškesnis ir „lankstesnis“ kiekvieno poreikiams. Pirkėjai galės rinktis iš 3 skirtingų kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST. Penkerių durų versija kasdienėms kelionėms suteikia pikantiškų „prieskonių“, SC modelis demonstruoja dizaino ir technologijų meistriškumą, o ST versijoje susijungia universalumas ir dinamiškumas.

Galingiausias SEAT modelis

2,0 l TSI variklį, pasižymintį 300 AG galia turintis „Leon CUPRA“ yra ne tik savo segmento lyderis, bet ir galingiausias automobilis SEAT istorijoje. Naujojo modelio variklis 10 AG lenkia savo pirmtaką (galia nuo 290 AG pakilo iki 300 AG). Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm jis pakilo iki 380 Nm. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800-5500 aps./min. Dėl tokio plataus diapazono rezultatas yra greita ir galinga variklio reakcija. Už tai, žinoma, reikėtų padėkoti ir kintamam vožtuvų atidarymo laikui bei tiesioginiam įpurškimui. Abi technologijos leidžia pasiekti išskirtinių rezultatų.

Seat Leon Cupra

Maksimalus automobilio greitis elektroniniu būdu yra ribojamas ties 250 km/h riba. Būsimieji pirkėjai galės rinktis 6 pavarų mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Sumanūs techniniai sprendimai lemia aukštą ekonomiškumo ir ekologijos lygį. Priklausomai nuo modelio, CO2 emisijų lygis siekia nuo 153 iki 164 g/km. SC versijos su automatine pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,7 l/100 km, o 5D versijos – 6,8 l/100 km. Vidutinės CUPRA ST modelio su DSG transmisija ir „4Drive“ sistema degalų sąnaudų lygis siekia 7,2 l/100 km.

ST modelio versija su DSG dvigubos sankabos transmisija galės pasiūlyti ir visų varančių ratų sistemą. Modelio gerbėjai tikrai atsimena 2000 metus, kai pirmos kartos „Leon CUPRA“ modelis taip pat išdidžiai džiaugėsi visais keturiais variniais ratais. Dėl moderniųjų technologijų jauniausias CUPRA šeimos narys neabejotinai yra puikus sportiškumo, universalumo ir saugumo pavyzdys.

Aukščiausios klasės pakaba

Siekdami geriausių galimų rezultatų „Leon CUPRA“ kūrėjai pasirūpino išskirtiniais, elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais. „Adaptive Chassis Control“ (DCC) sistemos pagrindinė misija buvo aukščiausio lygio efektyvumas ir valdymas tuo pat metu bei besąlygiškas gebėjimas prisitaikyti prie kelio sąlygų milisekundžių tikslumu.

Naujojo „Leon CUPRA“ modelio standartinės įrangos paketui priklauso „Progressive Steering System“ vairo stiprintuvo sistema. Ji leidžia valdyti automobilį lengviau, suteikia vairavimui daugiau dinamiškumo manevruojant ir įveikiant posūkius. Šis techninis sprendimas padeda sukurti nepakartojamai patogų automobilio valdymą.

Variklis

Galia (kW/AG)

Sukimo momentas (Nm/ aps./min)

Maks. greitis

CO2 emisijos (g/km)

2,0 l TSI

221/300

380 / 1800-5500

250

158

2,0 TSI su DSG transmisija

221/300

380 / 1800-5500

250

153-164

Dar vienas neatsiejamas šio modelio elementas – „Haldex VAQ“ automatiškai besiblokuojantis diferencialas. Verta paminėti, kad jis nėra pasyvus, kaip kitos sistemos, kurios neutralizuoja ESP sistemos jutiklius įveikiant posūkius ir perduoda daugiau galios išoriniam ratui. Šiuo atveju, analizuodami kiekvienos padangos sukibimą, „Haldex“ sankabos diskai atsidaro ir užsidaro tam, kad perduotų 100 proc. sukimo momentą vieninteliam ratui, turinčiam geriausią sukibimą. Šios sistemos veikimas puikiai suderintas su kitomis elektroninėmis pagalbos sistemomis. Veikdamos išvien jos leidžia išvengti staigių trūkčiojimų ir padeda lengviau įveikti posūkius. Tai reiškia, kad rečiau yra reikia naudoti stabdžio pedalą, todėl galia ratams perteikiama sklandžiau. Vairuotojas šio techninio sprendimo privalumus pajus iš karto ir liks išties maloniai nustebintas.

Naujo „Leon CUPRA“ šeimininkas savo automobilio dinamiškumo lygį gali reguliuoti pats, pasirinkdamas „Drive Profile“ sistemos važiavimo režimus: „Comfort“, „Sport“, „Eco“, individualių nustatymų arba CUPRA. Akseleratorius, pavarų dėžė, DCC sistema, „Progressive Steering“ sistema ir besiblokuojantis diferencialas sportiškiausius savo gebėjimus parodo pasirinkus CUPRA režimą.

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESC gali būti valdoma pagal vairuotojo poreikius. Ji turi 3 galimus nustatymų režimus. Užvedus variklį, ESC sistema iš karto pradeda veikti, užtikrindama sportišką važiavimą ir aukštą saugumo lygį tuo pat metu. Trokštantys dinamiškesnio ir sportiškesnio vairavimo patirties gali išjungti ESC sistemą, pasirinkdami vieną iš 2 režimų: pirmasis išjungia traukos kontrolę, tačiau ESC sistema išlieka budri, o antrasis išjungia ESC sistemą visiškai.

Geriausios technologijos

Kaip ir kiti „SEAT Leon“ šeimos nariai, CUPRA gali pasiūlyti naujausias technologijas ir funkcionalumą. Nepamirštant tokių sistemų, kaip „Radio Media System Plus“, „Adaptive Cruise Control“ ar „Front Assist“ sistema, tiesiog būtina paminėti atnaujintus, pažangesnius „Full LED“ žibintus. Nuo šiuol jau ir priešrūkiniai žibintai gali pasigirti LED technologijomis, o galiniai žibintai – ne tik LED privalumais, bet ir didesniu dydžiu.

Naujasis modelis gali pasiūlyti elektroniniu būdu valdomą stovėjimo stabdį, „Keyless Entry“ beraktę automobilio atrakinimo sistemą, 8 colių spalvotą lietimui jautrų ekraną, bevielę išmaniojo telefono įkrovimo sistemą. Visas šias funkcijas vairuotojas gali valdyti centrinėje konsolėje esančiais jungikliais. LED technologijas „prisijaukino“ ne tik eksterjeras, bet ir interjeras. Kiekvienas vairuotojas gali keisti salono apšvietimo spalvą pagal savo nuotaiką (yra 8 spalvų pasirinkimo galimybės).

Maža to, būsimieji „Leon CUPRA“ šeimininkai gali tikėtis naujausių pagalbos sistemų bei moderniausių ryšių ir pramoginių technologijų. „Pedestrian Protection“ sistema bei „Emergency Assist“ sistema buvo aprūpintos atnaujintomis kameromis ir radarais, kurie užtikrina tikslesnį „Traffic Sign Recognition“ kelio ženklų atpažinimo sistemos darbą.

Išskirtinis, su niekuo nesupainiojamas „Leon“ šeimos dizainas

Dar vienas bruožas, kuris išskiria naująjį „SEAT Leon CUPRA“ iš minios – tik „Leon“ šeimos nariams būdingas dizainas. „Full LED“ dienos šviesos žibintai, rūko žibintai, net kėbulo vidurinysis ir galinis statramsčiai bei galinis bamperis buvo kurti specialiai CUPRA versijai. Be to, CUPRA versija didžiuojasi didesnėmis priekinėmis ir galinėmis oro angomis, dvigubu chromuotu išmetamuoju vamzdžiu, raudonomis stabdžių apkabomis su CUPRA logotipu, CUPRA ženklo įspaudais papuoštais aliuminio slenksčiais, įspūdingu galiniu oro aptaku ir tamsintais langais.

Sportiškumo jausmą padeda sustiprinti juodi blizgūs 19 colių lengvo lydinio ratlankiai, prie kėbulo spalvos priderintos apdailos detalės ir raudonos arba juodos spalvos „Brembo“ stabdžių apkabos.

Automobilio viduje dėmesys krypsta į baltomis siūlėmis dygsniuotą vairą. Durų apmušalams buvo parinkta „Alcantara“ medžiaga su anglies pluošto apdailos detalėmis. Tokios pat medžiagos detalės puošia ir sportiškas sėdynes. Sėdynių apmušalai pagaminti iš „Alcantara“ medžiagos bei perforuotos odos. Aštresnių pojūčių gerbėjams suteikiama galimybė rinktis sportines sėdynes su „Alcantara“ apmušalais. Sėdynių atlošus puošia CUPRA logotipas. Pedalai ir pakojis pagaminti iš aliuminio.

Būsimiems „Leon CUPRA“ pirkėjams SEAT gali pasiūlyti platesnę eksterjero spalvų gamą. Prie tradicinių spalvų paletės prisijungė „Mystery Blue“ ir „Desire Red“ spalvos.

Kategorijos: 
Automobiliai: