You are here

WRC 2016: Italijos ralis

  • Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka

Birželio 9-12 dienomis vyko šeštasis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas – Italijos ralis, kur pilotams teko įveikti 19 greičio ruožų.

Geriausiai su šia užduotimi susitvarkė „Hyundai“ ekipos pilotas Thierry Neuville'as, kuris ralyje ėmė pirmauti nuo 7 greičio ruožo ir nepasidavė „Volkswagen“ komandos piloto J.M. Latvala spaudimui. Po 12 greičio ruožo abu varžovus teskyrė vos 2,9 sek., tačiau iki ralio pabaigos jis palaipsniui augo ir pasiekė 24,8 sek. persvarą.

Italijos ralis 2016/Hyundai Motorsport nuotrauka

Įdomu tai, kad T. Neuville'as tapo penktu skirtingu pilotu, laimėjusiu šių metų etapą. Be to, Italijoje jis triumfavo devyniuose greičio ruožuose iš devyniolikos.

Trečią poziciją Italijos ralyje užėmė S. Ogieras, kuris pralošė 1 min. 37,8 sek., tačiau sugebėjo nugalėti „Power Stage“ greičio ruože ir pelnė tris papildomus taškus. Du taškus šiame ruože pasigriebė K. Abbringas, o vieną – J.M. Latvala.

Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka

Ketvirtas bendroje įskaitoje liko kitas „Hyundai“ komandos pilotas Dani Sorgo, kuris nuo S. Ogiero atsiliko 1 min. 16,2 sek. Penketuką užbaigė O. Tanakas iš „DMACK WRT“ komandos, atsilikęs nuo lyderio 5 min. 26,4 sek.

Septintasis WRC etapas vyks netoli Lietuvos, t. y. Lenkijoje. Ralio karavanas čia lankysis birželio 30 d. - liepos 3 d.
Italijos ralis 2016/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka

Parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: