You are here

Subaru Levorg: Universalus emocijų užtaisas

  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

Akmenimis grįstu keliu, mediniu tiltu, purvo įkalnėmis, miško keliais ir keliukais, asfaltuotais krašto keliais bei greitkeliais leidomės su „Subaru Levorg“ į pasaulio kraštą… Pasiekėm!

Ir tuomet sau pasakėm, kad „Levorg“ yra toks automobilis, kuris sugeba suteikti begalę pačių įvairiausių teigiamų emocijų. Per daug jo negiriant, galima konstatuoti faktą, kad tiek daug įvairių emocijų pažadinantys automobiliai pasitaiko ne itin dažnai. „Levorg“ yra vienas iš tų, kuris gali papildyti tokį sąrašą.

Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Prieš pradedant pažintį su juo, tokio įspūdžio nesapnavome pačiame geriausiame sapne. Prisipažinsime, automobilis pranoko lūkesčius ir kaip reikiant sugebėjo nustebinti.

Šioje vietoje net gi būtų galima dėti tašką ir pasakyti, kad jeigu ieškote praktiško, dinamiško, maloniai valdomo, keturiais ratais varomo universalo – tai „Subaru Levorg“ yra skirtas būtent jums. Svarstant apie universalo kėbulo automobilį, bandant kitų gamintojų modelius, reikia nepatingėti ir prie to paties išmėginti šį japoną. Jis tikrai turi galimybę sužavėti ir pavergti.

Nulis galimybių improvizacijai

Tačiau iškart perspėjame, kad „Levorg“ yra siūlomas tik su vienu varikliu ir tik su viena greičių dėže, ilgo komplektacijos pasirinkimo sąrašo čia taip pat nebus. Čia yra tik taip ir ne kitaip. Mėgstantiems rinktis iš daugelio variantų, tai gali nepatikti, tačiau konkretumą mėgstantiems pirkėjams – tai geras variantas.

Japonai Europos rinkai siūlo tik vieną variklį ir vieną greičių dėžę. 1,6 litro keturių cilindrų benzininė jėgainė su turbokompresoriumi, generuojanti 170 AG ir 250 Nm galią, kuri į visus keturis varomuosius ratus yra perduodama per 6 laipsnių bepakopę automatinę (CVT) transmisiją „Lineartronic“.

Sakote mažai pasirinkimų? Mažai galios? Bet juk tai nėra blogai, nes tai itin optimalus pasirinkimas. Žinoma, dyzelio mėgėjai liko nuskriausti, tačiau mėgstantys benzininius automobilius – gali net negalvoti, kas būtų, jeigu „Levorg“ lentynoje būtų dar ir kitas variklis. Tiesiog – siūlomas agregatas yra aukso viduriukas.

Aukso viduriukas

Mažalitražis „Levorg“ variklis yra itin gyvybingas, jautriai reaguoja į menkiausią prisilietimą prie akceleratoriaus. Galios tikrai per akis – pabandėme ir tuo įsitikinome. Silpnesnis variklis būtų tiesiog niekam nereikalingas, o galingesnio – tiesiog nepavyktų išnaudoti. Visgi tai nėra sportiškasis „WRX“, tai miestui skirtas praktiškas automobilis, su kuriuo malonu leistis ir į ilgas keliones. Pagreitis iki 100 km/h trunka 8,9 sek. - 1,6 litro universalui tai geras rodiklis.

Važiuojant galima rinktis du režimus: „Intelligent“ ir „Sport“. Pirmasis šiek tiek apramina variklio apsukas, leidžia automobiliui greitėti tolygiai, bet efektyviai. Tuo tarpu įjungus „Sport“ režimą, „Levorg“ tampa aštresnis, variklis greičiau priima vairuotojo komandas.

Žinoma, japonai savo rinkai dar siūlo ir galingesnį – 2,0 litrų variklį su milžiniška 296 AG ir 400 Nm galia. Žinant, kaip puikiai dirba 1,6 litro variklis, dvilitrinė versija turėtų būti tikra bomba. Su tokiu jau beliktų lėkti nebe į darbą ar gamtą, bet tiesiai į trasą.

Bendra jėga

„Subaru Levorg“ apjungia dinamiškumą ir praktiškumą. Praktiškas jis dėl to, kad turi universalo kėbulą bei yra varomas keturiais ratais, o dinamiškas - savaime suprantama dėl ko.

Ir nors variklis sujungtas su CVT transmisija, vadinamu variatoriumi, tačiau pastarasis yra itin gerai sinchronizuotas su varikliu. Abu šie mazgai veikia bendrai, o ne kiekvienas sau. Taigi spaudžiant gazą iki dugno, „Levorg“ nesijaučia plėšomas. Jis tiek pat važiuoja, kiek ir yra girdimas užspausto variklio garsas. Variatorius veikia taip, lyg tai būtų įprasta automatinė greičių dėžė. Beje, pavaras galima keisti ir su svirtelėmis prie vairo.

Patikimas posūkiuose

Be savo dinamiškumo bei praktiškumo, „Levorg“ pasižymi ir puikiu valdymu. Automobilis yra nuspėjamas ir juo lengva pasitikėti, o į posūkį visai nebaisu įvažiuoti ir šiek tiek didesniu nei įprasta greičiu. Pavažinėjus ilgiau su „Levorg“ pradedi net gi pastebėti, kad keičiasi vairavimo įpročiai, ypač įveikiant posūkius.

Kalbant apie važiuoklę – ji yra tikrai gana kieta, tačiau didelius nelygumus įveikia minkštai ir užtikrintai. Automobilis maloniai rieda tiek žvyrkeliu, tiek miško keliukais. Visa tai suteikia „Subaru WRX“ genai, slypintys „Levorg“ važiuoklėje.

Smagu nusukti nuo asfalto

Taigi šis automobilis yra užtikrintas daugelyje sričių – prastai įveikiamuose ruožuose jis taip pat nenuvils, nes keturių varomų ratų sistema žino, kaip paskirstyti variklio galią, kad automobilis išropotų, patekęs į sunkiai pravažiuojamą atkarpą. Žinoma, „Levorg“ prošvaisa nėra didelė, todėl į rimtesnę bekelę šio automobilio tikrai nerekomenduojama varyti, tam tikslui jau geriau rinktis kiek vangesnį, bet bekelėje dar labiau užtikrintą „Outback“ modelį. Tačiau važiuojant protingai ir „Levorg“ įrodė, kad su juo nesunkiai galima pasiekti mėgstamą poilsiavietę.

Testo metu ekstremalesnėmis sąlygomis pavyko išmėginti ir legendinę „Subaru“ visų varančiųjų ratų sistemą. Ieškodami vietos fotografavimui, privažiavome vieną nuokalnę ir pradėjus ja leistis, supratome, kad automobilis pats slysta žemyn vien nuo savo svorio. Beliko kelias akimirkas likti keleiviais. Mintyse iškart kilo klausimas, ar pavyks užkopti atgal per molingą, pažliugusį kelią ir ar nereikės ieškoti pagalbos. Pirmas bandymas – kilimas iš vietos, iki tikslo trūko nedaug. Antruoju mėginimu, davus kelis metrus įsibėgėti - „Levorg'as“ į viršų užsiropštė net neišnaudojęs visų savo atsargų.

Visa tai šiame video reportaže:

Viduje

Sėdėti prie vairo patogu, sėdynės gerai prilaiko įveikiant posūkius, vairas limpa prie rankų ir yra informatyvus. Į bagažo skyrių telpa 522 litrai, o nulenkus galines sėdynes tūris išauga iki 1 446 litrų.

Vairuojant „Subaru“ reikia pripratimo prie kiek kitokiu principu valdomo meniu ir borto kompiuterio. Bet tai pripratimo reikalas. Salone naudojamos medžiagos pasižymi kokybe, kiekvieną interjero detalę malonu liesti. Be to, automobilis turi gerą garso izoliaciją, tačiau garso sistema galėtų būti šiek tiek geresnė.

Kiek ima kuro?

O kaip gi jo apetitas? Mieste automobilis sunaudojo šiek tiek virš 11 litrų benzino 100 kilometrų kelio, o užmiestyje, važiuojant 90-100 km/h greičiu (magistralė ir krašto keliai) kuro sąnaudų vidurkis gavosi 6,2 l/100 km. Iš viso testo metu buvo nuvažiuota 350 km atstumas, borto kompiuteris rodė vidutines 8,8 litro kuro sąnaudas šimtui kilometrų. Kelionėje buvo visko: ir gero, ir prasto kelio. Sustojimų, buksavimo, „malimosi“ vietoje, dinamiškų startų, važiavimo mieste ir užmiestyje.

Be nemažų kuro sąnaudų mieste, daugiau nebuvo prie ko ir prikibti, nes automobilis visą testavimo laiką kūrė tik teigiamą nuotaiką, naujus atradimus. Be to, automobilis ant tiek universalus, kad jį buvo įdomu išbandyti pačiomis įvairiausiomis sąlygomis. Nuobodžiauti tikrai neteko, o išsiskirti su „Levorg“ labai labai nesinorėjo. Be to, jis dar ir sportiškos, gražios išvaizdos.

Kiek kainuoja teigiamos emocijos?

Kiek gi kainuoja šis puikių emocijų generatorius? Nuo 26 490 eurų („GT“ komplektacija). Mūsų bandytas modelis kainavo 29 900 eurų. Tai brangiausia „Levorg GT-S“ versija, kurioje yra viskas ko gali reikėti.

Šis paragrafas turėjo būti pradžioje

„Levorg“ - tai naujas vardas „Subaru“ žvaigždyne. Kai kam dar neįprastas ir negirdėtas, todėl nenuostabu, kad žmonės pamatę šį universalo kėbulo automobilį – klausia, ar tai yra „Legacy“, o gal „WRX“ su universalo kėbulu.

Atsakymas tik vienas – tai yra „Levorg“, kuris dalinasi platformą su „WRX“ ir turi kelis jo genus.

Ir nors šis automobilis pasaulį išvydo jau gana seniai, tačiau Europą jis pasiekė gana vėlai. „Subaru“ jį parodė dar 2013 metų Tokijo automobilių parodoje, o 2014 metų gegužės mėnesį jis jau buvo pardavinėjamas Japonijoje. Tik Japonijoje. Vėliau gi, 2015 metų Ženevos automobilių parodoje, „Levorg“ sulaukė premjeros ir Europoje. Taigi apšilęs kojas gimtinėje, „Levorg“ atkeliavo ir į senąjį žemyną.

Išvada

Senajame žemyne, Europoje, „Subaru Levorg“ tikrai ras savo pirkėją, kuriam reikia automobilio, apjungiančio praktiškumą, patogumą, gerą valdymą, pravažumą bei dinamiškumą. „Levorg“ visa tai turi.

Renkantis automobilį, labai svarbu, kad vairuotojui jis suteiktų ne tik galimybę nuvykti iš taško A į tašką B, tačiau ir skirti jam puokštę teigiamų emocijų. „Subaru Levorg“ visa tai sukuria be jokių problemų.

Subaru Levorg/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: