You are here

WRC 2017: Korsikos ralyje triumfavo T. Neuville'as

  • Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
    Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
  • Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

Balandžio 6-9 dienomis Krosikos saloje vyko ketvirtasis 2017 metų Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas. Tai tradicinis „Tour de Corse“ ralis Prancūzijoje, be to, tai buvo pats pirmas asfaltinis ralis šiais metais.

Ralis Korsikoje yra ypatingas tuo, kad čia trasa driekiasi itin vingiuotais ir siaurais keliais ir visas etapas dar vadinamas „Dešimties tūkstančių posūkių raliu“.

Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

Prancūzijos etapas susideda vos iš dešimties greičio ruožų, tačiau jie yra be galo ikgi ir reikalauja iš pilotų didžiulės koncentracijos ir tempo išlaikymo visoje distancijoje. Pirmąją ralio dieną, penktadienį, buvo suplanuoti 4 greičio ruožai, šeštadienį laukė dar keturi, o sekmadienį – du.

Šiame ralyje pagaliau pergalę į savo sąskaitą šiame sezone įsirašė „Hyundai“ pilotas Thierry Neuville'as, kuriam tai galėjo būti jau trečias laimėjimas, jeigu ne itin nesėkmingos ralių pabaigos Monte Karle ir Švedijoje. Belgas pagaliau įrodė, kad šiemet jis yra itin greitas ir nusiteikęs kaip reikiant pakovoti dėl čempiono titulo.

Korsikos ralis/Hyundai Motorsport nuotrauka

Įdomu tai, kad pirmus keturis WRC etapus laimėjo keturi skirtingi pilotai.

Meksikos ralį laimėjęs K. Meeke iš „Citroen“ itin rimtai kėsinosi į pergalę ir čia, Korsikoje. Pirmąją ralio dieną jis laimėjo tris greičio ruožus iš keturių ir bendroje įskaitoje žengė pirmas, lenkdamas S. Ogierą 10,3 sek. Trečias penktadienį baigė T. Neuville'as, atsilikdamas 25,8 sek. ir apie galimą pergalę ralyje jis tuomet tikriausiai nelabai tikėjo.

Bet būtent šeštadienis į T. Neuville'o kiemą atėjo itin puikus. Jis laimėjo 48,71 km ilgio pirmą dienos greičio ruožą (GR5) ir 14,9 sek. pranoko S. Ogierą bei 8,8 sek. aplenkė K. Meeke. Tai reiškė, kad nuo antros vietos belgą teskyrė tik 0,6 sek.

Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

Po to, šeštas greičio ruožas vėl greičiausiai buvo įveiktas T. Neuville'o ir nors po jo jis tik per plauką nebuvo bendros įskaitos lyderiu, tačiau šio greičio ruožo pabaigoje sugedus K. Meeke „Citroen“ bolido varikliui ir sportininkui pasitraukus nebestartavus septintajame greičio ruože – būtent T. Neuville'as tapo ralio lyderiu. S. Ogieras žengė antras, atsilikdamas 8,2 sek. Trečias buvo D. Sordo, atsilikdamas dar 37,1 sek.

7-ajame greičio ruože pergalę jau šventė S. Ogieras iš „M-Sport“, kuris atsilikimą nuo pirmos vietos sumažino iki 2,2 sek., o persvarą prieš D. Sordo padidino jau net iki 52,3 sek.

Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

Nepaisant to, dienos pabaigoje aštuntas greičio ruožas viską sudėliojo savaip. Jame S. Ogieras turėjo problemų su bolido elektronika ir prarado 36,7 sek. Greičio ruožą laimėjo T. Neuville'as, o jo komandos draugas D. Sordo buvo antras. Taigi susumavus šeštadienio rezultatus belgas S. Ogierą lenkė jau 38,9 sek., o D. Sordo atsiliko dar 18,8 sek.

Sekmadienis prasidėjo net 53,78 km ilgio greičio ruožu, kuriame pirmas vėl buvo T. Neuville'as, o antras finišavo D. Sordo, atsilikęs vos 0,1 sek. S. Ogieras buvo tik 7-as, pralošęs 21,4 sek. Tai reiškė, kad likus vienam greičio ruožui pastarasis nukrito į trečią poziciją, turėdamas 2,5 sek. deficitą prieš D. Sordo.

Situacija tarp ketvirtos ir penktos vietos lenktynininkų taip pat buvo intriguojanti:C. Breeną ir J. M. Latvala teskyrė 2 sek., taigi laukė tikrai galingas „Power Stage“ ruožas, už kurį penki greičiausieji dar papildomai gauna 5-4-3-2-1 taškus.

Korsikos ralis/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

Pirmas čia buvo J. M. Latvala iš „Toyota“ komandos. Jis C. Breeną („Power Stage“ buvo trečias) aplenkė 2,1 sek. ir vos 0,1 sek. skirtumu išplėšė iš jo ketvirtąją bendros įskaitos vietą. Antras paskutinį ruožą užbaigė S. Ogieras, atsilikęs 0,8 sek. Be to, jis 3,8 sek. pranoko D. Sordo, kuris čia buvo ketvirtas, ir atsikovojo prarastą antrąją poziciją. T. Neuville'as „Power Stage“ buvo penktas ir prie pergalės pridėjo dar vieną papildomą tašką.

Taigi greičiausiųjų TOP 5 po finišo atrodė taip: T. Neuville'as, S. Ogieras, D. Sordo, J. M. Latvala ir C. Breen.

Prancūzijos ralio TOP10:

1

T. Neuville

N. Gilsoul

Hyundai i20 Coupe WRC

3:22:53.4

2

S. Ogier

J. Ingrassia

Ford Fiesta WRC

+54.7

3

D. Sordo

M. Martí

Hyundai i20 Coupe WRC

+56.0

4

J. M. Latvala

M. Anttila

Toyota Yaris WRC

+1:09.6

5

C. Breen

S. Martin

Citroën C3 WRC

+1:09.7

6

H. Paddon

J. Kennard

Hyundai i20 Coupe WRC

+2:16.3

7

A. Mikkelsen

A. Jaeger

Škoda Fabia R5

+8:10.7

8

T. Suninen

M. Markkula

Ford Fiesta R5

+9:17.0

9

S. Sarrazin

J. J. Renucci

Škoda Fabia R5

+9:23.6

10

Y. Rossel

B. Fulcrand

Citroën DS3 R5

+12:57.1

Kategorijos: