You are here

WRC. Lotos Rally Poland 2014: Trečiąją dieną dominavo S. Ogier iš „Volkswagen“

  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje
  • WRC Lenkijoje
    WRC Lenkijoje

Trečiąją Pasaulio ralio čempionato etapo Lenkijoje dieną lenktynininkų laukė net dešimt greičio ruožų. Šią dieną ralio lyderis prancūzas Sebastien Ogier pradėjo turėdamas 0.9 sek. persvarą (po 10 greičio ruožų) prieš savo komandos draugą A. Mikkelseną.

Vienuoliktą greičio ruožą pastarasis laimėjo ir sumažino savo atsilikimą nuo S. Ogier iki 0.5 sek. M. Ostbergas po šio ruožo toliau išlaikė trečiąją vietą. Jo atsilikimas buvo 23 sek.

Dvyliktajame greičio ruože greičiausias buvo M. Ostbergas, aplenkęs S. Ogier 3.2 sek. Tuo tarpu A. Mikkelsenas nuo greičio ruožo laimėtojo atsiliko gana daug – 12.8 sek. Tai leido bendroje įskaitoje Ogier įgauti 10.1 sek. pranašumą.

Tryliktas greičio ruožas buvo nutrauktas nespėjus jo įveikti pusei lenktynininkų. Tačiau greičiausias jame buvo S. Ogier „įvežęs“ A. Mikkelsenui, kuris buvo ketvirtas, 4.1 sek.

Keturioliktame ruože vėl greičiausias ne kas kitas, o S. Ogier. Ilgiausiame ralio, net 35.17 km ilgio, greičio ruože jis už antru likusį savo komandos draugą A. Mikkelseną buvo greitesnis 2.5 sek. Šis ruožas lemtingas buvo trečioje pozicijoje iki tol buvusiam Mads OStbergui, kuris vertėsi kliudęs akmenį. Kova jam baigėsi.

Po šio ruožo į trečią poziciją pakilo J. Latvala. Jo deficitas iki lyderio daugiau nei 1 min. 16 sek.

Penkioliktame ruože S. Ogier toliau diktavo tempą. Jis čia vėl pranoko A. Mikkelseną. Šįkart juos skyrė 2.3 sek. Bendroje įskaitoje skirtumas tarp jų S. Ogier naudai išaugo iki 19 sek. J. Latvala šiame ruože prarado daugiau nei pusantros minutės ir bendroje įskaitoje nusirito į 7 poziciją. Greičiausiųjų trejetuke atsirado J. Hanninen iš „Hyundai“ ekipos.

Šešiolikatame ruože S. Ogier ir vėl šiek tiek greitesnis už A. Mikkelseną. Jo persvara čia buvo 0.3 sek. Septynioliktame jis pralošė T. Neuville iš „Hyundai“, tačiau dar 3.5 sek. padidino pranašumą prieš savo komandos draugą A. Mikkelseną. 18-ame pirmas buvo J. Latvala, pranokęs S. Ogier 2.7 sek. Tuo tarpu pastarasis vėl aplenkė Mikkelseną 3.2 sek.

Devylioktas greičio ruožas, kaip ir keturioliktas buvo pačios ilgiausios distancijos. Čia šįkart greičiausias buvo J. Latvala, aplenkęs S. Ogier 8.1 sek. Mikkelsenas šiame greičio ruože buvo tik devintas ir lyderiui pralošė 41.8 sek. Paskutinis „Super Special“ dienos greičio ruožas buvo pažymėtas „Volkswagen“ komandos lenktynininko S. Ogier pergale, kuris dienos pabaigoje įgavo net 1 min. 1.8 sek. persvarą prieš savo komandos draugą A. Mikkelseną. Trečias dienos pabaigoje buvo T. Neuville iš „Hyundai“. Jo atsilikimas 2 min. 20.5 sek. Ketvirtas – Mikko Hirvonenas iš „M-Sport“ komandos, o penktas – J. Hanninen iš „Hyundai“.

Lietuvos ekipažai gana stabiliai važiavo visą dieną, o jai įpusėjus – po penkioliktojo greičio ruožo Vytautas Švedas buvo 34-as, Dainius Matijošaitis – 27-as, o Jonas Pipiras – 43-ias. Šią ralio dieną Dainius baigė puikioje 24-oje vietoje, o Vytautas Švedas dienos pabaigoje dėl sulūžusios automobilio galinės važiuoklės visų dienos greičio ruožų nebaigė, tačiau bendroje įskaitoje dienos pabaigoje buvo klasifikuojamas 37-oje vietoje. Jonas Pipiras buvo – 42-as. Vytautas Švedas galės susiremontuoti automobilį ir paskutiniąją ralio dieną startuos pagal „Super Rally“ taisykles.

Teksto autorius Vytautas Pilkauskas