You are here

„Subaru Forester“ apžvalga

  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Keturiais ratais nuolat varomas „Subaru Forester“ skaičiuoja jau keturias kartas. Tai automobilis, turintis savo mylėtojų ratą, kuris nuolat plečiasi. Taip jau būna su „Subaru“ markės automobiliais, kad kartą pabandęs, lieki šiai markei ištikimas ilgam.

2016 metais „Subaru“ atnaujino ketvirtos kartos visureigį „Forester“. Šios markės fanai tikriausiai sutiks, kad „Forester“ tikrai galima vadinti visureigiu (dažnai padidinto pravažumo automobiliai visureigio statusą praranda vos tik nuvažiavę nuo asfalto). Nors „Miškinininkas“ iš pažiūros ir neatrodo, kad yra pasiryžęs leistis į beprotiškiausius žygius bekelėje, tačiau ne vienas šio automobilio skirtingų kartų savininkas tikriausiai galėtų papasakoti itin įdomių istorijų iš pasivažinėjimų ten, kur visiškai baigiasi kelias.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Grįžtant prie atnaujinto ketvirtos kartos „Forester“ reikėtų paminėti, kad jis didelių išorės pokyčių negavo, tačiau subtilūs atnaujinimai suteikė šiam automobiliui daugiau solidumo. „Forester“ gavo naują bamperį, naujos formos priekinius žibintus „Bi-LED“. Automobilis apautas naujais 17 arba 18 colių ratlankiais.

Mėgsta dyzelį

Testuotas „Forester“ turėjo 2,0 litrų keturių cilindrų dyzelinę jėgainę su 147 AG ir 350 Nm galia.

Variklis yra suporuotas su automatine bepakope CVT pavarų dėže, kuri vėluoja, kuomet yra maksimaliai nuspaudžiamas akceleratoriaus pedalas. Tačiau pajudant iš vietos ar ramaus važiavimo metu šiek tiek spustelėjus greičio pedalą, komanda varikliui perduodama sklandžiai.

Dyzelinio variklio, CVT pavarų dėžės ir nuolat visų keturių varomų ratų trio mėgsta dyzeliną. Tiesa, važiuojant užmiestyje 130 km/h greičiu vidutinės kuro sąnaudos gana geros – 6,4 l/100 km. Iš magistralės pasukus į paprastą kelią ir važiuojant 90 km/h greičiu, aplenkiant kelis lėčiau važiuojančius automobilius bei lėtai prariedant kelias gyvenvietes, vidutinis degalų suvartojimas pakilo iki 6,6 litro.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Važinėjant tik Vilniaus mieste vidutinės kuro sąnaudos sudarė apie 11 litrų – neblogas apetitas.

Gamintojas teigia, kad užmiestyje „Forester“ turėtų užtekti 5,4 litro degalų, o mieste – 7,3 litro. Važiuojant užmiestyje tai pasiekti lyg ir įmanoma, bet judant normaliu tempu miesto džiunglėse – toks rezultatas sunkokai pasiekiamas.

Pavažinėjus šiuo dyzeliniu, atnaujintu „Forester“, galima drąsiai teigti, kad jo garso izoliacija yra puiki – būtent tai kalbėdamas apie šį modelį akcentuoja ir pats gamintojas, kuris pasistengė sumažinti juntamo triukšmo lygį viduje. Važiuojant variklis murkia maloniai ir net gali būti sunku pasakyti, kad tai yra dyzelinė jėgainė – ji visiškai neišsiduoda. Be to, žemas triukšmo lygis daro važiavimą komfortišku bei sumažina greičio pojūtį.

Važiuoja gerai

Apskritai, „Subaru Forester“ rieda labai smagiai, minkšta važiuoklė gerai sugeria nelygumus, ypač tai juntama važiuojant prastesniais keliais, žvyrkeliais ar nelygiais miško keliukais – čia jis jaučiasi, kaip žuvis vandenyje. Automobilis čia jaučiasi tvirtai ir labai patikimai.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Išsiruošus į rimtesnę bekelę vairuotojui pagelbės X-Mode sistema, kuri skirta variklio valdomumui reguliuoti, simetriškam visų ratų pavaros ir stabdymo veikimui bei sukibimo jėgos valdymo sistemoms stebėti, siekiant užtikrinti maksimalų sukibimą.

Verta dar kartą akcentuoti tai, kad į bekelę „Forester“ gali leistis drąsiai – žinoma, reikia nepervertinti jo galimybių. Tačiau tai tikras lyderis, nes turi didžiausią prošvaisą segmente – 220 mm ir legendinę „Subaru“ keturių varomųjų ratų sistemą. Pagrindinis „Forester“ koziris prieš konkurentus – važiavimas blogais keliais.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Aukšta vairuotojo sėdėsena leidžia plačiai viską matyti, o panoraminis stogas suteikia erdvės pojūtį, tačiau odinės sėdynės turi per mažą šoninį prilaikymą. Greitai važiuojant vingiuotais keliais vairuotojas lyg ir turi kur įsikibti – į vairą, tačiau keleivis slidinės po sėdynę. „Subaru XV“ šiuo atveju turi geresnius krėslus.

Interjeras

Interjere naudojamos medžiagos yra geros, tačiau yra vietų, kur tikrai reikėjo labiau pasistengti: durų abšifkėms ir rankinio stabdžio medžiagai tikrai buvo pataupyta. Bet šis SUV segmentas tuo ir pasižymi, kad nei vienas jo atstovas negali pasigirti puikia naudojamų medžiagų kokybe.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Forester“ vairuotojas viduje jaučiasi ergonomiškai, visi valdymo prietaisai lengvai pasiekiami, klaidingos mygtukų karalystės čia nėra.

Išvada

Visi šio SUV segmento atstovai vienose srityse turi panašumų, o kitose neženkliai pirmauja vienas ar kitas.

Subaru Forester Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Atnaujinto „Subaru Forester“ kaina prasideda nuo 24 00 eurų – tai benzininė versija su mechanine 6 pavarų greičių dėže ir solidžia komplektacija. Dyzelinių modelių kaina prasideda nuo 27 800 eurų, o mūsų bandytas automobilis kainavo 33 890 eurų. Tai pati brangiausia „Forester“ versija su pilniausia komplektacija.

Renkantis padidinto pravažumo automobilį tikrai verta užsukti ir į „Subaru“ saloną bei išmėginti atnaujintą „Forester“, nes šis automobilis gali labai sudominti savo galimybėmis. Tai aktualu būtent tiems, kam reikia erdvaus, praktiško ir tuo pačiu puikiu pravažumu pasižyminčio padidinto pravažumo automobilio. „Subaru Forester“ gali būti būtent tai, ko žmogus būtent ir ieško, todėl jo neišbandyti būtų nuodėmė. „Forester“ nebijo važiuoti ir ten, kur važiuoja didelių visureigių savininkai.

Video reportažas su šiuo „Subaru Forester":

Kategorijos: 
Automobiliai: