You are here

„Toyota MR2 Street Affair“: F1 steroidų prisivalgęs egzempliorius

  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Street Affair
    Toyota MR2 Street Affair
  • Toyota MR2 Competition
    Toyota MR2 Competition
carvertical VIN patikra

2001 metais Eseno automobilių parodoje „Toyota“ pademonstravo neįprastai atrodantį„MR2 Street Affair“ konceptą, kuris buvo sukurtas trečios kartos „MR2“ pagrindu.

Toyota MR2 Street Affair

„Toyota Motorsport GmbH (TMG) sukurtas projektas buvo „MR2“ (W30) roadsterio ir Formulės-1 bolido „Toyota TF102“ miksas, kas reiškia, kad šio automobilio dizainas buvo įkvėptas Formulės-1, į kurią „Toyota“ pirmą kartą su savo komanda žengė 2002 metais.

Tai buvo dvivieits automobilis, turėjęs plokščią priekinį stiklą, stiklo pluošto kėbulą su Formulės-1 stiliaus priekine dalimi ir spoileriu bei didžiuliu galiniu spoileriu.

„MR2 Street Affair“ konceptas turėjo U formos vairą, didelį centrinį ekraną, kuris rodė kameros fiksuojamą vaizdą automobilio gale. Galinio vaizdo veidrodėlių buvo atsisakyta dėl geresnės aerodinamikos. Vidus dvelkė minimalizmu – čia nebuvo nei daug mygtukų, nei daug prietaisų.

Toyota MR2 Street Affair

Po variklio dangčiu slypėjo 1,8 litro, keturių cilindrų variklis, kurio galia nuo 140 AG buvo pakeleta iki 258 AG. Tai atlikti leido turbokompresorius bei „Remus“ išmetimo sistema. Variklis buvo sujuntas su 6 laipsnių sekvencine greičių dėže. Galia buvo perduodama į galinius ratus. Konceptas nuo 0 iki 100 km/h greitį galėjo pasiekti per 6 sekundes, o makismalus greitis buvo 249 km/h.

„Toyota“ inžiniriai kurdami šį konceptą, patobulino ne tik variklį, bet taip pat ir pakabą. Automobilis buvo 30 mm nuleistas arčiau žemės ir apautas plačiomis, žemo profilio padangomis, sumontuotomis ant 19 colių ratlankių, kurių plotis priekyje buvo 9,5 colio, o gale – 12 colių. Būtent gale buvo sumontuotos 345/30 išmatavimų padangos.

Automobilis dar gavo ir geresnę stabdžių sistemą. Priekyje buvo sumontuoti 370 mm skersmens ventiliuojami stabdžių diskai, o gale jų skersmuo siekė 295 mm.

Žinoma, sunku būtų tikėti, jog toks automobilis galėjo pasiekti masinės produkcijos liniją. „MR2 Street Affair“ liko vienetiniu konceptu. Tiesa, jis gamintoją 2002 metaisįkvėpė sukurti ribotos serijos „MR2 Competition“ modelį, kuris buvo panašus į standartinį „MR2“.

Toyota MR2 Competition

„MR2 Competition“ turėjo raudonos ir baltos spalvų derinį, pritaikyta nuo „Toyota F1“ komandos. Taip pat buvo aprūpintas sportine išmetimo sistema, turėjo 17 colių ratlankius ir 6 laipsnių sekvencinę greičių dėžė. Šio modelio versija buvo ribota iki 100 vienetų bei buvo skirta tik Vokietijos rinkai.

Automobiliai: