You are here

„Shelby Cobra 427“ replika su brutaliu 438 AG užtaisu

  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    „Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„AC/Shelby Cobra“ - 1961 metais savo istoriją pradėjęs legendinis automobilis, kurį galima pasigaminti net ir šiomis dienomis, kadangi ne viena kompanija tiekia gana tikslios kopijos šio automobilio kėbulo ir kitas detales. Belieka įsimesti norimą variklį, greičių dėžę, važiuoklę, užsidėti ratus, nusidažyti norima spalva ir lėkti pasirodyti į gatves. Žinoma, tai ne pigus malonumas, bet originalus automobilis kainuoja dar daugiau.

„Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Originalus automobilis gyvavo tris kartas, būtent trečioji ir buvo pati įdomiausia su „Ford“ 7,0 litrų 8 cilindrų varikliu, generavusiu 425 AG ir leidusiu pasiekti maksimalų 262 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėti šiek tiek daugiau nei per 4 sek. Tai „Shelby Cobra 427“. Galingesnė versija turėjo 485 AG, o silpnesnis variantas buvo su 4,7 litro 355 AG varikliu.

Iš viso iki 1968 metų buvo pagaminta tik apie 1000 „Cobra“ vienetų, įskaitant lenktynėms ir civiliniam naudojimui skirtus modelius.

Gana anksti automobilių entuziastai pradėjo „kepti“ šių ikona tapusių amerikietiškų automobilių kopijas. Visa tai tęsiasi ir iki šiol.

„Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tai egzempliurius, sutiktas Lietuvoje. Čia yra iš „Superformance“ kompanijos detalių sukurta „Shelby Cobra 427“ kopija. „Superformance“ pasižymi tuo, kad šios kompanijos gaminamos „Cobra“ detalės yra itin tikslios formos – praktiškai viskas identiška originaliam automobiliui.

Ši „Kobros“ kopija po variklio dangčiu slepia „Roush 402R“ variklį, kurio darbinis tūris yra 6,6 litro, o generuojama galia 438 AG ir 600 Nm. Maksimaliai šis variklis gali išspausti 515 AG ir 680 Nm galią.

„Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Dirba šis variklis beprotiškai garsiai, bet tuo pačiu itin maloniai. Sėdint viduje ir automobiliui stovint nuspaudus stipriau akceleratorių juntamas malonus viso automobilio susipurtymas. Važiuojant, ne tik vėjas kedena plaukus, bet ir variklio garsas kedena ausis. Susikalbėti yra itin sunku, tenka rėkauti, tačiau bet kokiu atveju tai yra ypatingai smagu.

Užgesinus variklį, dar akimirką atrodo, kad ausys kažko pasigedo – taip, tai tas brutalus variklio garsas, kuris gali pažadinti net ir penktame namo aukšte miegantį žmogų.

Kalbant apie automobilio valdymą – jį nėra lengva vairuoti, galingas variklis vis nori dinamiškai vesti „Cobra“ į priekį, tačiau galiniai ratai taip pat nori praslysti, gaudami daugiau nei 400 arklių kanopų spyrius.

Taip, tai automobilis, kuris generuoja vien tik teigiamas emocijas!

„Shelby Cobra 427“ replika/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
 
 

Dakaro rezultatai