You are here

„Volvo LCP2000“: 1983 metų žvilgsnis į 2000 metus

  • Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
    Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
    Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
    Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
    Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka
    Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka

1983 metais „Volvo“ pažvelgė į ateitį su tikslu sukurti 2000 metams tinkantį automobilį, sveriantį ne daugiau nei 700 kg, talpinantį ne mažiau dviejų žmonių, o vidutinės kuro sąnaudos turėjo būti 4 litrai šimtui kilometrų.

Rezultatas - „Volvo LCP2000“ modelis, kurio „LCP“ raidės šifravosi kaip „Light Component Project“.

Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka

Iš viso buvo pagaminti keturi tokie automobiliai ir pristatyti Stokholme, Švedijoje. Kiekvienas jų buvo šiek tiek skirtingas, bet visi buvo sukurti tuo pačiu principu: pleišto formos dviejų durų hečbekas su plastikiniu bagažinės dangčiu, pro kurį buvo galima patekti į galinių sėdynių erdvę.

Nepaisant to, kad bagažo skyriuje buvo sėdimos vietos, tačiau čia dar galėjo tilpti ir šiek tiek bagažo.

„Volvo LCP2000“ turėjo 3 cilindrų dyzelinį variklį su turbina. Buvo du variklių variantai: 1,3 litro 50 AG ir 1,4 litro 90 AG. Pastarasis variklis buvo iš ketaus ir naudojo variklio alyvą aušinimui. Jis galėjo būti varomas rapsų aliejumi.

Volvo LCP2000/Gamintojo nuotrauka

Siekiant pasiekti užsibrėžtą automobilio svorį, konstrukcijoje buvo naudojamas plastikas, magnis ir aliuminis. Be to, tai buvo vienas pirmųjų automobilių, kuriame buvo panaudotas ir anglies pluoštas.

Šio koncepto likimas toks, kaip ir dažnai nutinka su konceptais – jis liko „Volvo“ muziejuje, nes tais metais pasaulis nebuvo pasiruošęs tokiam futuristiniam automobiliui.

Kategorijos: 
Automobiliai: