You are here

„Toyota Hilux Evo“: Galu varomas 2017 m. Dakaro ralio bolidas

  • Toyota Hilux Evo
    Toyota Hilux Evo
  • Toyota Hilux Evo
    Toyota Hilux Evo
  • Toyota Hilux Evo
    Toyota Hilux Evo

„Toyota Gazoo Racing South Africa (SA)“ pristatė 2017 metų Dakaro raliui skirtą bolidą - „Toyota Hilux Evo“.

Tai naujas revoliucinis ralio bolidas, specialiai sukurtas Dakaro raliui. Lyginant su pirmtaku, naujasis bolidas vietoj keturių varomųjų ratų, turės tik galinę varomąją ašį, o tai suteikė daugiau laisvės FIA taisyklėse. Bolidas dabar galės būti ženkliai lengvesnis, taip pat leidžiama variklio ir pavarų dėžės montavimas tarp ašių.

Toyota Hilux Evo

Būtent taip ir yra padaryta šiame bolide. Variklis ir transmisija yra sumontuota tarp ašių – tai leido puikiai paskirstyti svorį.

Pagal 2017 metų taisykles „Hilux Evo“ turi atmosferinį 5,0 litrų V8 variklį su platesniu oro ribotuvu (restriktoriumi) – 38 mm.

Atitinkantis visus FIA reikalavimus „Hilux Evo“ sveria 1300 kg ir yra net 615 kg lengvesnis už keturiais ratais varomą pirmtaką. Taip pat naujasis bolidas gali naudoti ir didesnius ratus – 940 mm skersmuo vietoj 805 mm, be to galu varomam bolidui leidžiama ir didesnė ratų eiga.

Toyota Hilux Evo

2017 metais prie komandos pilotų prisijungs Nasser Al-Attiyah su šturmanu Matthieu Baumel. Komandos senbuviais išlieka Giniel de Villiers su šturmanu Dirk von Zitzewitz bei Leeroy Poulter su šturmanu Rob Howie.

Automobiliai: