You are here

Aušrinė: Automobiliai ir motociklai verčia mano širdį plakti stipriau

  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Automobilis/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Automobilis/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Renault/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Renault/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Dodge/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Dodge/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Ferrari/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Ferrari/Asmeninio archyvo nuotrauka
.

Aušrinė vairuoja dyzelinį „Clio“, tačiau šios merginos venomis teka 98 oktaninio skaičiaus benzinas. Ji dar važinėja motociklu, domisi automobiliais, testuoja galingas mašinas, dalyvauja motociklų varžybose.

Kuomet ji pradeda pasakoti apie ją supantį automobilių pasaulį, galima netikėtai gauti lengvą šoką, Pradedam.

Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka

Kada pirmą kartą sėdai prie automobilio vairo?

Pirmą kartą prie automobilio vairo sėdau paauglystėje - mano tėveliai nebuvo iš tų, kurie veržtųsi mane mokyti vairuoti, kol neturiu automobilio teisių. Dėl to pilnai juos supratau, tad degantį norą vairuoti - numalšindavo draugai.

Koks buvo pirmasis tavo automobilis?

Pirmasis nuosavas automobilis – 2007 m. „Renault Clio“ su 1.2 litro dyzeliu varikliu. Automobilis turi tris pliusus: ant akumuliatoriaus, ant vaistinėlės ir kuro sąnaudos (5 litrai dyzelio 100 km mieste) (juokiasi).

Kokiais kriterijais vadovaujiesi rinkdamasi automobilį?

Dabar pagrindiniai kriterijai automobiliui - kokio dydžio šypsena veide atsiranda paspaudus akceleratoriaus pedalą. Jei norisi verkti, tuomet automobilis ne man. Dar būtinai turėtų būti šildomos sėdynės ir galiniai varantieji automobilio ratai.

Automatinė ar mechaninė pavarų dėžė?

Aš už mechaninę. Pati vairuoju mechaninę, esu taip įpratusi ir nepatogumų nesukelia. Be to, įvaldžius mechaninę pavarų dėžę jaučiama pilnesnė automobilio kontrolė, nes patys sprendžiame kaip ,,žaisti" su apsukomis skirtingose situacijose.

Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka

Kokį automobilį vairuoji dabar? Kiek laiko jį turi?

Vis dar vairuoju „Clio“, turiu jį jau pusantrų metų.

Kas visada turi būti tavo automobilyje?

Automobilinis telefono įkroviklis, įrankių dėžė, domkratas ir šilti rūbai. Man amžinai šalta.

Ar yra kokių nors dalykų, kurie nepatinka dabartiniame automobilyje?

Taip. Kadangi dirbu automobilių sferoje, tai kartais per savaitę tenka išbandyti ir po 3-4 naujus, galingus automobilius. Todėl atsisėdus atgal į savo „kliunkį“, lengvai norisi verkti. Iš tiesų man labai labai trūksta jame galios, šildomų sėdynių ir galinių varomųjų ratų.

Gal atsimeni kokį nors linksmą nutikimą kelyje?

Praėjusią, 2014 metų vasarą, prie ,,Hanerio" „Lukoil“ degalinės pradūriau savo automobilio priekinę padangą. Šiaip ne taip dariedėjau iki aikštelės, kur neprašyti sugužėjo gal 10 pagalbininkų. Tačiau per pusvalandį vaikinai nesugebėjo išsiaiškinti, kaip paimti iš saugyklos bagažinėje atsarginį ratą, nesisekė atveržinėti ir pradurto rato. Susirinkau įrankius ir per kelias minutes pasikeičiau jį pati.

Renault/Asmeninio archyvo nuotrauka

Kokia esi kelyje?

Vienintelė vieta, kur mane galima išgirsti ,,koliojantis" - prie vairo. Mane žudo lietuvaičių elgesys žiedinėse sankryžose, pirmos ir antros juostos problema. Nesu kelių erelis, mano vairavimo stilius priklauso nuo to, ar skubu, nuo nuotaikos, kitų aplinkybių. KET stengiuosi paisyti ir specialiai jų nelaužau, tačiau yra kelios smulkios naujos taisyklės, kurioms nepritariu, nes manau,kad tai yra visiška nesąmonė, pavyzdžiui, papildomų žalių rodyklių panaikinimas.

Mano vairavimo stilius kitoks, todėl būna, kad po pirmų 5 minučių, kai vežu keleivio vietoje sėdintį naują žmogų, visada paklausiu ar nebaisu ir ar nereikia man važiuoti kitaip.

Ką tau reiškia automobilis?

Kadangi teisėtai vadinu save ,,gearhead" - automobiliai ir motociklai ,,teka" mano krauju ir verčia širdį plakti stipriau - automobilis man ne tik transporto priemonė. Tai vienas iš gyvenimo variklių. Jei žinau, jog ryte vairuosiu galingą automobilį, būna sunku užmigti.

Ferrari/Asmeninio archyvo nuotrauka

Sakai, kad vairuoji dyzelinį „Clio“, bet prasitarusi apie galingus automobilius suintrigavai.

(juokiasi) Testuoju automobilius, rašau apžvalgas, palyginimus, įvertinimus. Kartais tenka vairuoti „Renault Kadjar“ ar „Captur“, kartais „Porsche Panamera GTS“, „911“ ir panašius tokio tipo automobilius. Teko išbandyti „Ferrari 458“ (4.5 litro V8), visus naujus ,,Lexus" markės modelius, „Toyota GT86“, „Dodge Charger“, „BMW Z4 M“, begalę „Mercedes'ų“, „BMW“ ir dar daugybę kitų automobilių.

Papasakok, kaip vyksta automobilių testavimas.

Jei tai būna individualus automobilių salono užsakymas - susitariu dėl Test Drive ir išbandau automobilio galimybes. Vertinu akceleraciją, stabdžius, pakabos kietumą/minkštumą, automobilio valdymą, išorės/vidaus dizainą, komplektacijas. Jei yra galimybė, lyginu su kitais panašaus tipo to paties gamintojo automobiliais.

Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka

Jeigu tai būna išvažiuojamasis testas į kitą miestą, susipažinti su vairuojamu automobiliu tenka artimiau - greitkelyje puikiai juntama kaip mašina ,,stovi" ant kelio, kaip bėgėjasi, o įvažiavus į miestą galima greitai perprasti kokiomis apsukomis variklis geriau dirba. Tuomet rašau platų aprašymą ir pateikiu užsakovui.

Kuris vairuotas automobilis paliko didžiausią įspūdį?

Kas be ko - „Ferrari“. Tačiau iš realių mūsų gatvėmis skirtų važinėti automobilių smagu ir „Panamera“, ir „911“, ir „Z4“, ir „GT86“. Labai sunku išskirti vieną, nes visi skirtingi ir visi turi pliusų bei minusų.

Koks tavo svajonių automobilis?

Turiu keletą svajonių: „Nissan GT-R“, sena vaikystės svajonė „BMW Z4 M“ su 256 kW galia. Yra daug gerų automobilių, kuriuos tikrai mielu noru vairuočiau, kad ir tas pats „Lamborghini Aventador“ ar „Mercedes-Benz SLS“.

Užsiminei apie motociklus. Turi gal kažką?

Visą vasarą turėjau „Ducati Monster 620“. Pradėjau važiuoti žiedinėse lenktynėse, tad sezono gale šį street'uką pardaviau ir pavasarį ieškosiu jau trasai skirto motociklo.

Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka

Kiek laiko dalyvauji motociklų varžybose?

2015 metais buvo pirmas mano sezonas su tam neskirtu motociklu, kur duslintuvais, pakojais ir kojelėm braukydavau asfaltą posūkiuose. Dalyvavau vadinamuose „TrackDays“, Latvijoje (Bikernieki trasa), Estijoje (Parnu trasa), organizuojamuose treniruočių dienose, kur visą dieną važinėjame trasoje suskirstyti į grupes,o dienos pabaigoje – būna lenktynės. Taip pat kiekvieną savaitę važinėdavau Aukštadvario ir Elektrėnų kartodromuose. Kačerginės trasą palikau kitam sezonui su užsibrėžtu B grupės tikslu sezono pabaigoje.

Kaip taip atsitiko, kad automobilių mėgėja pamilo motociklus?

Motociklai buvo mano svajonė ir aistra nuo ankstyvos paauglystės, tačiau tėveliai (vėl gi būdami protingi žmonės) visuomet kartojo, jog šitam reikalui niekuomet nebus duota nei cento. Tad užsidirbau, nusipirkau motociklą ir supratau, kad būtent ten ir yra mano vieta. Net gi labiau motocikluose, negu automobiliuose, tačiau šie du dalykai puikiai pasiskirsto sezonais ir vienas kitam netrukdo.

Aušrinė/Asmeninio archyvo nuotrauka

Kviečiame ir kitas dailiosios lyties atstoves papasakoti apie savo automobilius. Jeigu ir tu vairuoji automobilį bei nori apie jį pakalbėti, susisiek su mumis el. paštu info@98.lt arba parašyk žinutę į Facebook'ą