You are here

Techninis pasakojimas apie „Toyota GR Hilux“ greičių dėžę

„Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas ne kartą pasakojo apie komandos bolidą „Toyota Gazoo Racing Hilux“, kuriuo 2020 m. sausio mėnesį dalyvaus sunkiausiomis planetos varžybomis vadinamame Dakaro ralyje. Tačiau panašu, jog ši tema – ypač plati, tad lenktynininkas apie savo karinį žirgą atskleidė dar daugiau detalių.

Nors iš pažiūros lenktyninis ir standartinis automobiliai gali skirtis nedaug, didžiausi jų skirtumai atsiskleidžia ne išorėje, o viduje. Pavyzdžiui, ar žinojote, jog „Toyota Hilux“ transmisija yra sekvencinė (kuomet patraukiant pavarų svirtį atgal jungiama aukštesnė, o pastumiant į priekį – žemesnė pavara)? Tokią pačią rasite motocikluose! Šis būdas perjungti pavaras yra daug greitesnis nei įprastas, kuomet pavarų perjungimo svirtį reikia vedžioti H formos schema.

Ir tai ne vienintelis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžės privalumas lyginant su standartine. Kitas sumanus būdas iš transmisijos gauti dar daugiau naudų – jos lokacija automobilyje. Įprastai šis automobilio elementas glaudžiasi prie variklio. Sportiniame „Hilux“ transmisija yra patraukta link bolido centro, o tai leidžia išlaikyti gerą automobilio svorio balansą tarp priekinės ir galinės ašių.

Žinoma, tai – tik dalis technologijų, naudojamų automobilių sporte. Daugiau apie „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžę bei kitus šio bolido komponentus galima sužinoti šiame video:

Automobiliai: