You are here

Valanda su BMW M5 E39

  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39 - keturi išmetimo antgaliai
    BMW M5 E39 - keturi išmetimo antgaliai
  • BMW M5 E39 - emblema priekinių durelių apdailoje
    BMW M5 E39 - emblema priekinių durelių apdailoje
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39 - slenksčio apdaila po priekinėmis durelėmis
    BMW M5 E39 - slenksčio apdaila po priekinėmis durelėmis
  • BMW M5 E39 - slenksčio apdaila po galinėmis durelėmis
    BMW M5 E39 - slenksčio apdaila po galinėmis durelėmis
  • BMW M5 E39 vairas
    BMW M5 E39 vairas
  • BMW M5 E39 prietaisų skydelis
    BMW M5 E39 prietaisų skydelis
  • BMW M5 E39 prietaisų skydelis
    BMW M5 E39 prietaisų skydelis
  • BMW M5 E39 variklio skyrius
    BMW M5 E39 variklio skyrius
  • BMW M5 E39 ir E39 su M paketu
    BMW M5 E39 ir E39 su M paketu
  • BMW M5 E39 piekis
    BMW M5 E39 piekis
  • BMW E39 M paketas
    BMW E39 M paketas
  • BMW M5 E39 galas
    BMW M5 E39 galas
  • BMW E39 M paketas
    BMW E39 M paketas
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW E39 M paketas
    BMW E39 M paketas
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39 į viršų užsilenkiantys šoniniai veidrodėliai
    BMW M5 E39 į viršų užsilenkiantys šoniniai veidrodėliai
  • BMW M5 E39
    BMW M5 E39
  • BMW M5 E39 bagažinės skyrius
    BMW M5 E39 bagažinės skyrius
  • BMW M5 E39 daiktadėžės ir akumuliatorius bagažinėje
    BMW M5 E39 daiktadėžės ir akumuliatorius bagažinėje
  • BMW M5 E39 speciali akumuliatoriaus dėžė
    BMW M5 E39 speciali akumuliatoriaus dėžė
  • BMW M5 E39 papildomos daiktadėžės
    BMW M5 E39 papildomos daiktadėžės
  • BMW M5 E39 papildomos daiktadėžės
    BMW M5 E39 papildomos daiktadėžės
  • BMW M5 E39 ovalus galinio vaizdo veidrodėlis
    BMW M5 E39 ovalus galinio vaizdo veidrodėlis
  • BMW M5 E39 užvalcuota galinė arka
    BMW M5 E39 užvalcuota galinė arka

Trys litrai dyzelis.. „M“ paketas.. Čipotas. Čia gi tik em apdailomis apsikarstęs paprastas „E39”. Klysti žmogiška, bet prieš jūsų akis tikrų tikriausias „BMW M5 E39”! „M“ divizijos apdailos neslepia dyzeliuko, o po variklio dangčiu slepiasi 5 litrų V8 benzininis variklis, pasiekiantis 400 AG ir 500 Nm! Sutikite, kad pamačius tokį „BMW“ markės automobilį gatvėje, neįgudusi akis gali priversti suabejoti šio automobilio originalumu. Ne retas gatvėje painioja įprastą „E39” su „M“ apdailomis ir grynakraujį „M5”.

Norint nesuklysti ir netyčia „neišsidurti“ prie šviesoforo, kuomet sustojate šalia tokio modelio su savo keturračiu draugu (galbūt šiek tiek „paturbintu“) ir tikitės laisvai starte įveikti tariamai „M“ apdailomis pasipuošusi paprastą „E39“, reiktų atkreipti dėmesį į keletą svarbių smulkmenų.

Išorėje subtilūs skirtumai

Žiūrint į šį „penktuką“ iš galo, jo kilmę išduoda abiejose galinio bamperio pusėse ne šiaip sau kyšantys keturi duslintuvo antgaliai, turintys po atskirą bakelį. Teko kažkada visą išmetimo sistemą matyti nuimtą ant žemės - užėmė pusė serviso! Nors galinis „M“ paketo bamperis yra toks pat, kaip ir „M5“ modelyje, tačiau pastarajame instaliuotas išskirtinis difuzorius. Be to, bagažinės dangtį dar puošia grakštus spoileriukas, kurį beje turi ir paprasta versija su „M“ paketu.

Žvelgiant į šį automobilį iš priekio „M5 E39” išduoda apie save pagal kitokios formos nei įprasto „E39“ veidrodėlius, kurie yra ovalios formos. Beje, veidrodėliai užsilenkia irgi kitaip – į viršų. „Emkė“ pasižymi dar ir tuo, kad niekur kitur nesutiksite tokio salono veidrodėlio, išskyrus „M5” modelyje. Kuo gi jis ypatingas? Jis yra ovalios formos, išlaikančios šoninių veidrodėlių linijas. Beje, „M5” modelyje galima sutikti ir paprastą veidrodėlį. Dar vienas skirtumas tas, kad priekinio bamperio grotelėse nerasime perskyrimo, kuris yra paprastame „M“ apdailos pakete. Beje, pats bamperis skirtumų neturi. Taip pat bamperyje nėra ir papildomų stabdžių aušinimo angų, nes „M5” stabdžiai labai gerai dirba aukštoje temperatūroje.

Dar vienas skirtumas yra tas, kad tikro „M5“ priekinių durų apdailos juostose yra instaliuota emblema su „M5” inicialais, o „M“ paketas čia siūlo tik em raidelę.

O kas gi įdomaus viduje?

Išorėje viskas lyg ir aišku, tad paieškokime „M5” išskirtinumo ir viduje. Norint patekti į vidų reikia įveikti dvigubų stiklų barjerą. Pravėrus automobilio duris iškart pasitinka išskirtinės kokybės oda, kuri išlaiko savo vertę ir ant durų apmušimų, ir net priekinių sėdynių galuose esančiose kišenėse, kurios neretai būna pasiūtos iš prastesnės medžiagos. Visų keturių durų porankiai ir centrinė konsolė taip pat apvilkta oda. Nuotraukose esantis modelis turi odines sėdynes su verstos odos tinkleliu, po kuriuo slepiasi „M“ spalvų juostelės, kurios pereina ir ant durų apmušimų.

Lipant į automobilio vidų iškart užkliūna apdailos ant slenksčių po durimis, ant kurių puikuojasi užrašas „M5”, kurio paprastame „E39” su „M“ paketu nebūtų. Ten rastume tik „M“ raidelę. Beje, „M5“ specialios divizijos ženkliuką slepia dar ir bagažinėje, kur nerasime atsarginio rato, nes automobilis apautas „Run on Flat“ tipo padangomis (pradūrus galima jomis važiuoti). Priekyje 8 colių pločio R18 ratus puošia 245/40 padangos, o gale ant 9,5 colio pločio ratlankių sumontuotos 275/35 padangos. Dėl jų pločio galinės automobilio arkos yra užvalcuotos, kad į jas nesitrintų padangų kraštai. Ten nerasime aštrios arkos briaunos, kaip įprastame „E39”.

Klausimas vis dar išlieka, kas yra vietoje „zapaskės“? Akumuliatorius, kuris įdėtas į specialią dėžę, paženklintą „M“ divizijos inicialais. Įprastai „BMW“ markės automobiliuose akumuliatorius būna įtaisytas dešinėje bagažinės pusėje, tačiau kaip minėjome „M5” modelis pasižymi ypatinga išmetimo sistema, kuri abiejose automobilio pusėse turi po du bakelius, užimančius nemažai vietos, dėl ko akumuliatorius ir netelpa į įprastą vietą. Dar vos nepamiršome paminėti, kad bagažas šiame automobilyje dedamas ant kitokio bagažinės kilimo, po kuriuo slepiasi kelios daiktdėžės.

Kažkaip netikėtai susižavėjome bagažo skyriumi.. bet grįškime į vairuotojo darbo vietą. Prisiliečiame prie apšviestos pavarų perjungimo svirties. Pažvelgiame į prietaisų skydelį, šviečiantį geltona spalva, (paprastuose „E39” apšvietimas yra raudonas) bei žvelgdami į variklio apsukų skalę suskaičiuojame iki aštuonių – taip, ji sugraduota iki 8000 aps./min. Šiek tiek į kairę esantis skaičiukas 300 irgi žavi. Įprastas „E39” negali pasigirti nei tokiomis skalėmis, nors ir būtų su „M“ paketu. Prietaisų skydelis išsiskiria dar ir kitokiais ciferblatais, kitokiu skaičių šriftu, rodyklėmis, o svarbiausia, kad jame nerasime momentinių kuro sąnaudų prietaiso, kurį pakeitė tepalo temperatūros matuoklis. Juk tokiame automobilyje, turinčiame 400 AG momentinių kuro sąnaudų rodyklė nėra itin aktuali, o informacija apie tepalą – vertingesnė.

Centrinėje automobilio konsolėje įsikūręs vienas ypatingas mygtukas, vardu „Sport“, kurį paspaudus persiprogramuoja variklio valdymo blokas (ECU), akceleratorius tampa jautresnis, o vairas tvirtesnis. Užsiminus apie vairą reikia pasakyti, kad „M“ paketą turintis „E39” gauna ir ypatingą „M“ divizijos vairą, tačiau jis irgi skiriasi nuo tikrojo „M5” vairo. Visų pirma, pastarasis yra apsiūtas „M“ spalvų siūlais, o antra yra tai, kad „M5” vairo diametras yra 6 milimetrais mažesnis (379 mm, „M“ paketo – 385 mm).

Kartą paragavęs, negali sustot

Variklis užvestas, akimirką ausys klausosi jo nuostabaus murkimo, o po 5,3 s automobilio greičio rodyklė atsidūria ties 100 km/h padala. Pagreitis įspūdingas, o itin maloni jėga prilipina prie sėdynės ir yra taip pat stipriai jaučiama įvairiame greičio diapazone. Staiga į galvą šauna tik viena frazė: „kartą paragavęs, negali sustot“.

Variklio galia padeda galutinį tašką „M5 E39” ir „E39” (su „M” paketu) skirtumų paieškoje. „M5” - išskirtinis „E39” šeimos narys.

Šiek tiek BMW M5 E39 skaičių

Gamybos metai: 1998 - 2003
Variklis: 4941 cm3, V8
Variklio galia: 400 AG (6600 aps./min.), 500 Nm (3800 aps./min.)
Pavarų dėžė: šešių laipsnių mechaninė
Svoris: 1795 kg
Ilgis, plotis, aukštis: 4784 mm, 1800 mm, 1432 mm
Ratų bazė: 2830 mm
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h: 5,3 s
Maksimalus greitis: 250 km/h (ribojamas elektronikos)
Degalai: A-98
Kuro sąnaudos mieste: 21,1 l/100 km
Kuro sąnaudos užmiestyje: 9,8 l/100 km
Vidutinės kuro sąnaudos: 13,9 l/100 km
Kuro bako talpa: 70 litrų
Bagažinės talpa: 460 litrų
Padangos (priekis – galas): 245/40 – 275/35 R18

Kategorijos: 
Automobiliai: