You are here

Ilgai lauktas aukštos klasės sedanas - „Volvo S90"

  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
  • Volvo S90/Gamintojo nuotrauka
    Volvo S90/Gamintojo nuotrauka

„Volvo" pristato naujausią savo flagmaną, prabangų sedaną - S90, kuris žymi milžinišką „Volvo Cars“ atliktą šuolį. Šis švedų automobilių gamintojas geriau žinomas savo visureigiais ir universalais, tačiau išleisdamas S90, „Volvo“ rodo ketinimus sudrebinti aukščiausios klasės sedanų segmentą. Ar pavyks?

Siūlomi varikliai

Naujasis „Volvo“ flagmanas turės nemažą užduotį konkuruojant su „Mercedes-Benz E-Class“, penktos serijos „BMW“ ar „Audi A6“. Tam švedų gamintojas paruošė keturis variklius: du dyzeliniai, vienas benzininis ir viena hibridinė versija.

Pirmasis agregatas, tai 2,0 litrų D4 variklis su turkokompresoriumi, generuojantis 190 AG ir 400 Nm galią. Su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže pagreitis iki 100 km/h trunka 8,2 sek., o maksimalus greitis siekia 230 km/h. Gamintojas teigia, kad 100 km kelio vidutiniškai užteks vos 4,1 litro degalų.

Volvo S90/Gamintojo nuotrauka

2,0 litrų D5 variklis turi 235 AG ir 480 Nm galią. Jį galima komplektuoti tik su 8 laipsnių automatine transmisija ir visais varančiaisiais ratais. D5 jėgainė leis automobiliui iki 100 km/h greitį pasiekti per 7,3 sek., o maksimaliai jis galės įsibėgėti iki 230 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos – 5,1 l/100 km.

Vienintelis benzininis variklis, tai 2,0 litrų turbininė jėgainė, turinti 320 AG ir 400 Nm galią. T6 versija bus galima tik su AWD sistema, o pavarų dėžę bus galima rinktis iš dviejų: 6 laipsnių mechaninė arba 8 laipsnių automatinė. Su pastarąja pagreitis iki 100 km/h trunka 5,8 sek., o vidutinės kuro sąnaudos sudaro 7,3 l/100 km.

Ketvirtoji versija yra hibridinė – T8 plug-in hybrid. Joje benzininis 320 AG galios variklis yra sujungtas su 87 AG turinčiu elektros motoru. Bendrai sistema generuoja 407 AG ir 640 Nm galią, kuri perduodama į visus keturis varomuosius ratus per 8 laipsnių automatinę greičių dėžę.

Gamintojas teigia, kad vidutinės kuro sąnaudos hibridinėje versijoje yra vos 1,9 l/100 km. Važiuojant vien elektra bus galima įveikti apie 45 kilometrų atstumą.

Su daugybe naudojamų naujausių technologijų – nuo pažangiausių saugos priemonių iki debesų kompiuterija paremtų taikomųjų programų ir paslaugų – S90 yra dar tvirtesnis tebesitęsiančio švedų prekės ženklo transformavimosi įrodymas.

„Išleidę XC90 aiškiai paskelbėme apie savo ketinimus. Dabar akivaizdžiai ir tvirtai šį planą tęsiame. Per pastaruosius penkerius metus investavę 11 milijardų JAV dolerių, ne tik iš naujo suformavome „Volvo Cars“ viziją – dabar mes pildome savo pažadus įgyvendindami šią viziją – teigė „Volvo Car Group“ prezidentas ir generalinis direktorius Håkanas Samuelssonas.

Naujajame „Volvo S90“ įdiegta pažangi pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema. Ši vairavimo sistema paremta lengvais vairo spustelėjimais, siekiant išlaikyti automobilį tinkamai orientuotą kelio juostos ženklų ribose važiuojant greitkeliu iki 130 km/val. greičiu ir daugiau nebereikalauja, kad būtų važiuojama iš paskos kitam automobiliui. Autopilotas-pagalbininkas yra dar vienas žingsnis į priekį autonominio vairavimo – pagrindinio „Volvo“ inovacijų tikslo – link.

Be to, didelių sedanų segmente naujasis S90 puikuosis „T8 Twin Engine“ įkraunama (angl. plug-in) hibridine jėgaine ir vienu iš pačių prabangiausių salono interjerų bei prie interneto prijungtomis informacijos ir pramogų sistemomis.

„Mūsų idėja buvo sukurti kažką visiškai naujo šiame gana konservatyviame segmente ir pristatyti vizualią išraišką to, kas eksterjere dvelkia lyderyste ir pasitikėjimu. Interjero atžvilgiu S90 modelį pakėlėme į naują lygį, pristatydami aukščiausios klasės patirtį, žadančią patogumą ir kontrolę“, – sako „Volvo Car Group“ dizaino skyriaus viceprezidentas Thomasas Ingenlathas.

S90 taip pat įdiegta pirmoji pasaulyje „City Cafety“ funkcija - didelių gyvūnų aptikimo sistema, pajėgianti tiek dieną, tiek naktį aptikti didelius žvėris, tokius kaip elnias, arklys ar briedis. Ši technologija atlieka pagalbinę intuityvaus perspėjimo ir automobilio stabdymo funkciją, padėdama išvengti susidūrimo su gyvūnu. Be to, S90 modelyje įdiegti išradimai iš „Volvo Cars“ naujausios investavimo programos kuriant labai pažangų važiuoklės simuliatorių.

„Kalbant apie vairavimo dinamiką, efektyvumą ir važiavimo malonumą, kuriant S90 žengtas didelis žingsnis pirmyn. Mes visiškai, iš pat pagrindų pakeitėme „Volvo“ vairavimo koncepciją, norėdami perteikti jo tikslumo jauseną, apimančią tiek automobilio kontrolę, tiek patogumą“, – sako „Volvo Car Group“ vyresnysis viceprezidentas tyrimams ir plėtrai dr. Peteris Mertensas.

Viešai nuleisti uždangą nuo S90 planuojama Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje (NAIAS) Detroite.

S90 modelis bus viešai pristatytas 2016 metų sausio mėn. vyksiančioje Detroito automobilių parodoje. Europoje jis turėtų pasirodyti Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį.

Tikimasi, kas jis Lietuvoje pasirodys 2016 metų vasarą, tačiau užsisakyti naująjį modelį bus galima jau 2016 metų pavasarį.

Kategorijos: 
Automobiliai: