You are here

Lietuvos lenktynininkų dirbtuvėse – naujutėlaitis „VW Golf GTI TCR 2018“

  • VW Golf GTI TCR 2018
    VW Golf GTI TCR 2018
  • VW Golf GTI TCR 2018
    VW Golf GTI TCR 2018
  • VW Golf GTI TCR 2018
    VW Golf GTI TCR 2018

Maždaug prieš metus niekam pro akis nepraslydo Lietuvoje pasirodęs visai naujutėlis, dar gamyklos dažais kvepiantis „VW Golf GTI TCR“. Tai buvo ne tik naujas automobilis, bet ir pirmasis „TCR“ automobilis Baltijos šalyse. „GSR Motorsport“ komandos dirbtuvėse sezoną praleidęs naujasis automobilis toli neiškeliavo: sezono pabaigoje jį įsigijo kita Lietuvos komanda, o „GSR Motorsport“ pradėjo kito „komandos nario“ – automobilio paieškas. Tiesa, dėl vieno jiems abejonių nekilo: tai ir vėl bus „TCR“ tipo bolidas.

Per sezoną gamyklų, ruošiančių šiuos automobilius, skaičius išaugo, tad pasirodė įdomu, kodėl komandos dirbtuvėse ir vėl puikuojasi „VW Golf GTI TCR 2018“. Apie naująjį automobilį ir 2018 m. komandos planus papasakojo lenktynininkė Ernesta Globytė.

VW Golf GTI TCR 2018

Pernai buvo „VW Golf“, dabar – ir vėl naujasis „VW Golf“. Ar toks planas ir buvo?

Bet kokiu atveju, planas buvo vėl įsigyti „TCR“ klasės automobilį ir pasiūlyti žmonėms testų programą šio tipo automobiliu: tiems, kas tokius automobilius jau turi -  padėti  susireguliuoti automobilį, aptarnauti jį ruošiant varžyboms, padėti analizuoti vairuotojo duomenis ir net pasiūlyti atsargines dalis varžybų metu. Kaip bebūtų, „GSR motorsport“ kolektyvas turi daugiausiai patirties su tokio tipo automobiliais Baltijos šalyse.

Kodėl pardavėte prieš tai turėtą „VW Golf“ vos po vieno lenktynių sezono?

Būtinybės parduoti nebuvo, senuoju „Golf‘ u“ buvau labai patenkinta, bet labai norėjosi, kad Pabaltijo šalyse atsirastų daugiau „TCR“ automobilių. Todėl pamanėme, kad faktas, jog žmogus gali  nusipirkti automobilį, kurį savo akimis matė varžybose, žino visą jo istoriją ir gali bet kada atvažiuoti pasižiūrėti, palengvins daugumos norinčių įsigyti „TCR‘ą“ apsisprendimą. Taip ir buvo: mano „Golf‘as“ parsidavė neįtikėtinai greitai.

Kodėl tuomet ir vėl išsirinkote „VW Golf“? Ar svarstėte kitus variantus?

Taip, be abejonės, buvo svarstomi keli variantai: „Audi“, „Seat“, „Hyundai“ gamintojai. Tačiau išanalizavus visus lemiančius faktorius (kaip automobilio greitis, atsarginių detalių užsakymas ir jų tiekimo greitis, gamintojo bendravimas su klientu, inžinierių palaikymas ir nuolatiniai inžineriniai tobulinimai), lėmė, kad vėl pasirinkau „VW“ koncerno produktą. Be to, pernai sezono metu,  „VW Golf“ nugalėjo gamintojų įskaitoje. Tad, trumpiau tariant, norint būti geriausiu, renkiesi geriausią.

Ar galite atskleisti pas ką garaže atsidūrė jūsų turėtas „VW Gof GTI TCR?“

Senajį mano automobilį įsigijo „Energizer racing“ komanda. Taigi, žadame intensyvią testų programą,  prie kurios be jokios abejonės prisijungs ir „Energizer racing“ vyrukai.

Ir vėl pradedant sezoną su nauja technika, koks sezono planas? Kuriose varžybose naująjį automobilį bus galima išvysti?

Kolkas planuojame dalyvauti „Baltic Endurace Championship - 4H“, „Baltic Touring Cars Championship“ serijose bei, 1000km lenktynėse Palangoje. Be abejo, noriu suburti vairuotojų komandą ir startuoti 24 valandų lenktynėse.

Tad komandiniai planai ir sąstatas dar nėra aiškūs?

Kolkas negaliu pasakyti kas bus mano partneriu lenktynėse. Kai tik orai leis, norėčiau susiorganizuoti  testų sesiją ir visus pretendentus į vairuotojo vietą išbandyti praktiškai trasoje.

Grįžtant prie naujojo automobilio, kuo jis skiriasi nuo turėto praeitą sezoną?

Naujasis modelis pagreitėjo tiesiojoje, pagerėjo aerodinamika. Pakito „spliterio“ pozicija: jis šiek tiek „pasislinko“ į priekį. Taip pat, pasikeitė spoilerio aukštis ir „blokiruotės“ charakteristikos. Dabar turėsime daugiau galimybių ją reguliuoti, o tai yra labai svarbu lenktyniaujant tokio tipo automobiliu. Dar pakito vairo stiprintuvo programa, bei buvo modifikuotos priekinės šakės.

Kaip manote, prie ko priprasti bus sunkiausia?

Manau, adaptacijai prie automobilio neprireiks daug laiko. Jau dabar į jį įsėdus aš jaučiuosi kaip „namie“ .

Kokie dar pokyčiai prieš sezoną „GSR Motorsport“ komandoje?

Žiedinėse lenktynėse „GSR Motorsport“ komanda turės 3 mūsų klubą atstovaujančius (tiesa, skirtingais komandų pavadinimais) automobilius. Vadinamosios „A lygos“ ralio čempionato sezone, mūsų komandą atstovaus du ekipažai, kaip ir „B lygos“ čempionate ralio sprinte, taip pat, du ekipažai. Labai smagu, kad „GSR Motorsport“ komanda nuolat tobulėja, gausėja ir auga visomis prasmėmis.

Komandos atstovė ir lenktynininkė E.Globytė pasakojo, kad artėjant sezonui, stengsis dažniau papasakoti apie naują techniką ir formuojamą komandą, o pačiam sezonui įsibėgėjus – ir apie pasiekimus Pabaltijo trasose.

Kalbino - Inga Juškevičiūtė

Automobiliai: