You are here

Susipažinkite su antros kartos „Volvo XC90“

Pagaliau atėjo ta diena, kuomet visi gali pasigrožėti naujuoju, antros kartos „Volvo XC90” visureigiu. Ilgai slėptas išorės dizainas galiausiai atsiskleidė visu gražumu, kaip ir itin prabangiai ir inovatyviai atrodantis automobilio interjeras.

Baigėsi mėnesius trukusios spėlionės, kaip atrodys vienas iš labiausiai lauktų pastarųjų metų automobilių, naujasis „Volvo XC90“ – „Volvo Cars“ atidengė paslapties skraistę ir pristatė įspūdingo dizaino prabangųjį septynvietį visureigį su pažangiausiomis saugumo technologijomis, naujais varikliais, neprilygstama galia ir degalų ekonomija bei aukščiausios kokybės vidaus apdailos detalėmis.

Po trejų metų kūrimo darbų ir daugiau kaip 11 milijardų dolerių investicijų, naujos kartos „XC90“ atverčia naują „Volvo“ istorijos puslapį, kuriame dominuos naujos technologijos, kitoks požiūris į dizainą.

„Tai yra viena iš svarbiausių dienų mūsų kompanijos istorijoje. Mes ne tik pristatome naują automobilį, bet ir iš naujo atkuriame savo prekės ženklą. Ši diena žymi naują mūsų bendrovės erą. „XC90“ paruošia dirvą naujiems automobiliams, kurie bus pristatyti ateinančiais metais“, – kalbėjo Håkanas Samuelssonas, „Volvo Car Group“ prezidentas ir generalinis direktorius.

Naujasis „Volvo“ veidas

Naujasis „XC90“, simbolizuojantis ypatingą dieną 87 metų „Volvo“ istorijoje, bus pirmasis automobilis su nauju, iškilesniu geležiniu automobilio markės ženkliuku, kuriame ikoniška strėlė yra elegantiškai išlygiuota su groteles įstrižai kertančia juosta. Kartu su priekiniais T formos Toro kūjo žibintais geležinis ženkliukas suteikia naujos kartos „Volvo“ automobiliams visiškai naują ir išskirtinę priekinės dalies išvaizdą.

Naujos kartos „XC90“ pasižymės didesniu, išraiškingesnio dizaino variklio gaubtu, gerokai didesnėmis priekinėmis grotelėmis bei išskirtinės formos naujais priekiniais bei galiniais žibintais, kurie taps šio modelio automobilių išskirtiniu bruožu ir vizitine kortele.

Automobilio dizaineriai, norėdami sukurti raumeningos transporto priemonės įvaizdį, pirkėjams leis pasirinkti iš kelių skirtingo dizaino ir skersmens ratlankių – „XC90“ bus galima aprūpinti net 22 colių skersmens ratlankiais.

„Bendras įspūdis, žiūrint tiek į automobilio išorę, tiek į vidų, yra glaudžiai susijęs su pagrindiniais švediško gyvenimo būdo elementais: erdvumas, šviesa ir gerovė“, – kalbėjo Thomas Ingenlathas, „Volvo Car Group“ dizaino skyriaus viceprezidentas.

Pirmasis visureigis be jokių kompromisų

„XC90“ yra tvirtas „Volvo-by-Volvo“ strategijos įrodymas. Išskirtinis prabangos, erdvumo, universalumo ir saugumo derinys perkelia visureigių segmentą į naują dimensiją, taip pat kaip ir pats pirmasis „XC90“, pasirodęs 2002-aisias metais.

„Nauja modulinė platforma (SPA – angl. „Scalable Product Architecture“) leido mums sukurti pirmąjį pasaulyje visureigį be jokių kompromisų“, – teigia Peteris Mertensas, „Volvo Car Group“ tyrimų ir plėtros skyriaus viceprezidentas. „Jūs gaunate kompaktiško ir žemo automobilio vikrumą, preciziško valdymo pojūtį ir itin daug interjero erdvės. Adrenalino antplūdį, kuris suteikia tikrą vairavimo malonumą, užtikrina varikliai, išsiskiriantys neprilygstamu galios ir aplinkai nekenksmingo veikimo deriniu. Žinoma, kadangi tai yra „Volvo“, jūs standartiškai gaunate aukščiausios klasės saugumą“.

Neprilygstama galia ir degalų ekonomija

Naujojo „XC90“ pirkėjai galės rinktis iš kelių dviejų litrų 4 cilindrų „Drive-E“ variklių variantų, kurie užtikrins maksimalų variklio efektyvumą ir mažiausias degalų sąnaudas.

Pasididžiavimo vertas naujas „Twin Engine“ variklis, sujungiantis dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininį variklį su kompresoriumi ir turbina, ir elektrinį variklį, užtikrina neprilygstamą galią ir aplinkai nekenksmingą veikimą: beveik 400 AG, o anglies dioksido (CO2) emisija – vos 60 g/km (NEDC vairavimo ciklas).

Gausiausia ir technologiškai pažangiausia standartinė saugumo įranga

Naujasis „XC90“ pasiūlys gausiausią ir technologiškai pažangiausią standartinę saugumo įrangą, kurios neturės ne vienas šiuo metu rinkoje esantis automobilis. Septynvietis, visais ratais varomas visureigis „XC90“ turės dvi moderniausias saugumo technologijas: nuslydimo nuo kelio apsaugą ir automatinę stabdymo sistemą, kuri automobilį sustabdys sankryžoje.

Jei automobilis pradeda slysti nuo kelio, naujasis „Volvo XC90“ nustato, kas vyksta, ir stipriai suveržia saugos diržus, kad keleiviai liktų savo vietose. Siekiant apsaugoti automobilio keleivius nuo stuburo sužalojimų, tarp sėdynės ir sėdynės rėmo sukurta energiją sugerianti sistema, kuri sušvelnina vertikaliąsias jėgas, susidarančias, kai automobilis kietai nusileidžia ant paviršiaus. Šis sprendimas gali vienu trečdaliu sumažinti vertikaliųjų jėgų poveikį.

„XC90“ yra pirmasis pasaulyje automobilis su automatinio stabdymo technologija, kuri suveikia, jei vairuotojas sukasi priešais atvažiuojančią transporto priemonę. Tai yra dažna situacija judraus miesto sankryžose bei greitkeliuose, kuriuose leistinas greitis yra didesnis.

„City Safety“ yra bendras visų „Volvo Cars“ automatinio stabdymo funkcijų, kurios naujajame „XC90“ yra standartinė įranga, pavadinimas. Dabar ji aptinka ir apsaugo kitas transporto priemones, dviratininkus ir pėsčiuosius, nesvarbu, kada važiuotumėte – dieną ar naktį.

„Naujos technologijos priartins bendrovę prie jos tikslo – iki 2020 metų sukurti tokius automobilius, kuriuose nežūtų ir rimtai nesusižalotų nė vienas žmogus“, – teigia Peteris Mertensas. „Šiandien mūsų saugumo politikos pradžios taškas yra toks pat, koks buvo prieš 90 metų, kai buvo įkurta bendrovė – tikroviškos situacijos. Mes tiriame duomenis. Mums įdomūs skaičiai. Dirbame su naujomis technologijomis. Viso šio darbo rezultatas – vienas saugiausių kada nors sukurtų automobilių“.

Trys tikslinės sritys padės pasiekti „Volvo Cars“ 2020 m. viziją: saugumas, ryšys ir autonomiškas vairavimas.

„Su „XC90“ žengiame pirmąjį žingsnį link automobilių, kuriems valdyti nebereikės vairuotojo. Nauja funkcija, kuri automatiškai seka priekyje važiuojančių automobilių veiksmus, užtikrins radikaliai supaprastintą, pusiau autonomišką vairavimą“, – teigė Lexas Kerssemakersas, „Volvo Car Group“ produktų strategijos ir transporto priemonių linijos valdymo skyriaus viceprezidentas.

Euro NCAP įvertinime automobilis gavo penkias žvaigždutes.

Prabangus interjeras

„XC90“ interjeras yra prabangiausias kada nors „Volvo“ sukurtas interjeras. Ryškiausias elementas yra į planšetinį kompiuterį panašus valdymo pultas su jutikliniu ekranu. Šioje sistemoje beveik nėra mygtukų, ji suteikia galimybę vairuotojams valdyti automobilį visiškai nauju būdu ir turėti prieigą prie internetinių produktų ir paslaugų asortimento.

„Kurdami naujos kartos „XC90“ interjerą, stengėmės išlaikyti skandinavišką tvarką, išskirtinumą ir prabangos jausmą, kurio ir tikisi daugelis šio modelio pirkėjų. Sukurti šį interjerą mus įkvėpė „Volvo“ gimtinė, Švedija, kuri visame pasaulyje garsėja naujausių technologijų ir gražaus bei, pasitelkiant aukščiausios kokybės medžiagas, meistriškai sukurto dizaino deriniu“, – pasakoja Thomasas Ingenlathas.

Naujasis „XC90“ interjeras sujungia skirtingas medžiagas, pavyzdžiui, minkštą odą ir medieną, rankomis gaminamas detales, tarkim, pavarų perjungimo svirtį, pagamintą iš „Orrefors“, žinomo Švedijos stiklo dirbinių gamintojo, krištolo stiklo, ir paleidimo bei stabdymo („Start/Stop“) mygtukui ir garso reguliavimui skirtus valdiklius, pagamintus pasitelkiant deimantų pjovimo technologiją.

Septynviečiame automobilyje sumontuotos naujos modernios sėdynės, kurios taip pat suteikia daugiau erdvės keleiviams antroje ir trečioje eilėje. Trečios eilės sėdynėse itin patogiai jausis aukštesni negu 170 cm keleiviai.

Viena moderniausių garso sistemų pasaulyje

„Volvo Cars“ ir geriausia pasaulyje garso įrangos gamintoja iš Didžiosios Britanijos – „Bowers & Wilkins“ suvienijo jėgas ir naujajam „Volvo XC90“ sukūrė išskirtinės akustikos ir garso kokybės garso atkūrimo sistemą.

„XC90“ sumontuota moderniausia sistema su 1 400 vatų „D“ klasės stiprintuvu ir 19 „Bowers & Wilkins“ garsiakalbių. Viena iš naujojo „XC90“ inovacijų – oru vėdinamas žemadažnis garsiakalbis, kuris į automobilio kėbulą yra integruotas, o ne pritaisytas kaip atskiras įrenginys.

Garsiakalbiams koordinuoti ir garsui suderinti naudojama moderniausia garso apdorojimo programinė įranga. Automobilyje galėsite mėgautis pasaulinės klasės gyvo garso lygio muzika.

Dvi pagrindinės priedų linijos

Naujasis „XC90“ siūlomas su įvairiais priedais, kurie padės pritaikyti automobilį būtent pagal savininko poreikius ir pomėgius. Dvi pagrindinės išorės stilizavimo linijos:

- „Urban Luxury“ paketas, kuriame korpuso spalva derinama su poliruoto nerūdijančiojo plieno detalėmis, pvz., priekinėmis grotelėmis, priekinėmis ir galinėmis stabdžių plokštelėmis. Dizainą pabrėžia 21 colio nerūdijančiojo plieno ratlankiai.

- „Rugged Luxury“ paketas, išryškinantis naujojo XC90 visureigio masę: juodos matinės apdailos detalės, nerūdijančiojo plieno stabdžių plokštelės, laipteliai, apšvietimo ir integruoto išmetamojo vamzdžio apdaila. Ši versija pateikiama su unikaliais 22 colių skersmens ratlankiais.

Kaina

Rugpjūčio mėnesį pristatytas „Volvo Cars“ flagmanas – naujos kartos „Volvo XC90“ – tapo pačiu prabangiausiu bei technologiškai pažangiausiu kompanijos modeliu ir atvėrė naują „Volvo“ istorijos puslapį. Naujausiomis technologijomis, moderniausia saugumo įranga, aukščiausios kokybės vidaus apdailos detalėmis ir naujos kartos varikliais aprūpintas visureigis „Volvo“ atstovybes Lietuvoje pasieks 2015 metų kovo mėnesį, tačiau švediškų automobilių gamintojas flagmano kainas paskelbė jau dabar. Kitąmet „Volvo“ atstovybėse pasirodysiantis modelis kainuos nuo 196 423 litų (56 888 eurų).

Galingi ir efektyvūs varikliai

2015 metų pavasarį Lietuvoje debiutuosiantis „Volvo XC90“ išsiskirs gausia bazine įranga ir visiškai naujais galingais 4 cilindrų varikliais, kurie pasižymi itin mažomis kuro sąnaudomis, kukliomis išmetamųjų dujų emisijomis ir puikiu galios ir efektyvumo santykiu.

Lietuvos rinkai skirti modeliai bus komplektuojami su itin efektyviais dviejų tipų „Drive-E“ varikliais - dyzeliniais ir benzininiais. Naujos kartos „D5“ dyzelinis motoras išvystys 225 AG ir 470 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu naujasis „Volvo XC90“ iki 100 km/val. įsibėgės per 7,8 sekundės, išmes 152 g/km CO2 ir pasižymės itin mažu kuro suvartojimu. Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,8 l/100 km. „Volvo XC90“ su dyzeliniu „D5“ varikliu kaina - nuo 196 423 litų (56 888 eurų). Septynvietė versija su dyzeliniu „D5“ motoru kainuos nuo 201 854 litų (58 461 euro).

Tuo tarpu visiškai naujas benzininis „T6“ variklis su mechaniniu kompresoriumi ir turbina išvystys 320 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu naujos kartos „Volvo XC90“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 sekundės, išmes vos 179 g/km CO2 ir pasieks maksimalų 230 km/val. greitį. Vidutinės kuro sąnaudos - 7,7 l/100 km. Modelis su šiuo varikliu ir penkiomis sėdimomis vietomis kainuos nuo 221 728 litų (64 217 eurų). Versija su septyniomis vietomis kainuos nuo 227 160 litų (65 790 eurų).

Abu varikliai bus komplektuojami su 4 varančiųjų ratų sistemomis ir 8 pavarų automatinėmis transmisijomis.

Kiek vėliau naujos kartos „XC90“ siūlomų variklių gamą taip pat papildys dar trys motorai – naująjį kompanijos flagmaną bus galima užsisakyti ir su visiškai nauja hibridine jėgaine, kurios pajėgumas sieks net 400 AG. „XC90“ taip pat bus siūlomas su „T5“ 245 arklio galias išvystančiu benzininiu motoru ir „D4“ 190 arklio galių išvystančiu dyzeliniu varikliu.

Prekybos salonuose – 2015 metų pavasarį

Nors pirmasis naujos kartos „Volvo XC90“ modelis Lietuvoje pasirodys kitų metų kovo mėnesį, patys nekantriausi „XC90“ modelio gerbėjai naująjį modelį galės užsisakyti žymiai anksčiau - visose „Volvo“ atstovybėse naujos kartos „XC90“ bus galima užsisakyti jau nuo lapkričio 24 dienos. Pirmieji pirkėjų užsakyti modeliai Lietuvą pasieks 2015 metų gegužę, praėjus tik kelioms savaitėms nuo naujos kartos „XC90“ serijinės gamybos pradžios.

 

Kategorijos: 
Automobiliai: