You are here

„VW Golf II Pikes Peak“: Du 1,8 litro variklius turintis bolidas

  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    VW Golf II Pikes Peak/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šis antros kartos „VW Golf Pikes Peak“ buvo sukurtas specialiai „Pikes Peak“ kalnų varžyboms, kuriose „Volkswagen“ komanda pradėjo dalyvauti 1986 metais.

Tuomet prie šio bolido vairo sėdo Jochi Kleint, kuris pirmose varžybose užėmė 4 vietą. Šis bolidas buvo ypatingas tuo, kad jį varė du visiškai nepriklausomi varikliai. Pirmais metais tai buvo du 1,3 litro agregatai iš „Polo“ modelio, kurie bendrai generavo 500 AG galią.

1987 metais bolidas buvo atnaujintas. Du 1,3 litro variklius pakeitė dvi 1,8 litro keturių cilindrų jėgainės, kurios bendrai turėjo 652 AG galią. „Volkswagen teigė, kad 1020 kg sveriantis bolidas iki 100 km/h galėjo įsibėgėti vos per 3,4 sek. Maksimalus jo greitis siekė 184 km/h.

VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka

Kadangi abu varikliai buvo nepriklausomi, tai bolidas galėjo būti varomas tik priekiniais, tik galiniais arba visais keturiais ratais.

1987 metų „Pikes Peak“ lenktynėse Jochi Kleint laikas ties pirmuoju atskaitos tašku buvo geriausias, taigi jis turėjo daug šansų laimėti varžybas, tačiau likus keliems posūkiams iki finišo lūžo priekinė bolido važiuoklė ir Jochi turėjo pasitraukti iš jų.

 

2018 metais „Volkswagen" nusprendė pilnai restauruoti šį automobilį dėl ypatingos progos. Gamintojas į legendines lenktynes grįžta su „I.D. R Pikes Peak" lenktynių automobiliu. Senąjį „Golf Pikes Peak" kompanija apibūdina kaip „atnaujintą automobilių sporto istorijos dalį".

Automobilio restauracijos metu, gamintojas siekė kaip įmanoma labiau išlaikyti autentiškumą. Ypač daug dėmesio reikalavo varikliai, kurių galia buvo saugiai sumažinta. Vienam jų buvo palikta 240, o kitam - 260 arklių. Taigi dabar, automobilis turi 500 AG.

VW Golf II Pikes Peak/Gamintojo nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: