You are here

„X-TRa Tuning Day 2015“ arba netikėtas atsidūrimas tiuningo renginyje, Vokietijoje

Kuomet išaušo rugpjūčio 23 dienos rytas, nesitikėjome, kad diena bus kaip reikiant įdomi ir pateiks įdomią staigmeną, susijusią su automobiliais.

Tą dieną viešint seniausiame Vokietijos mieste, Tryre (Trier), važiuojant viena pagrindinių gatvių pastebėjome, kad vienoje automobilių parkavimo aikštelėje yra susirinkę keli įdomūs, patobulinti automobiliai. Važiuojant miesto gatvėmis toliau, kelyje sutikome ne vieną išskirtinį automobilį. Supratome, kad jie juda ten, kur jau renkasi automobilių entuziastai – ir kad ten vyks kažkas įdomaus.

X-TRa Tuning Day 2015

„X-TRa Tuning Day 2015“ - taip buvo pavadintas šis tiuningo renginys, kuris kaip vėliau paaiškėjo buvo debiutinis, t.y. - pirmasis. Iš viso į jį susirinko apie 400 pačių įvairiausių automobilių, kurių dalį užfiksavome nuotraukose ir video reportaže.

Video iš tiuningo renginio

Žinoma, dominavo vokiški automobiliai, itin daug buvo „Volkswagen“ (ypač įvairių kartų „Golf“ modelių) ir „BMW“ markės mašinų. Tačiau netrūko čia ir japoniškų ar amerikietiškų egzempliorių. Akys raibo nuo įvairių ratlankių gausybės, švarių ir unikalių variklių skyrių bei interjerų, idealių kėbulų ar puikiai išlaikytų/restauruotų klasikinių automobilių.

Žiūrovų taip pat rinkosi vis daugiau, o įėmimas į renginį jiems buvo nemokamas.

Kviečiame ir jus pasižvalgyti po šio renginio eksponatus mūsų fotogalerijoje bei peržvelgti itin greitai nufilmuotą video reportažą (nuoroda aukščiau), leisiantį bent šiek tiek labiau pajusti šio renginio atmosferą.

Ir vos tik pasibaigus šiam puikiai pavykusiam renginiui, organizatoriai jau dėlioja planus 2016 metų susitikimui.

Planas-chuliganas turint dvi laisvas valandas

Smagu, kad viešint Vokietijoje, pavyko nors trumpam pabūti vietiniame automobilių tiuningo renginyje, nes pagrindinis tą savaitgalį 98.lt lankymosi tikslas Vokietijoje buvo Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas - „ADAC Rallye Deutschland“, kur praleidome keturias dienas. Ir tikrai nesitikėjome, kad prie viso to dar pavyks sudalyvauti ir Vokietijos automobilių entuziastų susitikime.

Net gi, kuomet pamatėme beprasidedančio renginio užuomazgas, net negalvojome, kad ten apsilankysime, nes visi dienos planai buvo susiję su Vokietijos raliu. Sekmadienį planavome nuvykti į serviso zoną bei į apdovanojimų ceremoniją, į kurią, norint turėti gerą vietą stebėjimui, reikia atvykti bent prieš pora valandų, nes kitaip geriausios vietos bus užimtos.

Galvoje viena mintis - automobiliai

Apie 12 valandą dienos jau buvome pastatę automobilį parkavimo aikštelėje, Tryro miesto centre. Apdovanojimų ceremonija turėjo prasidėti 15 valandą. Taigi laisvo laiko patyrinėti miestui ir užsiimti vietas prie apdovanojimų pakylos buvo trys valandos, o tiksliau tariant – dvi, nes valanda prieš apdovanojimus jau buvo būtina stovėti užsiimtoje vietoje, norint viską gerai matyti.

Turint dvi geras laisvas valandas netikėtai galvoje pradėjo suktis tik viena mintis - nueiti iki tiuningo renginuko ir ten pašniukštinėti.

Pažiūrėjus į popierinį žemėlapį maždaug pavyko identifikuoti tą vietą, kur rinkosi tiuningo renginio dalyviai. Žvelgiant į žemėlapį, atstumas iki ten atrodė nelabai baisus, bet..

Reginys atpirko nužingsniuotus kilometrus

Taigi įjungėme spartaus žingsniavimo režimą ir ėjome ieškoti gražių automobilių. Kadangi tiksliai nežinojome, kurioje vietoje vyksta renginys, nekirtome kelio šalutinėmis gatvėmis, o ėjome iki pagrindinės gatvės ir sekėme tuomet ja tol, kol priėjome renginio vietą. Nuolat teko žvilgčioti į laikrodį, nes tos aikštelės vis nesimatė. Galiausiai teko įjungti net bėgimo režimą, kad tik spėti apsilankyti ten ir dar grįžti į ralio apdovanojimus. Bėgimas su kuprine esant apie 30 laipsnių karščiui ne pats maloniausias dalykas, bet ko gi nepadarysi dėl savo skaitytojų, juk visus mus vienija automobiliai, ir norisi susukti įdomu reportažą iš kitos šalies automobilių mylėtojų gyvenimo.

Galų gale priėjome renginio vietą ir žingsniuodami jo teritorijoje nespėjome suvaldyti akių, kurios bėgiojo nuo vieno automobilio prie kito. O renginio dalyviai dar vis rinkosi.

Eksponatai daugiau nei įspūdingi, žinoma, buvo ir gana paprastai atrodančių automobilių. Gaila, kad renginyje pabūti galėjome tik ne pilną valandą, bet ir to pakako susidaryti bendrą įspūdį apie Vokietijos patobulintų automobilių parką.

Tai, ką pamatėme atpirko visus nužingsniuotus bei nubėgtus kilometrus, kurių per abi puses susidarė apie 8 kilometrus.