You are here

WRC 2017: Dramatiška Argentinos ralio pabaiga

  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka

Balandžio 27-30 dienomis Argentinoje vyko penktasis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas, kuris iki pat pabaigos išlaikė intrigą, o paskutinis greičio ruožas priminė dramos filmą.

Nuo pat antro greičio ruožo pirmoje bendros įskaitos vietoje visuomet karaliavo Elfyn Evans iš „M-Sport“ komandos. Penktadienį jis buvo laimėjęs šešis greičio ruožus iš devynių ir antroje vietoje esantį M. Ostbergą lenkė net 55,7 sek.

Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Concent Pool nuotrauka

Tačiau šeštadienio pabaigoje, dėl pora kartų pramuštų padangų, po dar šešių greičio ruožų jo persvara ištirpo iki 11,5 sek. ir jam ant kulnų mynė „Hyundai“ komandos atstovas T. Neuville'as. Pastarasis likus vos vienam „Power Stage“ greičio ruožui iki E. Evanso priartėjo per 0,6 sek. Sekmadienį pastarasis turėjo stabdžių problemų.

Galiausiai T. Neuville'as laimėjo paskutinį greičio ruožą ir atėmė pergalę iš E. Evanso. 1,3 sek. persvaros „Hyundai“ pilotui pakako, kad galutinėje suvestinėje jis būtų pirmas. Elfyn turėjo tenkintis antrąja vieta.

Paskutiniame greičio ruože abu pilotai buvo itin greiti ir tarpiniai rezultatai rodė, kad Evansas yra greitesnis 3 sekundėmis, tačiau ties finišu jo „Ford Fiesta“ trinktelėjo į tiltą ir tikriausiai čia išgaravo jo svajonės apie pergalę.

Argentinos ralis/Janus Ree-Red Bull Content Pool nuotrauka

Ant trečiojo nugalėtojų pakylos laiptelio lipo kitas „M-Sport“ atstovas O. Tanakas, atsilikęs 29,9 sek. S. Ogieras buvo ketvirtas, o J. M. Latvala iš „Toyota“ komandos – penktas.

Įdomu tai, kad per visą 45 metų WRC istoriją vos du etapai baigėsi mažesne persvara tarp pirmų dviejų lenktyninkų.

Itin nesėkmingas savaitgalis buvo „Citroen“ komandos lenktynininkui K. Meeke. Pirmą dieną jis patyrė didelę avariją ir turėjo pasitraukti iš varžybų, tačiau komanda suremontavo jo bolidą ir paruošė šeštadienio startui. Gaila, bet besibaigiant dienai jis vėl itin stipriai vertėsi ir jau galutinai pasitraukė iš Argentinos ralio

 

Argentinos ralio TOP10:

1

T. Neuville

N. Gilsoul

Hyundai i20 Coupe WRC

3:38:10.6

2

E. Evans

D. Barritt

Ford Fiesta WRC

+0.7

3

O. Tanak

M. Jarveoja

Ford Fiesta WRC

+29.9

4

S. Ogier

J. Ingrassia

Ford Fiesta WRC

+1:24.7

5

J. M. Latvala

M. Anttila

Toyota Yaris WRC

+1:48.1

6

H. Paddon

J. Kennard

Hyundai i20 Coupe WRC

+7:42.7

7

J. Hänninen

K. Lindstrom

Toyota Yaris WRC

+11:16.9

8

D. Sordo

M. Martí

Hyundai i20 Coupe WRC

+14:44.1

9

M. Østberg

O. Floene

Ford Fiesta WRC

+15:11.3

10

P. Tidemand

J. Andersson

Škoda Fabia R5

+17:32.1

Parengė Vytautas Pilkauskas  

Kategorijos: