You are here

Šeši spartūs lenktynininkai su penkiais skirtingais bolidais

  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Julius Skirmantas
    Julius Skirmantas
  • Vitalijus Parchomenko
    Vitalijus Parchomenko
  • Marius Dijokas
    Marius Dijokas
  • Lukas Stanevičius
    Lukas Stanevičius
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Lukas Stanevičius
    Lukas Stanevičius
  • Julius Skirmantas
    Julius Skirmantas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Julius Skirmantas
    Julius Skirmantas
  • Vitalijus Parchomenko
    Vitalijus Parchomenko
  • Vitalijus Parchomenko
    Vitalijus Parchomenko
  • Lukas Stanevičius
    Lukas Stanevičius
  • Julius Skirmantas
    Julius Skirmantas
  • Julius Skirmantas
    Julius Skirmantas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
  • Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas
    Rimas Cesiulis ir Almantas Sadauskas

Vienas pirmos serijos BMW, du mechanikai ir trys lenktynininkai, telpantys į vieną sportinę sėdynę, kurioje jie yra pasiryžę praleisti mažiausiai keturias valandas, pagal iš anksto sugalvotą strategiją lėkdami maksimaliu tempu. Tuo tarpu kiti trys ir dar vienas iš pirmųjų trijų turi po nuosavą sportinę sėdynę, kurioje patogiai įsitaisę sugeba štampuoti greitus ratus. Apie ką mes čia?

Tai 2017 metais atsinaujinusi ir naujų narių sulaukusi, dar 2012 metais įkurta komanda, stipri tiek meistriškumo, tiek rezultatų prasme.

Automobilių sporto pasaulyje visiems gerai žinoma „Sparti Reklama“ komanda šiame sezone susijungus dviem dideliems rėmėjams ir komandai pasipildžius naujais nariais, buvo pakrikštyta „Sparti Reklama - PF Kekava Racing Team“ vardu.

2017 metais prie komandos senbuvių Rimo Cesulio ir Almanto Sadausko prisijungė net keturi nauji nariai: Julius Skirmantas, Lukas Stanevičius, Marius Dijokas ir Vitalijus Parchomenko. Vieni iš jų startuos ilgų distancijų lenktynėse (BEC ir 1000 km), kiti dalyvaus „Fast Lap“ serijos varžybose bei BaTCC čempionate.

Komandos pagrindas: Rimas ir Almantas

Naujų lenktynininkų sulaukusios ir naują pavadinimą gavusios komandos pagrindą sudaro lenktynininkai Rimas Cesulis ir Almantas Sadauskas bei komandos vadovas Donatas Borkys.

Būtent 2012 metais Rimas ir įkūrė šią komandą, o paklausus, kada prasidėjo jo pažintis su autosportu, jis atsakė: „Jau mamytės pilvuke susidomėjau automobilių sportu. Tėvas buvo Stasio Brundzos mechanikas ir tarp greičio ruožų sugebėjo apversti techninį automobilį su manimi mamos pilve. O jei rimtai, tai būtent tėvas ir įtraukė mane į sportą.“

Rimui nuolat tekdavo sukiotis G. Kupčiko sportinių automobilių garaže, kur dažnai gaudavo į rankas palaikyti „Žigulio“ vairą. Rimas visą laiką buvo tarp sportininkų, o autosportas įaugo į jo kraują ir dabar jis negali gyventi be ilgų distancijų lenktynių.

Jose jis debiutavo 2006 metais su „VW Golf“ automobiliu, o visi jo pasiekimai yra būtent iš tokio tipo varžybų. Jas Rimas pasirinko dėl komandinio darbo, ilgesnio vairavimo laiko, didesnės atsakomybės ir bendro komandos darbo bei strategijos.

Paskutiniu metu Rimas lenktynėse dalyvauja su „BMW 120d“ bolidu, kurio sportinę sėdynę ilgų distancijų lenktynėse iki šiol dalinosi kartu su Almantu Sadausku, kuris pažintį su autosporto pradėjo nuo kartingo varžybų.

2005 metais jis ėmė važiuoti mėgėjiškuose čempionatuose, po to perėjo į profesionalų lygą, kur visuomet laikydavosi tarp penkių greičiausiųjų.

Galiausiai Almantas suprato, kad atrado savo užslėptą talentą, kuris „žiauriai įtraukia į šitą liūną“. Pirmas jo startas su automobiliu buvo 2008 metų 1000 km lenktynėse, kur sėdo prie „Toyota Yaris“ vairo.

Vėliau Almantas buvo suplanavęs dalyvauti ilgų distancijų lenktynėse su nauja komanda, tačiau toji jį pavedė ir jis neturėjo su kuo važiuoti. Gerų draugų pagalba jis susipažino su Rimu ir likus vos 2 savaitėms iki pirmųjų lenktynių, paprašė jo, kad priimtų į šią komandą. Kaip pats Rimas sako: „Esu per geros širdies ir priėmiau. Almantas įsėdo į paskutinio traukinio, paskutinį vagoną.“

Nuo to laiko prasidėjo draugystė, kuri sėkmingai tęsiasi iki dabar. Almantas pilnai pateisino lūkesčius savo rezultatais, nors į automobilių sportą pasuko gana vėlai.

Kartu su Rimu važiuodami dyzeliniu „BMW 120d“ bolidu jie pasiekė gerų rezultatų. 2015 metais vienoje populiariausių lenktynių serijoje Baltijos šalyse – „Baltic Endurance Championship" (BEC) lenktynėse, kurių metu trasoje varžomasi keturias valandas, šis duetas užėmė 2 vietą D klasėje. Absoliučioje įskaitoje jie buvo penkti.

2016 metais „Sparčios reklamos“ komandos vėl buvo pasiekta 2 vieta jungtinėje dyzelinu varomų automobilių klasėje, kur varžėsi 2,0 litrų ir 3,0 litrų variklius turintys dyzeliniai automobiliai. Absoliučioje lenktynių įskaitoje buvo pelnyta 7 vieta.

Ilgas distancijas mėgstantis „BMW 120d“

2017 m. sezone komanda ir toliau dalyvaus su koviniu ir aukštu patikimumu garsėjančiu, dyzeliniu kuru varomu „BMW 120d“ bolidu, kuris išvysto 245AG ir 520 Nm galią. Šis automobilis yra greitas, maloniai valdosi, o važiuojant juo apima jausmas lyg vairuotum padidintą kartingą. Be to, jis pasižymi ekonomišku, kas yra itin svarbu ilgose distancijose.

Anksčiau buvo planų automobilį iškeisti į galingesnį, tačiau dėl paminėtų privalumų nuspręsta likti prie to paties bolido. Galutinį žodį čia tarė komandos siela, automobilio kūrėjas, mechanikas ir labai greitas lenktynių vilkas, Rimas Cesiulis. Jam prieštaraujančių nebuvo.

Ilgųjų distancijų lenktynėse labai svarbus ne tik patikimas bolidas, bet ir darnus visos komandos darbas. Bendram rezultatui vairuotojų indėlis yra žymiai mažesnis, lyginant su trumpomis distancijomis. Geri 2015 ir 2016 metų rezultatai nebūtų pasiekti be tvirtos komandos sudėties.

Visų pirma, tuomet į komandą atėjo labai stiprus narys - komandos vadovas Donatas Borkys, kuris turi labai gerus analizavimo ir skaičiavimo įgūdžius. Jo strateginiai sprendimai dažnai atneša labai didelės naudos trasoje.

Antra, komanda turi tik du, bet labai gerus mechanikus. Žiūrint į jų darbą atrodo, kad trečias jiems maišytųsi. Abu kilę iš vieno krašto ir puikiai supranta vienas kitą iš akių. Tai yra „13 angaras“ kolektyvas, kurie BMW galėtų surinkti užmerktomis akimis.

Julius Skirmantas

Siekiant dar geresnių rezultatų, 2017 metų sezone komandoje jau nuo pat pirmųjų ilgų distancijų lenktynių trečiojo vairuotojo kėdę BMW bolide užims prie komandos naujai prisijungęs, patikimas ir greitas lenktynininkas Julius Skirmantas.

Pristatinėti šio lenktynininko tikriausiai nereikia – tai yra tas greitasis vyrukas, kurio „Honda Civic“ bolidas kelis metus iš eilės per „Nemuno žiede“ ir kitose trasose vykstančias „Fast Lap“ lenktynes stovėjo pirmoje pozicijoje, fone matėsi begalė žiūrovų, o prieš vairuotojo akis, žvelgiančias per bolido stiklą – seksuali mergina, rankose laikanti lentelę su užrašu „1“ ir didžiulė sauja fotografų, fiksuojančių priešstartines akimirkas.

Julius savo karjerą pradėjo nuo slalomo, po to perėjo į greituminį slalomą, tuomet jam parūpo žiedinės lenktynės ir galiausiai jis įrodė, kad gali būti greičiausias „Fast Lap“ serijos lenktynėse. Bet jam ir to negana - savo greitį jis dega noru pasitikrinti ir kitur.

Tiesa, 2016 metų sezonas jam nebuvo itin sėkmingas, Julius turėjo „stogą“, štai tokį...

 

Tačiau nepaisant to, 2017 metų sezone prie žiedinių lenktynių starto linijos jis vėl stos, ir stos kaip naujos komandos narys, priimsiantis ilgų distancijų lenktynių iššūkį.

Ar Juliui nebus sunkumų startuojant tokiose varžybose? „Nesu naujokas, teko startuoti pačiose įvairiausiose lenktynių serijose su priekiniais ratais varomu „Honda Civic Type R“, turinčiu benzininį 245 AG variklį. 2016 metų sezone turėjau bandymų ilgų nuotolių lenktynėse“,- sakė Julius. O kad jo nusiteikimas labai rimtas ir ambicingas, įrodo 2015 metų „Fast Lap“ serijos lenktynių „Wolf Race“ R2000 klasėje užimta 1 vieta, o „Time Attack Pro 2500“ klasėje jis taip pat buvo greičiausias. Tuo tarpu BaTCC lenktynėse BTC1 klasėje jis buvo antras, o 2016 metais jau pirmas. 2016 metais jis debiutavo kaip „Sparčios reklamos“ komandos lenktynininkas ir sėdo prie bolido vairo „Eneos 1006 km lenktynėse“.

2017 metų sezone Julius šios komandos vardu dar planuoja dalyvauti „Fast Lap“ žiedinių lenktynių Lietuvos čempionate ir „Fast Lap Time Attack“ lenktynėse.

Lukas, Vitalijus ir Marius

Laiką trasoje atakuos ir kiti trys prie komandos prisijungę vyrukai: Lukas, Vitalijus ir Marius.

Lukas Stanevičius - pats jauniausias komandos narys. Jam 18 metų. Tačiau jis yra turbūt labiausiai patyręs ir daugiausiai apdovanojimų turintis lenktynininkas, nes savo karjerą pradėjo nuo 6 metų amžiaus, kuomet sėdo prie karto vairo. Didžiausias jo pasiekimas šiame sporte yra 2012 metais dalyvavimas kartingo pasaulio čempionate.

Prie lenktyninio automobilio vairo jis sėdo tik 2015 metais ir iš karto pradėjo rodyti gerus rezultatus. „Fast Lap“ varžybų bendroje metinėje įskaitoje jis užėmė 2 vietą „Race“ ir 2 vietą „Time attack“ lenktynėse, 1600 klasėje. 2017 metais Lukas ir toliau dalyvaus „Fast Lap“ „Race“ ir „Time attack“ serijų varžybose, kuriose vairuos itin greitą „Honda CRX“.

Vitalijus Parchomenko - lenktynininkas, turintis įvairios patirties. Jo pradžia automobilių sporte buvo greituminiai slalomai. Vėliau jis dalyvavo tiek „Fast Lap“, tiek BaTCC lenktynėse.

Jo bolidas, tai dyzelinė kišeninė raketa - „Seat Ibiza 2.0 pd tdi“, kuri turi 314 AG ir 500 Nm galią.

2017 metų sezone Vitalijus planuoja dalyvauti BaTCC čempionate, BTC1 klasėje.

Dar vienas „Sparti Reklama - PF Kekava Racing Team“ komandos naujokas - Marius Dijokas, žinomas, kaip „Urvinis“, o draugų vadinamas „Barzda“. Jam 35-eri, tačiau jis yra nenustygstantis vietoje jaunuolis, o automobilių sportas jam ramybės neduoda nuo pat vaikystės.

Daug dirbantis bei atkaklus mechanikas save atrado BMW markės automobiliuose. Visada degė aistra juos tobulinti, perdirbti, didinti galingumą bei lėkti su vėjeliu.

Tylus, ramus ir paslaptingas vyrukas su dyzeliniu „BMW E30“ prieš kelis metus vertė Lietuvos drifto entuziastus vytis juodus debesis. Tiesa, Marius drifte nesiekė rezultatų, jis tai darė savo malonumui, jį vedė aistra, jis norėjo būti unikalus ir savitas.

Galiausiai jam kilo mintis savo jėgas išbandyti žiedinėse lenktynėse. Perdirbęs savąjį „BMW 316 Compact“ drifto bolidą į žiedui tinkantį aparatą, jis sudalyvavo 2016 metų BaTCC lenktynėse.

Čempionato naujokas su 760 AG ir 800 Nm generuojančiu bolidu bendroje įskaitoje iškovojo antrąją vietą, o šis mielas pasiekimas įvarė siaubą bene visiems čempionato dalyviams.

Po sėkmingo pirmojo sezono, 2017 metais jis vėl startuos BaTCC varžybose, į kurių startą išvairuos tą patį „Compact'ą“ su atnaujinta išvaizda, stipresniais stabdžiais, begale smulkių mechaninių patobulinimų bei vairuotoju, kuris prie vairo sės su dar didesne aistra.

Pirmas 2017 metų startas

Atsinaujinusi „Sparti Reklama - PF Kekava Racing Team“ komanda jau nekantrauja ir laukia „Bikernieki“ trasoje, Rygoje, balandžio 28-30 d. įvyksiančių pirmųjų sezono lenktynių. Organizatoriai žada, kad tai bus pats didžiausias BaTCC serijos renginys, kuriame planuojamas apie 250 dalyvių skaičius, įskaitant legendų čempionatą, „Porsche Cup“ bei naujas Baltijos šalyse TCR serijos lenktynes.

Apibendrinant, Rimas Cesiulis, Almantas Sadauskas ir Julius Skirmantas 2017 metais dalyvaus visose BEC keturių valandų trukmės lenktynėse, taip pat dalyvaus ir „Eneos 1006 km“ lenktynėse, Palangoje, bei 1000 km lenktynėse Pernu mieste, Estijoje.

Julius Skirmantas dar gi dalyvaus ir „Fast Lap“ serijos lenktynėse: tiek „Race“, tiek „Time Attack“ varžybose.

Greičiausią ratą pasirengęs užfiksuoti ir Lukas Stanevičius – jį taip pat bus galima matyti ir „Race“, ir „Time Attack“ varžybų metu.

Vitalijus Parchomenko ir Marius Dijokas šturmuos BaTCC čempionatą (Baltijos šalių kėbulinių automobilių čempionatas).

Taigi komandos ir jos gerbėjų laukia tikrai ilgas ir įdomus 2017 metų sezonas.

Automobiliai: