You are here

Trys unikalūs „VW Golf“ pagal Franco Sbarro

  • Sbarro Golf 300S
    Sbarro Golf 300S
  • Sbarro Golf 300S
    Sbarro Golf 300S
  • Sbarro Golf 300S
    Sbarro Golf 300S
  • Sbarro Foliatec Millenium Roadster
    Sbarro Foliatec Millenium Roadster
  • Sbarro Foliatec Millenium Roadster
    Sbarro Foliatec Millenium Roadster
  • Sbarro Golf Turbo
    Sbarro Golf Turbo
  • Sbarro Golf Turbo
    Sbarro Golf Turbo
  • Sbarro Golf Turbo
    Sbarro Golf Turbo

Francesco Zefferino Sbarro, geriau žinomas Franco Sbarro vardu, tai italas, gimęs 1939 metais ir nuo mažų dienų įsimylėjęs viską, kas susiję su technika. 1968 metų kovo 25 dieną jis įkūrė savo dirbtuves - „ACA – Atelier de Construction Automobilie“ ir pats pradėjo perdarinėti įvairius automobilius. Jis pagamino daug įvairiausių klasikinių automobilių replikų bei sukūrė įdomių ir unikalių savo projektų.

Jo portfolio yra virš 100 pačių įvairių modelių, tarp kurių ir trys labai įdomūs ir išskirtiniai „VW Golf“.

Sbarro Golf Turbo

Šis projektas, tai pirmasis Franco Sbarro perdarytas „VW“.

Tai 1983 metais sukurtas unikalus „Golf“, kurio variklis viduryje, o galinė automobilio dalis pasikelia hidraulinės sistemos dėka. Tokį automobilį užsakė vienas klientas iš Šveicarijos.

Sbarro Golf Turbo

Originalus „VW“ variklis šiame automobilyje buvo pakeistas į „Porsche 911“ 3,3 litro 6 cilindrų jėgainę su 330 AG. Automobilio priekyje buvo sumontuotas 100 litrų kuro bakas, kad būtų išlaikytas svorio balansas – 50:50. Automobilio svoris 1100 kg. Variklio galia į galinius ratus buvo perduodama per „Porsche“ greičių dėžę.

Kuomet automobilis yra nuleistas, jis atrodo kaip paprastas, itin dailiai atrodantis „Golf“, kuris iki 100 km/h galėjo įsibėgėti per 6 sek., o maksimalus greitis siekė 250 km/h.

Sbarro Golf 300S

Šis projektas gimė taip pat 1983 metais. Rolland Affolter sudaužė savo „Porsche 928 S“ ir jis kreipėsi į Franco Sbarro. Pastarasis sutaisė sudaužytą „Porsche“, ant kurio užmovė „VW Golf“ kėbulą. Žinoma, naujas kėbulas šiek tiek skyrėsi nuo standartinio „Golf“.

Sbarro Golf 300S

Automobilis buvo varomas 4,5 litro V8 varikliu su 310 AG. Visa tai buvo perduodama į galinius varomuosius ratus. Pagreitis iki 100 km/h truko mažiau nei 7 sek., o maksimalus greitis siekė 230 km/h.

Iš viso buvo pagaminti du tokie skirtingų spalvų egzemplioriai.

Sbarro Foliatec Millenium Roadster

Šį unikalų „VW Golf GTi 4“ rodsterį 1999 metais užsakė „Foliatec“ kompanijos įkūrėjas. Tai buvo išskirtinį kėbulą turintis „Golf“, varomas 1,8 litro varikliu su 150 AG.

Projektas buvo ypatingas tuo, kad jis turi 26 produktus iš „Foliatec“ asortimento. Tai vienetinis automobilis.

Sbarro Foliatec Millenium Roadster

Automobiliai: