You are here

Peugeot 5008: Didesnis brolis „liūtas"

  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008

Ką, neskaitant ženkliuko, itin bendro turi 2017 metų Europos metų automobiliu išrinktas „Peugeot 3008“ ir „Peugeot 5008“? Tai iki galinių durelių identiška priekinė dalis - tas akivaizdžiai pastebima tiek šių automobilių išorėje, tiek viduje.

Peugeot 5008

3008 vs 5008

Žvelgiant į abu automobilius iš priekio, sunku atskirti, kuris yra kuris. Atsisėdus į vidų – situacija ta pati.

Pradedant nuo galinių durų – viskas ima skirtis. Vienas trumpesnis, kitas ilgesnis, vienas erdvus, kitas dar erdvesnis, vienas penkiavietis, kitas gali būti ir septynvietis. Taip, supratote teisingai - „5008“ modelis turi visus tuos didesnius parametrus. Beje, jis ir kainuoja daugiau, bet tik vienu tūkstančiu euru brangiau, o pirkėjas gauna žymiai daugiau. Pridėjus dar beveiki 800 eurų, gale gaunama trečia sėdynių eilė ir bendroje sumoje turime 7 sėdimas vietas.

Taigi ką rinktis? Du, labai panašūs, bet tuo pačiu ir skirtingi, to paties gamintojo automobiliai, tarp kurių kainos skirtumas praktiškai neegzistuoja.

Anksčiau testuotas „Peugeot 3008“ paliko labai gerą įspūdį, o po jo išbandytas „5008“ modelis pakerėjo galbūt net dar labiau. Vien dėl to, kad jis turi tokias pat savybes kaip mažesnysis brolis liūtas, bet priedo to yra dar ir erdvesnis. Žinoma, kam ko reikia. Vienam užtenka kompaktiško krosoverio, o kitam norisi, kiek didesnės jo versijos. Todėl pagal poreikius, belieka tik pasirinkti vieną iš jų.

Peugeot 5008

Mes dėl kompaktiškumo rinktumėmės „3008“, o ištarti „Ne“ „5008“ modeliui yra be galo sunku, nes jis labai geras. Gaila, kad galima rinktis tik vieną..

Kaip ir „3008“, taip ir „5008“ iškart sužavi savo išvaizda. Šių automobilių dizainas išties išskirtinis ir vertas pagyrų. Aišku tik viena - jeigu patinka vienas liūtas, tai patiks ir antras. Tiesa, galinė „5008“ dalis vieniems tiks, o kitiems gal ne. Ji statesnė, stogo linija kita – griežtesnė, mažiau sportiškesnė. Tačiau viskas atrodo labai solidžiai ir skoningai. Patiko!

Peugeot 5008

Erdvėlaivis

Visa tai, dėl vietos šeštam ir septintam keleiviui bei dėl erdvaus bagažo skyriaus, kur telpa net 1060 litrų krovinio. O sulanksčius vidurinę sėdynių eilę, ši erdvė išauga iki 2150 litrų. Verta paminėti, kad didinant bagažo skyrių galima išdarinėti pačias įvairiausias sėdynių ir kitų elementų transformacijas. Čia viskas lankstosi, keičiasi, kaip kad geležiniai monstrai iš filmo „Transformeriai“.

Peugeot 5008

Visos trys antroje eilėje išdėstytos sėdynės yra nepriklausomos, jos stumdomos bėgeliais. Norint išskleisti bagažo skyriuje paslėptas dvi papildomas sėdynes, užtenka truktelėti už virvelės, ir jos jau vietoje, paruoštos atsisėsti. Norint jas išimti – taip pat nereiks ilgai trukti.

Sėdintiems gale, čia pat už vairuotojo, erdvės neapsakomai daug. Sėdintiems paskutinėje eilėje, jos gerokai mažiau, tačiau vis gi, tai daugiau vaikams skirta vieta. Lyginant su „3008“, papildomi ratų bazės 165 milimetrai yra tikrai daug ir tas itin jaučiasi.

Peugeot 5008

Vairuotojas taip pat šiame automobilyje jaučiasi puikiai, sėdėdamas kaip lėktuvo kokpite – visi jam tenkantys džiaugsmai papasakoti „3008“ modelio apžvalgoje. Tačiau keleiviui iš dešinės – erdvės palikta kiek mažiau. Ypač tai juntama, kuomet čia sėdi aukštesnis žmogus. Dėl įmantriai išraizgytos centrinės konsolės vidurinės dalies („tunelio“), keleivis jaučiasi lyg sėdėdamas dėžėje, į kurios vieną kraštą remiasi kairė koja.

Peugeot 5008

Ant kelio

„5008“ vairavimas toks pats geras, kaip „3008“, ir net gi geresnis. Jausmas labai įdomus – rankose tiesiog idealiai prilimpantis siauro diametro vairas su plokščia apatine ir viršutine dalimi, o automobilis didelis. Važiavimas „5008“ suteikia vien tik malonumą. Jis net gi šiek tiek geriau valdosi už mažesnįjį liūtą. Posūkiuose yra stabilus, per daug nesvyruoja, jaučiasi užtikrintai ir tiksliai, puikiai draugauja su kelio nelygumais, vairuotojui perduodamas minkštumo pojūčius. Tą užtikrina ratų bazė, ilgesnė už „3008“ modelio.

Peugeot 5008

Ne gana to, automobilis pasižymi net 236 mm prošvaisa, taigi su juo galima drąsiai sukti ir ten, kur yra daugiau nelygumu. Tiesa, reikia nepamiršti, kad automobilis varomas tik priekiniais ratais.

Variklis ir kuro sąnaudos

Testuotas automobilis turėjo 1,6 litro benzininį variklį, sujungtą su 6 laipsnių automatine greičių dėže. Į ratus ji skirstė 165 AG ir 240 Nm galią. Sprinteriu automobilio nepavadinsi, bet važiuoja jis elastingai, o dėžė savo darbą išmano gerai.

Apetitas kurui – normalus. Važinėjant mieste kuro sąnaudos neperžengė 10 litrų šimtui kilometrų ribos. Važiuojant užmiestyje vingiuotais, kalvotais keliais, atskirtais gyvenviečių, kuro sąnaudos sudarė 7,4 litro/100 km.

Tuo tarpu lekiant magistrale 128 km/h vidutiniu greičiu, variklio apetitas buvo 8 litrai benzino šimtui kilometrų kelio.

Kaina

Bazinė „Peugeot 5008“ kaina prasideda nuo 20 900 eurų.

Bandomojo automobilio kaina su „GT-Line“ versijos standartine ir papildoma įranga siekė 37 654 eurų. Tuo tarpu „GT-Line“ komplektacija, be papildomos įrangos, kainuoja nuo 30 800 eurų.

Peugeot 5008

Testuoto automobilio kainą gerokai pakėlė neprastas papildomų opcijų rinkinukas – pridėjus jas kaina išaugo daugiau nei 6 000 eurų. Štai keletas brangesnių malonumų:

- parkavimo asistentas, rodantis vaizdą 360 laipsnių kampu – 554 eurai

- beraktė automobilio atrakinimo-užrakinimo sistema ir distancinis bagažinės atidarymas kojos mostu – 655 eurai

- „Focal“ garso sistema – 998 eurai

- atidaromas panoraminis stoglangis – 1058 eurai

Peugeot 5008

- bevielis telefono įkroviklis ir 230 V lizdas – 176 eurai

- 2 papildomos sėdynės trečioje eilėje – 796 eurai

- 19 colių ratlankiai – 705 eurai

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias krosoverių kainas salonuose (2017 10):

 Automobilis  Bazinė kaina, EUR  Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt
 Ford Edge  40 178  -
 Hyundai Santa Fe  39 999  3 pasiūlymai su 15-16 % nuolaida
 Honda CR-V  22 700  -
 Kia Sorento  39 990  -
 Nissan X-Trail  21 990  11 pasiūlymų su 15-16 % nuolaida
 Peugeot 5008  20 900  -
 Renault Koleos  25 570  -
 Škoda Kodiaq  20 303  -

 

Peugeot 5008

Kategorijos: 
Automobiliai: