You are here

Su dyzeliniu BMW - jau penktą kartą į 1006 km lenktynes

  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda/Bree Photos nuotrauka
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda
  • Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda
    Sparti reklama/PF Kekava Racing Team komanda

Iki „Eneos 1006 km“ lenktynių beliko vos pora dienų. Jos nenumaldomai artėja ir liepos 19-22 dienomis įsuks visus į savo sūkurį.

Kaip ir kiekviena komanda, taip ir „Sparti reklama/PF Kekava Racing Team“ intensyviai ruošiasi didžiajam vasaros nuotykiui Palangoje. Žinoma, pasiruošimas neapsiriboja tik automobilio užkrovimu ant tralo ir jo atsivežimo į lenktynes.

Automobilis būna ruošiamas visus metus, jam pakeičiamos visos detalės su pasibaigusiu ar greitai pasibaigsiančiu resursu.

Vienos komandos su tuo pačiu automobiliu startuoja tik „Eneos 1006 km“ lenktynėse, o kitos dar dalyvauja ir kitose varžybose.

„Sparti reklama/PF Kekava Racing Team“ su dyzeliniu pirmos serijos BMW be lenktynių Palangoje, sezono metu dar varžosi ir visose Baltijos šalių ilgų distancijų lenktynėse

Geroji pusė ta, kad šiuo atveju viskas būna gerai ištestuota ir priimti tikrai veikiantys sprendimai, atsiradę per ilgus bandymus ir testavimus. Šis BMW ne kartą yra įrodęs, kad yra labai patikimas darbinis arkliukas ir gali iškęsti rimtus išbandymus. Į lenktynių trasą Palangoje jis išvažiuos jau penktą kartą.

„1006 km“ lenktynes galima sulyginti su bėgimo maratonu, kur laimi tie, kurie turi ne tik stiprius raumenis, bet ir teisingą tempą ir strategiją.

Pasiruošimas lenktynėms

Visų pirma, automobiliui buvo kruopščiai patikrinta ir perrinkta važiuoklė. Antra, pakeistas variklis ir greičių dėžė, nes buvo baiminamasi dėl šių agregatų resurso. Taip pat „1nsane Chip Tuning“ vyrukai stipriai plušo prie variklio programos. Jie stengėsi „saugiu“ būdu išspausti kaip įmanoma daugiau „arklių“.

Po daugelio bandymų buvo pasiektas 270 AG ir beveik 400 Nm rezultatas. Tai puikūs duomenys, turint omeny, kad visa tai pasiekta su 2,0 litrų dyzeliniu varikliu. Taigi komanda tikisi, kad automobilis bus konkurencingas.

Sakoma, kiek investuoji į automobilį, tiek turi investuoti ir į save. Taigi, komandos lenktynininkai taip pat treniruojasi trasoje bei vykdo įvairius testavimus.

Ne gana to, prie komandos trijulės: Rimo Cesulio, Almando Sadausko ir Juliaus Skirmanto, prisijungė ketvirtas labai greitas ir patikrintas vairuotojas – Donatas Kisielius. Šis lenktynininkas jau yra laikęs šios komandos automobilio vairą 1000 km lenktynių metu.

Strategija

„Sparčios reklamos /PF Kekavos Racing Team“ dyzelinis BMW nėra labai galingas automobilis, lyginant jį su dauguma Palangoje važiuosiančių automobilių. Bet šios lenktynės ne kartą įrodė, kad tinkamai parinkta strategija gali privesti prie pergalės net ir automobilius su mažiausiai galios turinčiais varikliais.

Taigi komandos strategija yra labai paprasta: važiuoti, važiuoti ir kuo mažiau stovėti. Ir to tikrai užtenka!

Lenktynių metu vizualiai šį automobilį dauguma dalyvių lenkia, nes jo rato įveikimo laikas dažniausiai nusileidžia galingiems automobiliams. Bet šis BMW sunaudoja labai mažai resursų. Pavyzdžiui, idealiomis sąlygomis padangų nusidėvėjimas yra labai mažas - jos keičiamos tik vieną kartą per lenktynes.

Kuro sąnaudos taip pat labai mažos – bakas papildomas tik 2 kartus. Šie kriterijai smarkiai sulygina jėgas bendrame rezultate su galingais automobiliais. Pavyzdžiui, „BMW E92 M3“ automobilis kurą pilasi kiekvieną valandą po maždaug 80 litrų. Padangų jis taip pat sunaudoja daug daugiau dėl labai didelio tempo ir didesnio svorio.

Į lenktynių strategiją dar galima įtraukti ir kruopštų automobilio patikinimą ir perrinkimą prieš varžybas.

Žinoma, automobilių sporte niekas nevyksta pagal iš anksto suplanuotą scenarijų ir kiekvieną akimirką gali įvykti kas nors nenumatyto ir nesuplanuoto.

Būtent tai yra kiekvienos komandos košmaras: avarijos, techniniai gedimai ir kt. Pernai metais „Sparčios reklamos/PF Kekavos Racing Team“ komandai koją pakišo visai nereikalinga avarija treniruočių metu, kai vienas iš vairuotojų turėjo kontaktą su atitvarais.

Iš pirmo žvilgsnio, visi gedimai buvo pašalinti, tačiau kad avarijos metu buvo pažeistas turbokompresorius – niekas nepastebėjo. Dėl šios priežasties vairuotojai buvo priversti taikytis prie automobilio ir nuo antrosios varžybų valandos važiuoti avariniu režimu.

Taigi, apibendrinant artėjančiose lenktynėse komanda stengsis neperdegti psichologiškai, nerizikuoti nereikalingose vietose, nelįsti į pavojingas situacijas. Kuo ilgiau automobilis bus išlaikytas sveikas, tuo didesnė tikimybė gerai pasirodyti.

Tikslai lenktynėse

Jeigu komandai pavyktų išlaikyti idealų planą, remiantis 2016 metų varžybomis, ji turi realius šansus patekti į Top 10 visų dalyvių klasifikacijoje.

Važiuodama ne pilnu tempu (kaip buvo minėta, avariniu remžimu) 2016 metų varžybose komanda užėmė 14 vietą bendroje įskaitoje!

Remiantis šių metų komandos pasiekimais važiuojant 4 valandų ištvermės lenktynėse, lenktynininkai tikisi pirmos vietos D1 klasėje ir įdomios bei konkurencingos kovos su D2 klasės dalyviais.

4 valandų lenktynės

Verta paminėti, kad „Eneos 1006 km“ lenktynių metu bus skaičiuojami ir Baltijos šalių ilgų distancijų lenktynių rezultatai. Palangoje tai bus trečiasis šių lenktynių etapas, truksiantis keturias valandas nuo „1006 km“ lenktynių starto.

Vertinant pirmo ir antro etapo komandos pasiekimus galima daryti išvadą, kad ji važiuoja drausmingai ir sugeba rodyti stabilius rezultatus.

Pirmame Baltijos šalių ilgų distancijų etape buvo užimta 2 vieta, o antrajame etape - 1 vieta tarp visų dyzeliu varomų automobilių. Tuo tarpu D1 įskaitoje po dviejų etapų komanda savo sąskaitoje turi maksimalų taškų skaičių už dvi pirmas vietas.

Šie rezultatai rodo, kad „Sparti reklama/PF Kekava Racing Team“ komanda yra labai rimtai nusiteikusi parodyti gerą rezultatą ir Palangoje.

Kategorijos: