You are here

Septintos kartos „Lexus ES“: Didesnis ir galingesnis

  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES
  • Lexus ES
    Lexus ES

„Lexus ES“ yra gaminamas nuo 1989 metų. Šeštoji jo karta buvo pristatyta gana seniai – 2012 metais, taigi natūralu, kad modelis paseno ir atėjo laikas naujam įpėdiniui.

Lexus ES

Taigi 2018 metų Pekino automobilių parodoje „Lexus“ pristatė jau septintos kartos prabangų sedaną „ES“, kuris kaip ir kiti gamintojo modeliai pasižymi išskirtiniu, akį traukiančiu dizainu bei naujausiomis technologijomis.

Naujasis „ES“ modelis paveldėjo savo pirmtakų, nuo seno garsėjančių komfortu, rafinuotumu ir prabanga, privalumus ir įgijo naują važiuoklę, kuri leido sukurti dinamiškesnį išorės dizainą bei užtikrinti dar geresnes dinamines savybes.

Septintos kartos „Lexus ES“ naudoja tą pačią platformą, kaip „Toyota Avalon“, o tai leido „Lexus“ kūriniui tapti dar didesniam. Jis tapo ilgesnis (+65 mm), platesnis (+45 mm), o ratų bazė išaugo 5 centimetrais. 50 mm ilgesnė važiuoklės bazė leido labiau atitraukti ratus į automobilio kampus ir taip užtikrinti platesnes priekinių bei galinių ratų provėžas (atitinkamai 10 ir 37 mm).

„ES“ bus kelių versijų: benzininis „ES 350“ ir „ES 300h“ hibridas. Abi versijos bus galingesnės už pirmtakus.

Pirmasis variantas turi 3,5 litrų V6 variklį su 302 AG ir 362 Nm. Jėgainė sujungta su nauja 8 laipsnių automatine greičių dėže.

Tuo tarpu hibridas turi 2,5 litro, keturių cilindrų, Atkinsono ciklo variklį. Hibridinė sistema generuoja 215 AG.

Taip pat pirkėjai galės rinktis ir „ES 200“, „ES 250“ versijas su benzininiais varikliais.

Septintosios kartos „ES“ modelis pirmą kartą bus pristatytas Vakarų Europos rinkai

Lexus ES

Kategorijos: 
Automobiliai: