You are here

Slenksčių virinimas – vienintelė apsauga nuo korozijos?

  • Automobilio kėbulo virinimas
    Automobilio kėbulo virinimas
  • Automobilio korozija
    Automobilio korozija
  • Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas
  • Automobilio korozija
    Automobilio korozija
  • Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas

Automobilio kėbulą veikia daugybė nepalankių aplinkos veiksnių, sukeliančių įvairius procesus. Vienas jų – korozija, kenkianti ne tik automobilio išvaizdai, bet ilgainiui ir silpninanti svarbius kėbulo atramos taškus.

Tipinės korozijos veikiamos kėbulo zonos yra slenksčiai, variklio dangtis, durelių apačios bei sparnų arkos. Kaip elgtis pastebėjus pirmuosius korozijos požymius ir ar slenksčių virinimas yra vienintelė išeitis?

Kodėl korozija veikia slenksčius?

Automobilio kėbulą gamintojai dengia įvairiomis dangomis, kurios gana patikimai saugo tiek nuo mechaninių pažeidimų, tiek nuo neigiamo aplinkos veiksnių poveikio. Tačiau ilgainiui apsauginis sluoksnis dėvisi ir yra pažeidžiamas mažų akmenukų, žvyro, besikaupiančio purvo ir drėgmės. Jei apsauga nėra atnaujinama, tokios vietos potencialiai tampa korozijos židiniais.

Automobilio korozija

Rūdys slenksčių srityje yra pastebimi gana dažnai – galima sakyti, tai itin dažna daugelio automobilių problema. Slenksčiai yra uždara vieta, dažnai susidurianti su drėgme bei prilimpančiu ir užsiliekančiu purvu, kenkiančiu apsauginiam sluoksniui. O jei jo nėra - sudarydamas palankias sąlygas korozijai.

Automobilio slenksčių apsauga nuo korozijos

Siekiant apsaugoti transporto priemonę nuo rūdžių, būtina pasirūpinti tinkama kėbulo apsauga. Puikia prevencine priemone yra antikorozinė danga, tačiau būtina prisiminti, kad ji nėra amžina, todėl ją būtina reguliariai atnaujinti.

Jei korozijos židiniai jau yra pastebimi, rekomenduojamas slenksčių virinimas. Ar tą būtina atlikti automobiliui – patars kėbulo remonto darbus atliekantis mechanikas. Tokiu būdu rūdys yra pašalinamos ir sutrikdomas rūdijimo procesas. Vis dėlto slenksčių virinimas yra tik problemos sprendimas, jis neužkerta galimybės vėl atsinaujinti rūdims, todėl antikorozinė danga vis dėlto turėtų būti naudojama visada.

Antikorozinis padengimas

Automobilių gamintojai pasirūpina bazine antikorozine danga, tačiau vėliau dėmesį savo transporto priemonei turėtų skirti jos savininkas. Šiuolaikinė rinka siūlo įvairių antikorozinių dangų, kurių dalis paremtos moderniomis nanotechnologijomis ir puikiai atlieka savo darbą. Jos ne tik saugo paviršių, bet ir atstumia vandenį, o tai kartu apsaugo nuo purvo ir drėgmės kaupimosi.

Labai svarbu yra nepamiršti reguliariai plauti automobilį, pašalinant purvo likučius bei kasmet pasirūpinti antikorozine danga.

Taip pat nuo purvo saugo ir purvasaugiai, tačiau ne retai šie automobilio elementai yra nusidėvėję ir negali tinkamai atlikti savo funkcijos. Todėl juos reikėtų reguliai patikrinti ir esant susidėvėjimo požymiams – pakeisti. Purvasaugiai itin aktualūs sunkiasvorėms ir krovininėms transporto priemonėms, iš po kurių ratų išstumiama daugiau purvo, nusėdančio ir besikaupiančio ant slenksčių.

Pirmieji korozijos požymiai

Kadangi korozijos židiniai bėgant laikui plečiasi, todėl didėja ne tik problema, bet kartu auga ir automobilio remonto išlaidos. Taigi pastebėjus kėbulo pažeidimus ar iškilumus, reikia nedelsti ir kreiptis į automobilių dirbtuves, kur specialistai įvertinę situaciją bei pasiūlys tinkamiausią sprendimą.

Automobilio korozija

Pradinis etapas – automobilio apžiūra ir defektų nustatymas. Pasitelkiant specialią įrangą, galima nustatyti korozijos laipsnį be mechaninių intervencijų. Ši informacija yra labai svarbi planuojant remonto darbus ir parenkant tinkamiausias priemones. Tinkamas korozijos problemos identifikavimas antikorozinio centro klientams leidžia sutaupyti laiko ir sumažinti sąskaitas už remontą.

Žinodami, kokio laipsnio yra pažeidimas, dirbtuvių specialistai planuoja reikalingus darbus: vienu atveju korozijos židiniui pašalinti gali pakakti šlifavimo ir dažymo bei dengimo antikorozine danga, o kai problema rimtesnė, gali prireikti ir rimtesnių priemonių – slenksčių virinimo.

Verta paminėti, kad pirminę automobilio kėbulo vizualinę apžiūrą gali atlikti ir pats vairuotojas. Tereikia reguliariai patikrinti slenksčių, variklio dangčio, sparnų arkų ir viso kėbulo būklę, o pastebėjus pakitimų, nedelsiant kreiptis į specialistus. Korozijos problemas geriausia patikėti spręsti šios srities profesionalams. Vienas tokių centrų yra „Vakarų antikoras“, kuriame dirbantys specialistai pasiūlys geriausią sprendimą.

Kategorijos: