You are here

6 faktai apie įspūdingą rekordininką - „Subaru WRX STI“

  • Subaru WRX STI
    Subaru WRX STI
  • Subaru WRX STI
    Subaru WRX STI
  • Subaru WRX STI
    Subaru WRX STI
  • Subaru WRX STI
    Subaru WRX STI

„Subaru“ ir „Prodrive“ šį „WRX STI“ sukūrė specialiai tam, kad jis pagerintų „Isle of Man TT“ trasos rekordą.

Šįkart tikslas buvo ne tik pasiekti geresnį rezultatą, nei anksčiau, bet ir visiškai jį „sutriuškinti“. 2014 metais užfiksuotas trasos rekordas priklausė „Subaru“, bet tuomet jis buvo pasiektas su standartiniu automobiliu. 2016 metams buvo sukurtas įspūdingas, didele galia pasižymintis laiko atakuotojas.

Subaru WRX STI

1. Dvigubai didesnė variklio galia

Standartinis „Subaru WRX STI“ turi 300 AG galią, kas leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 5,2 sek.

Tuo tarpu „Isle of Man TT“ rekordui siekti sukurtas „WRX STI“ turi dvigubai didesnę galią – 600 AG, kurią generuoti padeda „Garrett“ turbokompresorius, turintis 2 barų slėgį.

2. Reguliuojamas galinis spoileris

„Prodrive“ šiam automobiliui sukūrė specialų galinį spoilerį, kuris turi tokią pačia DRS sistemą, kaip ir Formulėje-1.

Vairuotojas pats gali reguliuoti spoilerį – jis hidrauliniu būdu gali būti atidarytas, siekiant sumažinti oro pasipriešinimą tiesiojoje. Pilnai atverto spoilerio ekvivalentas yra apie 40 AG galios prieaugis. Spoileris gali būti visiškai uždarytas, siekiant gauti maksimalų prispaudimą, automobiliui lekiant posūkiuose didesniu nei 200 km/h greičiu.

Subaru WRX STI

3. WRC važiuoklė ir efektyvūs stabdžiai

Šis „Subaru WRX STI“ gavo WRC važiuoklę, o ventiliuojami stabdžių diskai yra 355 mm skersmens ir dirba kartu su 6 cilindriukų suportais.

4. Lygus dugnas

Siekiant pagerinti automobilio aerodinamiką – jis gavo ir lygų dugną, taigi oras tarp automobilio ir kelio „vaikšto“ be jokio pasipriešinimo.

5. „Nokia“ telefonas

„Prodrive“ automobilyje įtaisė seną „Nokia 6310“ mobilųjį telefoną, kuris paruoštas komunikacijai su komanda, jeigu automobilyje sumontuota radijo sistema sugestų.

Subaru WRX STI

6. Rekordinis rezultatas

Specialiai paruoštas „Subaru WRX STI“ su Mark Higginsu prie vairo kaip reikiant pagerino ankstesnį „Isle of Man TT“ trasos rekordą, kuris buvo 19 min. 15,88 sek.

Su naujuoju bolidu pirmuoju bandymu (birželio 4 d.) Mark Higginsas trasą įveikė per 17 min. 49,75 sek., o pirmadienį (birželio 6 d.) jis užfiksavo dar geresni rezultatą – 17 min. 35 sek. Trasa buvo įveikta važiuojant 207,17 km/h vidutiniu greičiu.

Įdomu tai, kad važiuojant motociklu šios trasos įveikimo laikas yra 16 min. 58,25 sek., esant 214 km/h vidutiniam greičiui. Šis rekordas pasiektas 2016 metų birželio mėnesį. Tai atliko Michael Dunlop su „BMW S1000RR“ motociklu.

Kategorijos: 
Automobiliai: