You are here

„Subaru Versmė 2014”: 1 etapas

  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014
  • Subaru Versmė 2014
    Subaru Versmė 2014

Gegužės 31 d. Ukmergės rajone esančioje „Versmės“ trasoje vyko 2014 metų „Subaru Versmė“ pirmojo etapo autokroso varžybos „Liqui Moly“ taurei laimėti. Keturi varomieji ratai idealiai tiko šiai žvyro trasai, iš po lekiančių automobilių ratų nuolat kilo įspūdingi žvyro stulpai. Dulkių netrūko. „Subaru“ vairuotojai taip užsiautė trasoje, kad visa tai būtų galima apibūdinti kaip saulėta diena su dulkių audra.

„Subaru Klubas“ jau septintus metus iš eilės organizuoja šį itin kokybišką renginį, kurio dalyviai šių metų pirmajame etape demonstravo bekompromisę kovą ir nuostabias akimirkas žiūrovams. Gausiausiai susirinkusioje „Sport“ klasėje nugalėtoją teko aiškintis surengiant papildomą važiavimą, nes dviejų geriausiųjų laikai buvo identiški. Va čia tai kova!

Iš viso prie starto linijos stojo 31 dalyvis. Visi jie buvo suskirstyti į keturias klases. Kiekvienas sportininkas turėjo po tris įskaitinius važiavimus, kurių metu reikėjo įveikti tris trasos ratus. Rezultatai buvo skaičiuojami pagal dviejų geriausių važiavimų laikų sumą.

„Subaru A2500” klasė

10 valandą ryto buvo duotas startas „Subaru A2500” klasės dalyviams, kurių buvo aštuoni. Trasoje pasirodžius pirmam automobiliui jau tapo aišku, kad gražių važiavimų ir dulkių šiame renginyje bus labai daug.

Greičiausias šioje klasėje buvo Liudvikas Musteikis, kurio dviejų geriausių rezultatų suma buvo 6 min. 35.97 sek. Nuo jo beveik septyniomis sekundėmis atsiliko Darius Lapkauskas. Trečias buvo Sigitas Peciulevičius, pralošęs Dariui tris su puse sekundės.

„Subaru A2500+” klasė

Galingesni automobiliai, didesnis greitis – vaizdai dar geresni! „Subaru A2500+” klasėje startavo 9 „Subaru klubo" nariai, tarp kurių greičiausias buvo Gintaras Kuginys, kurio dviejų važiavimų suma buvo 20 sekundžių geresnė, nei silpnesnės klasės dalyvių (6 min. 15 sek.). Antrąją vietą šioje klasėje užėmė Jonas Rinkevičius, nugalėtojui pralošęs 3.72 sek. Trečias liko Vidmantas Jankūnas, atsilikęs nuo Jono septynias su puse sekundės.

„Svečių“ klasė

„Svečių“ klasė nebuvo itin gausi – 3 dalyviai. Greičiausias čia buvo Vaidas Balčetis su „Audi“, antras liko Donatas Noreika su antros kartos „VW Golf“. Jo atsilikimas nuo laimėtojo – 17 sek. Trečias liko Andrius Sadauskas su „Audi“, kuriam pavyko užfiksuoti tik vieno važiavimo laiką – automobilis susidūrė su techninėmis problemomis.

„Sport“ klasė

„Sport“ klasės įskaita buvo gausiausia – net 11 dalyvių, kurie demonstravo dar įspūdingesnius važiavimus ir fiksavo dar geresnius trasos įveikimo ratus. Ir jeigu kas nors būtų surengęs totalizatorių dėl šios klasės nugalėtojo, tai tikriausiai būtų nenumatęs, kad  išaiškinti nugalėtoją prireiks papildomo važiavimo.

Pasibaigus klasės važiavimams ir suskaičiavus rezultatus paaiškėjo, kad trečiąją vietą užėmė Domas Raškevičius, kuris lyderiui nusileido 4.78 sek. O kas gi buvo lyderis? Jis buvo ne vienas, o du, nes tiek Sigitas Griškevičius, tiek Giedrius Druteika užfiksavo identiškus rezultatus – dviejų važiavimų suma sudarė 5 min. 50.91 sek.

Kuomet visi jau galvojo apie netrukus prasidėsiančius „Sport“ klasės apdovanojimus, pasirodė, kad lenktynės dar nebaigtos. Teko nusikrauti sportinius automobilius nuo tralų ir stoti prie starto linijos lemiamai kovai. Tiek Giedriaus, tiek Sigito akys rodė, kad be kovos nei vienas nepasiduos.

Surengto papildomo finalinio važiavimo metu du greičiausieji dalyviai įveikė po keturis trasos ratus. Kad tarp šių sportininkų nuolat virė bekompromisė kova įrodė ir lemiamas važiavimas. Lenktynininkus jame skyrė tik 2.22 sek. Pergalė atiteko Sigitui Griškevičiui, o Giedrius Druteika vis gi liko antras.