You are here

„AC Schnitzer CLS II“: Grynakraujis lenktynininkas

1995 metais Vokietijos tiuningo kompanija „AC Schnitzer“ „BMW M3“ pagrindu sukūrė „CLS II“ konceptą, kuriuo buvo norima parodyto, kaip profesionalūs tiuningo inžinieriai gali paversti „M3 E36“ grynakrauju lenktyniniu automobiliu, tinkančiu ir važinėjimui gatvėse.

Šio automobilio 3,0 litrų, šešių cilindrų variklis buvo pilnai perrinktas ir patobulintas. Jam pritaikyta nauja išmetimo bei oro paėmimo sistema. Daugelis „CLS II“ naudojamų komponentų buvo išmėginta „Group A“ žiedinių lenktynių reikalavimus atitinkančiame „M3“, su kuriuo „AC Schnitzer“ komanda dalyvavo 24 valandų Niurburgringo lenktynėse.

„CLS II“ yra lengvas, galingas ir puikiai valdomas automobilis

Jo variklio galia siekia 350 AG ir 355 Nm. Tai leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 5,1 sek. ir maksimaliai įsibėgėti iki 288 km/h.

Siekiant sumažinti svorį, automobilio viduje vietoj standartinių sėdynių, atsirado ypatingai lengvos sportinės sėdynės, o gale jų iš vis neliko. Be to kėbule panaudota anglies pluoštas ir kevlaras. Automobilio svoris – 1440 kg.

Mašina turi platesnes ratų arkas, o tai leido priekyje naudoti 18 colių skersmens ir 9,5 colio pločio ratlankius. Gale jų skersmuo toks pats, o plotis 10,5 colio. Priekyje sumontuotos 255/35, o gale – 285/35 dydžio padangos.

Priekinio bamperio spoileris yra tiesiogiai sujungtas su dugno komponentais, o oro srautas nukreipiamas per galinį difuzorių, turintį integruotą „sparną“. Galinio stogo spoilerio ir spoilerio ant dangčio kombinacija duoda dar daugiau papildomos prispaudžiamosios jėgos. Beje, galinis spoileris yra reguliuojamas elektronikos pagalba ir gali būti pritaikytas individualiai pagal situaciją.

„AC Schnitzer“ šiam „M3“ pritaikė ir reguliuojamo aukščio sportinius amortizatorius, žeminančias spyruokles bei naują stabdžių sistemą.

Iš viso buvo pagaminti tik du tokie automobiliai ir parduoti į Japoniją.

Automobiliai: