You are here

„VW Golf GTI“ su „W12“ jėgaine

Nusikelkime į 2007 metus, kuomet „Volkswagen“ pademonstravo „Golf GTI“ konceptą, aprūpintą W12 varikliu.

Vokietijos gamintojas tuomet į penktos kartos „Golfyčio“ galą įkišo šešių litrų darbinio tūrio, dvylikos cilindrų agregatą, pasiskolintą iš „Bentley“. Aprūpintas dvejais turbokompresoriais variklis generavo 650 AG ir 750 Nm galią, kuri buvo perduodama į galinę ašį, pasiskolintą iš „Lamborghini Gallardo“.

Tokia galia šiam kūriniui leido iki 100 km/h greitį pasiekti per 3,7 sek., o maksimalus greitis siekė 325 km/h.

Žinoma, turint omenyje įspūdingas variklio charakteristikas ir gana nedidelį (iki 1500 kg) automobilio svorį – pagreitis iki 100 km/h atrodo šiek tiek didokas. Tačiau reikia įvertinti ir tai, kad šis „Golf“ buvo varomas tik viena ašimi.

Šis „Golf GTI W12“ turėjo ne tik įdomią jėgainę, bet ir pakitusių formų kėbulą. Lyginant su standartiniu modeliu, šis buvo 120 mm platesnis – 1880 mm. Tuo tarpu automobilio aukštis sumažėjo per 80 mm – iki 1420 mm.

Visas kėbulas, išskyrus variklio dangtį bei galinius žibintus, buvo pagaminta iš plastiko arba anglies pluošto. Apautas „Golf GTI“ buvo 19 colių ratlankiais, išlaikiusiais standartinį „GTI“ ratų dizainą. Priekinės padangos buvo 235 mm pločio, o galinės – 295 mm.

Automobiliui sustoti padėjo „Audi RS4“ stabdžių sistema, sumontuota priekyje, o galinius ratus stabdė „Lamborghini“ agregatai.

Šis konceptas buvo sukurtas per 8 savaites ir buvo funkcionuojantis.

Automobiliai: