You are here

WRC. Lotos Rally Poland 2014: antrosios ralio dienos apžvalga

  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje
  • WRC Lietuvoje
    WRC Lietuvoje

Antroji ralio diena, penktadienis, prasidėjo greičio ruožu Lenkijoje, vėliau lenktynininkų laukė keturi greičio ruožai Lietuvoje bei vakarėjant dar du kaimyninėje šalyje. Viso buvo suplanuoti septyni. Deja, lenktynininkai įveikė dviem mažiau. Kaip jau daugelis žinote, būtent Lietuvoje buvo atšaukti du greičio ruožai dėl antrą kartą važiuoti jais netinkamos ir labai pavojingos kelio dangos. Keliai po pirmojo pravažiavimo buvo tiesiog sugadinti..

TOP5

Ketvirtąjį greičio ruožą greičiausiai įveikė A. Mikkelsenas iš „Volkswagen“ ekipos ir iš pirmąją ralio dieną pirmavusio S. Ogier pasiglemžė ralio lyderio poziciją. Pastarasis šiame ruože atsiliko 3.2 sek. ir nukrito į antrąją vietą, turėdamas tik 0.4 sek. deficitą. Kris Mekke iš „Citroen“ žengė trečioje vietoje, atsilikdamas 5.7 sek. Sekunde toliau už jo buvo J. Hanninenas. Penktas žengė Mads Ostberg, atsilikęs 9.5 sek.

Penktąjį, Lietuvoje vykusį, greičio ruožą labai nežymia persvara prieš S. Ogier ir A. Mikkelseną laimėjo M. Ostberg – 0.5 ir 0.8 sek. Tarp dviejų „Volkswagen“ komandos pilotų atstumas sutrumpėjo tik iki 0.1 sek. Tuo tarpu Ostbergas pakilo į trečiąją vietą, turėdamas 8.7 sek. deficitą.

WRC Lietuvoje

Šeštasis, taip pat Lietuvoje vykęs greičio ruožas sėkmingesnis buvo S. Ogier, kuris Mikkelseną aplenkė 1.6 sek. ir paveržė iš jo lyderio poziciją, turėdamas jau 1.5 sek. persvarą savo pusėje. Trečias žengė Ostbergas, atsilikdamas 15.2 sek.

Septintasis ir aštuntasis greičio ruožai, turėję vykti Lietuvoje, buvo atšaukti, o Lenkijoje vykųsį devintą ruožą laimėjo Mikkelsenas, aplenkęs Ogierą 2.5 sek. Taigi vienos sekundės persvara jau persimetė vėl į Mikkelseno pusę. Ostbergas po šio greičio ruožo toliau žengė trečias (-17.6 sek.), ketvirtas – M.J. Latvala (-30.1 sek.), o penktas – K. Meeke (-38.4 sek.).

Paskutiniame dienos greičio ruože, kurio ilgis tik 2.5 km nugalėjo S. Ogieras ir užbaigė dieną pirmoje bendros įskaitos vietoje, lendamas savo komandos draugą A. Mikkelseną tik 0.9 sek. Trečioje pozicijoje įsitaisė M. Ostberg, atsiliekantis 19.5 sek. Ketvirtas žengia M. J. Latvala, turintis 32 sek. deficitą, o penketuką užbaigia K. Meeke, atsilikdamas nuo lyderio lygiai 40 sek.

Antrąją ralio dieną Vytautas Švedas turėjo problemų

Likus paskutiniam, tik 2.5 km ilgio „Super Special“ antros ralio dienos greičio ruožui, po devintojo ruožo Dainius Matijošaitis buvo klasifikuojamas 31 pozicijoje, o Vytautas Švedas buvo 29-as. Juos skyrė 42 sekundės. Trečias lietuvis – Jonas Pipiras tuo metu užėmė 59-ą vietą.

WRC Lietuvoje

Lietuviški greičio ruožai nebuvo itin sėkmingi Vytautui Švedui, kuriuose jis sulaužė savo automobilio „Mitsubishi Lancer EVO X“ galinę važiuoklę. Tai nutiko šeštajame greičio ruože. Po to savo Facebook paskyroje lenktynininkas rašė: „Praradę laiko gr 6, dėl lūžusios galinės svirties ir neapsakomų mechanikų pastangų dėka važiuojame atgal į Lenkiją. Mūsų automobiliui Druskininkų smėlingas kelias pasirodė nedėkingas galinei važiuoklei...Dabar tenka važiuoti, deja, be galinio pusašio, lūžusiu amortizatoriumi ir diržais suveržta šake... Iki vakarinio serviso dar laukia 2gr, ~17 km ir virš 200 km pravažiavimų“. 

Paskutiniame trumpame antros dienos „Super Special“ ruože Dainius Matijošaitis užėmė 30 vietą, į kurią taip pat pakilo ir bendroje įskaitoje. Tuo tarpu Vytautas Švedas su „kraujuojančiu“ automobiliu buvo tik 60-as ir Dainiui nusileido 31 sek. Bendroje įskaitoje dienos pabaigoje jis vis dėl to išlaikė 29-ą poziciją. Abu lietuvius prieš prasidedant trečiai ralio dienai skiria 20.7 sek. Tuo tarpu Jonas Pipiras po šio ruožo pakilo į 57-ą poziciją.

Teksto autorius Vytautas Pilkauskas