You are here

Volvo XC60: Pavyzdingai suprojektuotas švedas

  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design
  • Volvo XC60 R-Design
    Volvo XC60 R-Design

Antros kartos „Volvo XC60“ buvo tituluotas Pasaulio metų automobiliu 2018. Titulas – daugiau nei įspūdingas. Visus metus vadintis geriausiu automobiliu pasaulyje yra tobula.

Bet ar šis automobilis yra tobulas? Ar jis vertas šio titulo? Atsakymas į antrąjį klausimą yra vienareikšmiškai aiškus – jeigu išrinko, vadinasi – vertas!

Taigi mums beliko paskęsti tobulumo paieškose.

Volvo XC60 R-Design

Verta atsiminti, kad pirmoji „XC60“ karta gyvavo net 9 metus bei tapo labiausiai Europoje parduodamu vidutinio dydžio „Premium“ segmento SUV automobiliu. Daugiau nei vienas milijonas!

Įdomu, kiek ilgai rinkoje bus antros kartos modelis ir kokios sėkmės jis sulauks.

Išorė ir vidus kažkur matyti

Jeigu vertintume vien tik jo išorę, tai sėkmę šiam automobiliui iškart būtų galima garantuoti. Ji tobula, nors kažkur jau ir matyta. Didesnis brolis „XC90“ atrodo labai panašiai, todėl net nekyla klausimas, kad ir mažesnieji „Volvo“ krosoveriai išlaiko tą pačią dizaino filosofiją.

Ir nors automobilių išorės skoniai dažnai nesutampa, tačiau „XC60“ nieko netrūksta. Jis elegantiškas bei grakštus, be to skandinaviškai santūrus, nors iškart sufleruojantis, kad prestižas garantuotas. O papildomai užsakoma „R-Design“ komplektacija šiam automobiliui dar suteikia ir sportiškumo bei veržlumo.

Volvo XC60 R-Design

Interjeras, kaip ir eksterjeras, jau matytas anksčiau „XC90“ modelyje. Čia tikrai kažko naujo ir išskirtinio rasti nepavyks, tačiau nepaisant to, viduje labai jauku, tuo pačiu paprasta bei prabangu. Naudojamos medžaigos kokybiškos, o surinkimas nepriekaištingas.

Vos tik prisilietus prie „Volvo XC60“ durų atidarymo rankenėlės, apima keistas jausmas, nepatirtas atidarinėjant kitų automobilių dureles. „XC60“ atidarymas kitoks, jis „švelnesnis“, o šis skirtumas iškart pajuntamas. Netikite, pamėginkite!

Krentam į krėslą, čiumpam vairą ir rodom dar du didelius liuksus. Viskas good! Be to, juk tai „R-Design“ versija su sportiškomis, gerą prilaikymą turinčiomis sėdynėmis. Vairas – taip pat iš „R-Design“ skyriaus lentynos.

Volvo XC60 R-Design

Sėdintys gale, gali džiaugtis erdve. Nusiskundimų dėl erdvumo neturėtų kilti jokių.

Mygtukų viduje vos penki ir garso ratukas. Visa kita atliekama ekrane.

254 arklių apetitas

Testuotas „XC60” turėjo 2,0 litrų benzininę, keturių cilindrų jėgainę su 254 AG ir 350 Nm. Variklis sujungtas su 8 laipsnių automatine greičių dėže, kuri turi įprotį šiek tiek vėluoti, kai akceleratorius kartas nuo karto yra spaudinėjamas stipriau, tačiau ji taip pat leidžia smagiai atsiskleisti visai arklių kaimenei, kuri mieste, važiuojant vien tik Dynamic režimu šimtui kiometrų kelio reikalavo 13,2 litro benzino. Važiuojant elastingai, dėžės darbas vyksta sklandžiai ir priekaištai jai baigiasi.

Volvo XC60 R-Design

Automagistralėje, važiuojant 130 km/h greičiu, vidutinės degalų sąnaudos sudarė 9,9 l/100 km, o keliaujant paprastais keliais jos siekė 7 litrus.

Šiek tiek daugiau nei dvi tonas sveriančio „XC60“ pagreitis iki 100 km/h yra 6,8 sek. Maksimalus greitis siekia 220 km/h.

Stabilus kelyje

„XC60“ yra tvirtas ir standus automobilis, jis stabilus posūkiuose. Pakaba kietoka, tačiau komforto neatima. Tiesa, kuomet kelyje pasitaiko labai daug nelygumų – pakaboje girdisi neįkyrus dungsėjimas, bet tai suprantama, nes „R-Design“ priedais aprūpintas automobilis turi kietesnes spyruokles, kurios leidžia jam užtikrinčiau jaustis įveikiant posūkius.

Volvo XC60 R-Design

Saugumo technologijų gausa

Naujasis „Volvo XC60“ yra vienas saugiausių kada nors pagamintų automobilių ir išsiskiria itin didele pažangių technologijų gausa.

Siekiant aptikti potencialias kliūtis ir pavojus, pavyzdžiui, kitas transporto priemones, pėsčiuosius, dviratininkus ar didelius gyvūnus, kuriant naujos kartos „City Safety“ sistemą suderinta patobulinto radaro ir kameros technologija. Sistema perspėja vairuotoją ir net gali pati savarankiškai stabdyti automobilį.

Nauja saugumo sistema „Oncoming Lane Mitigation“ naudoja vairavimo pagalbą ir sušvelnina priešpriešinio susidūrimo pasekmes.

Volvo XC60 R-Design

Be to, „Volvo“ perspėjimų apie kliūtis aklosiose zonose BLIS sistemai (Blind Spot Indication System) taip pat padeda „Steer Assist“ technologija ir sumažina avarijos pavojų persirikiuojant. BLIS sistema šoniniuose veidrodėliuose suteikia vairuotojui vaizdinį įspėjimą, jeigu gretimoje eismo juostoje artėja automobilis. Jeigu vairuotojas to nepaiso ir įjungia posūkio signalą, ruošdamasis persirikiuoti į juostą, kurioje artėja kita transporto priemonė, įspėjimo signalai pradeda mirkčioti. Jei nepaisoma ir šių įspėjimų bei automobiliui sukant link gretimos eismo juostos, kurioje artėja kitas eismo dalyvis, pagalbinė vairavimo sistema pasuka vairą ir sugrąžina automobilį atgal į jo juostą.

„Pilot Assist“, pažangi „Volvo“ pusiau autonominio važiavimo pagalbinė sistema, kuri keliuose su kelio juostų žymėjimu važiuojant iki 130 km/val. greičiu pati vairuoja, bėgėjasi ir stabdo, kaip papildoma įranga gali būti įdiegta naujajame „XC60“.

Kaina

Antros kartos „Volvo XC60“ kaina prasideda nuo 42 150 eurų, o testuoto modelio su „R-Design“ komplektacija kaina siekė 58 960 eurų.

„Volvo XC60“ - pavyzdingai suprojektuotas kūrinys - akys įsiminė, rankos prilipo, sielai patiko.

Volvo XC60 R-Design

Kategorijos: 
Automobiliai: