You are here

Neeilinė, galinga „Audi RS6“ trijulė iš Lietuvos

  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka
  • Audi RS6/Startline nuotrauka
    Audi RS6/Startline nuotrauka

Ar dažnai gatvėje tenka matyti „Audi RS6“? O ar pasitaiko vienoje vietoje sutikti net tris tokius automobilius? Vieni tikrai į pirmą klausimą atsakys teigiamai, tačiau antras klausimas teigiamų atsakymų neturėtų sulaukti. Dar būtų galima užduoti ir trečia klausimą: ar yra tekę sutikti tris „Audi RS6“, kurių varikliai yra identiškai patobulinti ir generuoja nesvietiškai daug „arklių“ bei dar daugiau niutonų?

Pasirodo būna tokių stebuklų net ir Lietuvoje, kuomet susitinka trys neeiliniai 2008-2009 metų gamybos „Audi RS6“ su patobulintais varikliais.

Audi RS6/Startline nuotrauka

Galios receptas

Visa šios trijulės atsiradimo istorija prasidėjo gana paprastai. Vienas iš „Startline“ komandos narių įsigijo juodą „Audi RS6“. Atsiradus standartinės 580 AG ir 650 Nm variklio galios trūkumui, buvo nuspręsta paieškoti papildomų „arklių“.

Audi RS6/Startline nuotrauka

Bandant įvairius modifikavimo variantus ir vis nepasitenkinant rezultatu, galiausiai buvo rastas teisingiausias kelias – geriausiai subalansuotas galios užtaiso receptas, kuris iškart buvo pritaikytas šiam automobiliui.

Pirmas „RS6“

Taigi sudėliojus visus dalykus kaip priklauso, buvo pasiektas užsibrėžtas tikslas. Modifikuojant pirmąjį „Audi RS6“ iš šios karštųjų universalų trijulės buvo atlikti šie darbai:

- sumontuoti du „Performance“ turbokompresoriai

- patobulinta išmetimo sistema

- patobulinta oro įsiurbimo sistema

- modifikuotas kuro paėmimas iš bako, bei įpurškimas

- sumontuoti našesni turbokompresorių radiatoriai (intercooleriai)

- atliktas variklio valdymo bloko programavimas

Viso to rezultatas nuostabus - 855 AG ir 1 100 Nm galia!

Audi RS6/Startline nuotrauka

Žinoma, tokia variklio galia reikalauja ir kitų patobulinimų, todėl buvo perdaryta ir greičių dėžė, kad teisingai paskirstytų naujai variklio skyriuje apsigyvenusius „arklius“ bei niutonus į visus keturis varomuosius ratus.

Visų pirma, greičių dėžė buvo perrinkta ir susidėvėję mazgai pakeisti naujais. Taip pat buvo atliktas valdymo sistemos programavimas, pavarų perjungimo taškų korekcijos, padidintas tepalo slėgis, „nuimti“ sukimo momento apribojimai.

Tokia perdarymų gausa ir kryptingumas yra įvardijamas „SL Stage 3“ galios tobulinimo lygiu ir suteikia automobiliui visiškai naujas galimybes.

Be to, artimiausiu metu šio automobilio dar laukia dar stabdžių sistemos ir važiuoklės tobulinimas, nes būtent to reikalauja išaugusi variklio galia.

Antras „RS6“

Natūralu, kuomet sėkmingai buvo patobulintas pirmasis „RS6“, atsirado ir antras, kurio savininkui taip pat norėjosi tokios pačios galios. Taigi mėlynos spalvos karštasis universalas taip pat sulaukė tokių pačių modifikacijų. To rezultatas buvo beveik panaši variklio galia.

Audi RS6/Startline nuotrauka

Trečias „RS6“

Tuomet ne ilgai trukus atsirado ir dar vienas - sidabrinis „RS6“, kuriam irgi reikėjo papildomos galios. Pradžioje šiam automobiliui buvo atliktas „Stage 1“ tobulinimas (kompiuterio programavimas), nes toks buvo savininko pageidavimas.

Tačiau kuomet jis pravažiavo su prieš tai patobulintu mėlynu „RS6“, suprato, ko iš tikro reikia jo automobiliui. Kaip sakoma „apetitas atsiranda be valgant“. Taigi trečiasis „RS6“ dabar laukia visų reikiamų šio puikaus galios recepto ingridientų, kuriais „pagardintas“ galės džiaugtis, tikėtina, beveik identiška 855 AG ir 1 100 Nm galia.

Taigi turėsime tris „Audi RS6“ su identiškai patobulintais varikliais. Super! Tokią antrą trijulę būtų nelengva surasti net ir už Lietuvos ribų.

Audi RS6/Startline nuotrauka

Jeigu turite tokį „Audi RS6“ ir norite būti ketvirtuoju su taip patobulintu varikliu, galite susisiekti su profesionalais Facebooke arba www.startline.lt

Kategorijos: 
Automobiliai: