You are here

WRC 2015: Meksikos ralis

  • Meksikos ralis
    Meksikos ralis

Kovo 5 dieną prasidėjo 2015 metų Pasaulio ralio čempionato (WRC) trečiasis etapas Meksikoje. Ralį sudaro 21 greičio ruožas.

Testinis greičio ruožas

Testinį greičio ruožą greičiausiai įveikė Sebastienas Ogieras su „Volkswagen“, kuris 2.2 sek. aplenkė T. Neuville'ą iš „Hyundai“ ekipos, o dar 0.3 sek. nuo jo atsiliko K. Mekke iš „Citroen“.

Pirmoji diena

Kovo 5 dieną, po testinio greičio ruožo, sportininkams teko įveikti dar ir du trumpus specialius greičio ruožus: 1,01 km ir 4,6 km.

Ir nors pirmąjį greičio ruožą laimėjo T. Neuville'as, tačiau pirmos dienos ralio lyderiu buvo S. Ogieras, laimėjęs antrąjį ruožą. Bendroje įskaitoje T. Neuville'as turėjo 1.2 sek. deficitą, o trečias liko A. Mikkelsenas, kurio atsilikimas buvo identiškas.

Antroji diena

Antrąją ralio dieną lenktynininkams buvo paruošti 8 greičio ruožai.

Trečiajame greičio ruože itin keistą avariją patyrė Ottas Tanakas, kurio automobiliui lūžo važiuoklė, bolidas nuslydo iš trasos, įkrito į vandenį ir nuskendo. Ekipažas spėjo iššokti iš automobilio ir nuplaukė į krantą. (avarijos video)

Vėliau ištraukus automobilį iš vandens, komanda jį paruošė trečios dienos lenktynėms.

Iki aštuntojo greičio ruožo kova dėl pirmos vietos vyko tarp trijų lenktynininkų: S. Ogier, T. Neuville'o ir J. Latvala. Po septynių ruožų S. Ogieras buvo bendrosios įskaitos viršuje. T. Neuville'as nuo jo atsilikinėjo 11 sek., o J. Latvala dar 3.2 sek.

Aštuntajame greičio ruože iš kovos pasitraukė T. Neuville'as. Jis padarė avariją, sudaužė automobilio priekį ir pažeidė aušinimo radiatorių. Taigi, kova dėl pirmos vietos jam baigta. Taigi J. Latvala šoktelėjo į antrąją bendros įskaitos vietą.

Dienos pabaigoje po dešimties greičio ruožo nuo ralio lyderio S. Ogiero, J. Latvala atsilikėjo 13.5 sek. Trečias buvo M. Ostbergas su 29.5 sek. deficitu.

Ketvirtas dieną baigė A. Mikkelsenas, o penktas – E. Evans.

Trečioji diena

Trečiąją Meksikos ralio dieną lenktynininkas teko įveikti aštuonis greičio ruožus.

Dienos pradžioje, antrajame greičio ruože (12GR) dingo visa intriga kovoje dėl pirmos vietos, kadangi J. Latvala sudaužė savo automobilio galinę važiuoklę – po smūgio nulūžo galinis kairės pusės ratas. Taigi jam šią dieną lenktynės buvo baigtos.

Taigi vienvaldžiu ralio lyderiu tapo S. Ogieras, kuris dieną baigė pirmoje bendrosios įskaitos vietoje, lenkdamas M. Ostbergą net 1 min. 15.2 sek. Trečias žengė A. Mikkelsenas, atsilikdamas dar 4.5 sek. Pastarasis visą dieną vijosi Madsą, „atkirpo“ nuo jo 20 sekundžių pranašumą, tačiau vis dėl to pritrūko kelių sekundžių iki antros pozicijos.

Ketvirtoji diena

Paskutinę ralio dieną buvo likę įveikti vos tris greičio ruožus. S. Ogieras nedaręs lemtingų klaidų viso ralio metu, pasinaudojęs varžovų nesėkmėmis, tapo Meksikos ralio nugalėtoju. Tai trečioji jo pergalė šį sezoną, iš tiek pat galimų. Be to, jis dar laimėjo ir „Power Stage“ greičio ruožą ir įsirašė į savo sąskaitą tris papildomus taškus. Du taškus užsidirbo A. Mikkelsenas, o vieną pelnė – T. Neuville'as.

Sebastienas Ogieras, antroje ralio vietoje likusį M. Ostbergą aplenkė 1 min. 18.8 sek. Tuo tarpu A. Mikkelsenas taip ir nepavijo „Citroen“ atstovo ir tenkinosi trečia vieta, atsilikęs nuo jo 6.3 sek.

Ketvirtas buvo E. Evansas, o penktas – D. Sordo.

Informaciją paruošė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: