You are here

WRC 2018: Korsikos ralyje triumfavo S. Ogier, D. Jocius - nefinišavo

  • Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius/Aistės Kirsnytės nuotrauka
    Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius/Aistės Kirsnytės nuotrauka
  • Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius/Aistės Kirsnytės nuotrauka
    Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius/Aistės Kirsnytės nuotrauka

Sekmadienį, balandžio 8 dieną, Prancūzijos saloje Korsikoje baigėsi ketvirtasis Pasaulio ralio čempionato etapas. Šiame etape debiutavo ir vienintelis lietuviškas Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus ekipažas. Tiesa, pastarieji ginklus sudėti turėjo anksčiau laiko. Tačiau D. Jociaus teigimu, įgyta patirtis davė peno mintims naujiems ateities planams.

Šeštadienį „Arctic Energy World Rally team“ komandai atstovaujantys D. Jocius ir D. Zvicevičius sustojo viduryje 8 greičio ruožo dėl vairuojamo automobilio „Peugeot 208 R2” variklio gedimo.

Pasak lietuvio D. Jociaus, automobilio techninės problemos lydėjo nuo pat ralio pradžios.

Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius/Aistės Kirsnytės nuotrauka

„Iš pradžių turėjome problemų su automobilio elektros dalimi. Teko keisti visą kompiuterį, o po to visą tai išaugo į didesnes problemas. Sugedo mechaninė variklio dalis. Vakar teko sudėti ginklus, nebeišėjo nieko patvarkyti, o variklio negalėjome keisti pagal taisykles. Dėlto šiandien negalėjome pasinaudoję „Super Rally“ taisykle sustartuoti“, - sakė lenktynininkas.

Visgi sportininkas įžvelgė ir teigiamų dalykų, nepaisant to, kad ralis baigėsi ankščiau.

„Mes sukaupėme nemažai patirties ir šiame etape. Su kiekvienu WRC etapu jaučiamės vis tvirčiau būdami  pasaulinio lygio varžybose ir tikimės, kad ir toliau jos tęsis mūsų planuose“, - teigė „Arctic Energy World Rally team“ komandos pilotas.

Visgi šiame etape Deividas Jocius pastebėjo aktualų dalyką, kuris galbūt pakeis sportininkų planus šiame sezone. Jo nuomone, važiuojant ne prioritetinių sportininkų sąraše ir už tai negaunant taškų, pasiekti gerą reuzltatą yra labai sunku.

„Važiuojant gale, turi kovoti su lėtesniais lenktynininkais. Ko dažniausiai nedaro WRC etape važiuojantys prioritetiniai lenktynininkai, esantys priekyje. Šį ralį turėjome ypatingai daug dėlto problemų, dėlto kai kuriose vietose ir automobilis lūžo. Tad galvojame, kad kažką reikia keisti, norint pasiekti aukštą rezultatą ir lipti ant podiumo. Dėlto reikia važiuoti, renkant taškus, ir bandyti taip kovoti“, - sakė teigė „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkas.

Tuo tarpu lyderių rikiuotėje paskutinę WRC Korsikos ralio dieną staigmenų nebuvo. Šeštadienį iškovotų pozicijų neužleido tas pats trejetukas. Ketvirtą WRC etapą laimėjo prancūzas Sebastienas Ogieras, važiavęs su „Ford Fiesta”. Jam tai 3-ioji pergalė šiame sezone iš keturių galimų. Nuo jo 36,1 sekunde atsiliko ir antrąja vieta džiaugėsi estas Ottas Tanakas su „Toyota Yaris”, o trečias liko belgas Thierry‘as Neuville‘s su „Hyundai i20”, atsilikęs 1 min. 7 sek.

Prie „Citroen” komandos automobilio vairo Korsikoje sėdo ir S. Loebas, tačiau jau antrojo greičio ruožo pradžioje prancūzas padarė klaidą ir pasitraukė iš kovos dėl podiumo.

 

Sekančią dieną grįžęs į ralį jis važiavo puikiu tempu ir sugebėjo laimėti kelis greičio ruožus, tačiau galutinėje įskaitoje, dėl minėtos klaidos, jis liko už pirmojo dešimtuko ribos.

Puikiai ralyje važiavo ir kitas „Citroen” komandos lenktynininkas - K. Meeke. Po devintojo greičio ruožo iš dvylikos, jis buvo antras, dalindamasis šią poziciją su T. Neuville’u, tačiau dešimtajame greičio ruože K. Meeke padarė klaidą, išlėkė iš trasos ir pasitraukė iš kovos dėl vietos ant podiumo. Sekmadienį jis vėl grįžo į ralį ir sugebėjo jį baigti devintoje vietoje.

Kitas WRC etapas persikels už Atlanto. Balandžio 26-29 dienomis jis vyks Pietų Amerikoje, Argentinoje.

Kategorijos: 
Lenktynininkai: