You are here

„Volvo S60 PCC“: Ypatingą važiuoklę turėjęs konceptas

  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC
  • Volvo S60 PCC
    Volvo S60 PCC

2001 metais Frankfurto automobilių parodoje „Volvo“ pristatė „S60 Performance Concept Car“ modelį, turėjusį 2,4 litro 5 cilindrų benzininį variklį su 300 AG 400 Nm galia ir ypatingą važiuoklę. PCC koncepto amortizatoriai per vieną sekundę galėjo reguliuotis 500 kartų, priklausomai nuo kelio sąlygų. Kiekvienas amortizatorius tai darė individualiai.

Volvo S60 PCC

Vairuotojas galėjo rinktis tris važiavimo režimus: Comfort, Sport ir Advanced Sport. Pagal skirtingus režimus, amortizatoriai sukurdavo arba visiška komfortą, arba tapdavo itin kieti, tinkami sportiškam važiavimui. Visa važiuoklė buvo kurta su „Ohlins“ ir visa ši sistema yra žinoma kaip „Four-C“ (Continuously Controlled Chassis Concept) – nepertraukiamai kontroliuojamos važiuoklės konceptas.

Automobilio kėbulas buvo dažytas mėlyna „Laser Blue“ spalva, o apatinė jo dalis buvo sidabrinė. „Volvo S60 PCC“ į žemę rėmėsi 19 colių BBS ratlankiais, kurie buvo pritvirtinti su viena centrine veržle. Įdomu tai, kad šie ratlankiai buvo naudojami ir „BTCC S40“ lenktyniniame automobilyje. Ant jų užmautos 245/35 dydžio padangos.

Volvo S60 PCC

Variklio galia buvo perduodama į visus keturis varomuosius ratus per 6 laipsnių mechaninę greičių dėžę. Keturių varomų ratų sistema – valdoma elektroniškai ir kurta su „Haldex“ ekspertais.

Kategorijos: 
Automobiliai: