You are here

Toyota Land Cruiser: Važiuoju bet kur – ieškoti Kalėdų eglės

  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser
  • Toyota Land Cruiser
    Toyota Land Cruiser

Vis mažiau dienų liekant iki Kalėdų – prasideda vis intensyvesnė Kalėdų eglučių paieška. „Ei, brangusis, parnešk vakare eglutę“,- šaukia žmona pro duris į darbą išeinančiam vyrui. „Tėti, kada puošim eglutę?“,- klausia mažametė dukra, susirūpinusi, kur gi Kalėdų senelis dės dovanas, nes eglutės namuose kol kas vis dar nėra. „Ar turi jau eglutę? Kur pirkai?“ - klausia bendradarbės viena kitos.

Smagios tos eglutės paieškos, kaip ir pati Kalėdų karštinė!

Toyota Land Cruiser

Go. Anywhere.

Taigi dar kartą atnaujintas, devintos kartos „Toyota Land Cruiser“, artėjant Kalėdoms, taip pat nutarė leistis į eglutės paieškas, vadovaudamasis tokiu šūkiu: „Go. Anywhere. / Važiuoju. Bet kur.“

Svarbiausia, kad visa tai nėra iš piršto laužta, „Land Cruiser“ turi daugiau nei 60 metų istoriją, o per ja sukaupta patirtis leidžia leistis į pačius netikėčiausius nuotykius, bet kur. Per smėlį, purvą, akmenuotas vietoves, vandenį ir sniegą. Žinoma, visuomet kartu reikia pasiimti ir sveiką protą.

Taigi pirmyn – į eglutės paieškas. Žinoma, pasivažinėjimo tikslas nėra radus eglutę, ją nukirsti ir parsivežti. Visa tai vardan gražių nuotraukų prie sniegu padengtų žaliaskarių.

Iš vakaro neblogai pasnigo – taigi nuotykių diena – kaip užsakyta!

Rytas niūrus, apie plius vieną už lango. Visur balta, šioks toks rūkas, apsiniaukę, bet aplinka mistiškai graži – pats tas „medžioklei“.

Toyota Land Cruiser

Taigi patogiai įsitaisius prie šildymo funkciją turinčio vairo ir jį visą šiltą pačiupus rankomis, pavarų svirtį pastačius į D poziciją, spaudžiamas akceleratoriaus pedalas. Pirmyn!

Važiuojant miesto gatvėmis ir užmiesčio keliais, „Land Cruiser“ leidžia jaustis itin komfortiškai. Atrodo, lyg plauktum keliu. Greičio visiškai nesijaučia, salone be galo erdvu tiek priekyje, tiek gale. Tai užtikrina ir tvirta rėminė kėbulo konstrukcija, kuri pakabos smūgiams neleidžia pasiekti salono.

2,8 litro dyzelinis D-4D variklis su 177 AG ir 450 Nm galia yra suporuotas su 6 laipsnių automatine greičių dėže. Daugiau nei du su puse tonos sveriantis visureigis nepasižymi puikiomis dinamiškumo savybėmis, tačiau tai ir nėra greičio mašina. Pagreičio pojūtį dar sumažina ir komforto jausmas. Kam įdomu ši charakteristika, tai 100 km/h greitis pasiekiamas per 12,7 sek. - iš principo tokiam galiūnui, nėra taip ir blogai. O lenkiant lėtesnį automobilį, viskas bus atlikta puikiai. Dinaminės savybės išliko tokios pačios kaip ir ankstesniajame modelyje.

Toyota Land Cruiser

Tačiau, aišku viena, kad turint tokį visureigį, nenuvažiuoti su juo nuo asfalto – būtų pati didžiausia nuodėmė, nes „Land Cruiser“ tik ir laukia, kada galės išlaisvinti visą savo žavesį ir suleisti savo ratus į purvą ar sniegą. Nuotykiai su juo prasideda greitai ir gali užsitęsti, kad ir iki traktoriaus paieškų.

Šįkart nesinorėjo užstrigti, todėl miškovežių išvagotais ir labai viliojančiai atrodančiais absoliučios bekelės ruožais važiuoti nesinorėjo - „Land Cruiser“ pravažumo riba nebuvo pasiekta. Tačiau giliomis provėžomis, ledo sluoksniu padengtomis giliomis balomis, sniego bei purvo miksu dengtais, pažliugusiais bekelės ruožais važiuoti buvo visai nebaisu. Automobilis tik ir prašėsi „duok daugiau iššūkių“.

Toyota Land Cruiser

„Land Cruiser“ tikrai suteikia drąsos ir prideda pasitikėjimo, norint tyrinėti dar niekada nevažiuotas vietoves. Paprastu keliu su šiuo automobiliu važiuoti tiesiog neįdomu – norisi vykti bet kur, tik ne asfaltu, nes ant tokios kelio dangos nuobodu.

Kelionės tikslą pasiekti pavyko be jokių problemų – buvo surasta nuostabių vietų fotosesijoms ir visa tai užfiksuota (vaizdais galite pasigrožėti nuotraukų galerijoje).

Toyota Land Cruiser

Kuro sąnaudos

Šio pasivažinėjimo metu visureigis šimtui kilometrų kelio naudojo 13,2 litro dyzelino. Buvo važiuojama visur: pradžioj miesto džiunglėse, tada asfaltuotais keliais užmiestyje bei pačiais įvairiausiais keliukais, nusukus nuo asfalto.

Siauruose miško keliukuose „Land Cruiser“ pademonstravo dar ir kitą savo privalumą – puikų manevringumą – jo apsisukimo spindulys vos 5,8 metro. Taigi su automobiliu tikrai lengva sukiotis ir ankštoje aikštelėje.

Beje, verta paminėti, kad įsijungus važiavimo bekele pagalbos sistemą, įsijungia papildomi panoraminiai vaizdai. Kameros rodo paviršiaus vaizdą po automobiliu bei panoraminį vaizdą aplink jį. Taip pat dar ir automobilio pasvyrimo kampą. Taigi vairuotojas visuomet gali matyti, kas yra prieš visureigio ratus bei lengviau įvertinti situaciją.

Važiuojant greitkeliu, 109 km/h vidutiniu greičiu „Land Cruiser“ kuro sąnaudos sudarė 10 litrų šimtui kilometrų. Išsukus į paprastą kelią, kur leistinas maksimalus greitis 90 km/h, „Land Cruiser“ naudojo vos 7,9 l/100 km. Tiesa, važiuojant šiek tiek agresyviau ir atliekant daugiau lenkimų, kuro suvartojimas kilo iki 9 litrų.

Išorės naujovės

Atnaujintas „Toyota“ visureigis tikrai vertas pagyrų dar ir už naują dizainą. Variklio dangtis ir priekiniai žibintai suteikia jam veržlumo įspūdį – automobilis nuostabiai atrodo, žvelgiant į jį bet kokiais kampais. Jo priekis, pabrėžia jo statusą: tvirtumas, patikimumas, prestižiškumas, užtikrintumas.

Galas taip pat šiek tiek pakito – atsirado naujo dizaino galiniai žibintai su LED stabdymo šviesomis bei naujo dizaino galinis bamperis. Verta paminėti, kad automobilis tapo 60 mm ilgesnis už ankstesnį modelį – dabar jo ilgis 4840 mm.

Kiekvienoje nuotraukoje atnaujintas „Land Cruiser“ atrodo be galo galingai!

Toyota Land Cruiser

Interjeras

Viduje taip pat yra naujovių – čia naudojamos kokybiškesnės medžiagos, centrinė konsolė yra dailesnė, užtikrinantį didesnį matymo lauką. Vairuotojo darbo vietoje – naujas vairas. Centre jos įmontuotas platesnis 8 colių multimedijos ekranas, kurį verta pagirti už tai, jog jis veikia šiek tiek greičiau, nei kituose „Toyota“ modeliuose. Pagaliau, pagreitėjo atsakas į bakstelėjimą pirštu, tačiau dar vis gi nėra taip, kaip norėtųsi.

Mygtukų zonoje vyrauja konservatyvumas, tačiau viskas suprojektuota ergonomiškai. Mygtukai spaudžiasi maloniai, jų išdėstymas solidesnis, nei ankstesnėje versijoje. Tiesa, tik po vairu, dešinėje pusėje esantys mygtukai visiškai nesimato – norint vieną iš jų paspausti, tenka perkreipti galvą, nes iš sėdėjimo pozicijos jų nematyti visai.

Toyota Land Cruiser

Atnaujintas „Land Cruiser“ gavo „Toyota Safety Sense“ saugos įrangą, į kurią įeina „Pre-Collision“ sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjamoji ir automatinė tolimųjų šviesų sistemos. Taip pat automobilis turi ir nematomų zonų monitorių bei perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistemą.

Su tokia puokšte įvairių gėrybių, „Land Cruiser“ yra itin techniškai pažangus, saugus bei patogus nuotykių ieškotojas, kuris leis vairuotojui važiuoti, kur tik jis nori.

Ir jeigu ta gražiausioji Kalėdų eglutė auga sunkiai privažiuojamoje vietoje, tai bus užduotis „Land Cruiser" ją pasiekti.

Kaina

Testuoto modelio kaina 63 200 eurų. Bazinė versija su automatine greičių dėže kainuoja nuo 48 000 eurų, o su mechanika – nuo 45 700 eurų.

Žinoma, įdomiausia komplektacijos dalis - „Adventure“ paketas, kuris kainuoja 2 710 eurų, bet jeigu su automobiliu esate pasiryžęs leistis į bekelės nuotykius, tai yra būtina. Į šį paketą įeina:

- galinio diferencialo blokavimas

- pagalbinė važiavimo bekele sistema (Crawl Control)

- važiavimo paviršių pasirinkimo sistema

- aplinkos monitorius, su 360 laipsnių rodančia kamera

- paviršiaus po automobiliu vaizdas

- kinetinė dinaminės pakabos sistema

- bei dar keletas privalumų.

Toyota Land Cruiser

Kategorijos: 
Automobiliai: