You are here

Pirmoji meilė, pagardinta amerikietiškais prieskoniais

Kaip gali automobilis sietis su pirmąja meile ir amerikietiškais prieskoniais? Interpretacijų gali būti daug ir pačių įvairiausių, tačiau tai, kas užšifruota šiame pavadinime, atsakymą rasite paskaitę pokalbį su Gediminu, kuris pasakoja apie savo stilingą automobilį - „Audi A4 (B5)“, kuris iš paprasto automobilio per šešerius metus pavirto tuo, ką matote prieš savo akis.

Trumpai papasakok apie save ir savo automobilį.

Esu Gedas iš Klaipėdos. Šio miesto gatvėmis jau šešerius metus vairuoju 1995 metais pagamintą „Audi A4 (B5)”, variklis 1,8 litro, bet be turbo (juokiasi).

Kas turėjo įtakos pasirinkti būtent šį automobilį?

Išlaikius vairavimo teises buvo visiškai nesvarbu, kokį automobilį vairuoti. Svarbiausias kriterijus: nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Žiūrėjau į automobilį kaip į paprasčiausią susisiekimo priemonę.

Nuvažiavęs į automobilių turgų ieškojau įvairių variantų. Tuomet maniau, kad apie „A4“ net negalėčiau pasvajoti. Bet vis dėl to buvo nuspręsta pirkti būtent „Audi A4“, nors tada keliuose dar karaliavo „B4“, o „B5“ buvo jau kažkas naujesnio (šypsosi).  Patiko man šio modelio forma, priekis, galas.

Ar nekilo minčių šio pirmojo automobilio pakeisti kitu?

Tokios mintys kyla dažnai, ypač, kai tenka atsisėsti prie naujesnių automobilių vairo, kurie yra su galingais varikliais, pilni elektronikos, komforto komplektacijos ir t.t., bet, manau, niekada nesulauksiu tos dienos, kada šis automobilis paliks mano kiemą, gal todėl, kad tai mano pirmasis automobilis.

Dažnai įsivaizduoju situaciją, kai kasdieninį automobilį teks pastatyti nuošalyje garažo, atsidaryti garažo vartus, nukloti tentą ir išvysti mėlynai blizgantį savo pirmąjį automobilį, pravažiuoti su juo Klaipėdos gatvėmis nusileidus langus ir prisiminti geras dienas (šypsosi).

Kada gimė idėja keisti automobilio išorę? Koks buvo pirmasis patobulinimas?

Viskas prasidėjo nuo to, kai miesto gatvėmis pradėjo važinėti vis daugiau tokios pat markės automobilių. Norėjosi kažko išskirtinio. Nenorėjau būti vienas iš tų pilkos masės eismo dalyvių,  todėl ėmiausi automobilio gražinimo darbų.

Pirmiausia buvo nupirkti ardomi „BBS RSII“ R18 ratukai. Tada kažkiek laiko pavažinėjus, prasidėjo „Audi A4“ nuotraukų peržiūra įvairiose svetainėse, ieškant naujų idėjų. Kilo poreikis „piktesniam“ automobilio priekiui, taigi buvo nupirktas „Rieger RS“ priekinis bamperis. Po to, atsirado ir galinis „Rieger“ bamperis bei slenksčiai. Per šį tobulinimo laikotarpį ilgai ieškojau dviejų dalykų: USDM bagažinės dangčio ir odinio Recaro salono. Bet kaip sakoma „Kas ieško, tas randa“ – pasisekė ir man (šypsosi).

Ar dar ką nors norėtum patobulinti?

Giliai giliai širdy turiu svajonę apie galingesnę pulsuojančią širdį po variklio dangčiu, svajoju bent apie 1.8 T. Liūdna, bet šis dalykas liks kolkas ateičiai.

Kuriuo „modu“ džiaugiesi labiausiai?

Didžiausią džiaugsmą turbūt kelia ilgai Lietuvoje ieškotas USDM bagažinės dangtis bei puikiai išsirinkta spalva, nes buvo dvejojama tarp daugybės mėlynos spalvos atspalvių. Pasirinkau bazinę spalvą - mėlyną perlą, kuri tikrai nenuvylė.

Kaip į tavo automobilį reaguoja gatvėje?

Dažniausiai važiuojant mieste žmonės atsisuka atgal ir nulydi žvilgsniu. Būna tokių, kurie ir pirštu parodo. Šypseną kelia, kai vaikinas visiškai apie automobilius nesuprantančią merginą priverčia atsisukti ir nulydėti žvilgsniu žibantį mėlyną perlą. Būna, kad ir prie šviesoforo sulaukiu pakeltų nykščių į viršų (šypsosi). Malonu, kad įdėtą darbą kažkas pastebi. Tai lyg savotiškas darbo atsipirkimas.

Įsivaizduok, kad šį automobilį įsigijai ne prieš šešis metus, o šiandien ir nusprendei jį patobulinti. Ar jis atrodytų taip pat, ar kažką galbūt keistum?

Iš tikrųjų labai sunku atsakyti į šį klausimą. Šis automobilis įgavo šią dabartinę išvaizdą per maždaug šešis metus, todėl įsigijęs jį šiandien, per ateinančius 6 metus „padaryčiau“ jį lygiai tokį patį. Gal tik jis būtų ne mėlynas, o raudonas (juokiasi).

Bėgant metams tiuningo mados keičiasi. Kaip per tą laiką keitėsi tavo automobilio stilius?

Tobulinant automobilio išorę neteko įžengti į vadinamųjų „drakonų“ erą. Turėjau aiškią viziją ir nesivaikiau madų, taigi stilius nesikeitė. Keitėsi tik „modų“ kiekis.

Kaip jau minėjau, per tą laiką mano ketvirtukė „žingsniavo iki dabartinės išvaizdos“: įgavo amerikietiškų prieskonių, per metus laiko buvo surastas USDM bagažinės dangtis, priekinis bamperis perdarytas taip, kad tiktų kvadratiniai valstybiniai numeriai, uždėtas „lip’as“, „S4“ facelift‘iniai priekiniai žibintai, kurie dar buvo ir patamsinti. „BBS“ ratukai nudažyti balta bazine spalva, o visas automobilis pasidabino „Santorini Blue Pearl Effect” spalva.

Ar naudoji automobilį kasdien, ar jis yra skirtas tik savaitgalio išvykoms?

Šiuo metu įgyvendinami kiti planai, nes gyvenimas sukasi ne tik aplink automobilį. Daug investicijų reikalauja kuriamas verslas, todėl „Audi“ be jokių didesnių pasipriešinimų tarnauja kasdien. Artėja ta diena, kuomet automobilis bus skirtas tik nuvykti į automobilistų susitikimus ar šiaip kur pasivažinėti savaitgaliais.

Prie automobilio dirbi pats, ar kažkas padeda?

Vieni važiuoja žvejoti, kiti žaidžia krepšinį, o man patinka pasileisti seną „SANYO” magnetolą, atsidaryti garažo vartus šildant pavasario ar vasaros saulei ir pasikrapštyti prie automobilio. Dažniausiai tvarkausi vienas, nes tada pailsi nuo miesto šurmulio, pabūni su savimi ir t.t., bet jei reikia pagalbos turiu nuostabių draugų, kurių paprašius pagalbos, dažniausiai sulaukiu teigiamo atsakymo.

Ar iškeistum savo automobilį į tikrą „RS4“?

Kaip ir sakiau, nemanau, kad savo automobilį parduočiau ar keisčiau į kažką kitą. Jau geriau pasilikčiau savo „Audi A4“ su „RS4“ bodykit’u ir dar į garažą priglausčiau piktą bei galingą RS’ą.

Galbūt jūs irgi turite įdomų mylimą automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite! Nufotografuosime jūsų automobilį ir parašysime apie jį. Rašykite mums el. paštu: info@98.lt

 

Automobiliai: