You are here

Atnaujintas Renault Arkana hibridas: daug automobilio už sąžiningą kiekį pinigų

Daugiau nei tūkstantis kilometrų su atnaujintu Renault Arkana - tikrai gerai, o laikas su šiuo automobiliu nei kiek neprailgo. Šis ilgalaikis testas, trukęs dvi savaites, leido įsitikinti, kad tikrai yra automobilių, kuriuose sunku rasti prie ko prisikabinti, ką nors kritikuojant. Žinoma, tai gali būti kiekvieno labai skirtinga individuali patirtis, todėl vieni taip pat gali nerasti prie ko prikibti, o kitiems kas nors gal ir užklius.

Renault Arkana viską daro labai gerai, todėl smagu jį vairuoti: važinėti mieste ir užmiestyje.

Patogus vairas bei sėdynės, reikalingiausių ir dažniausiai naudojamų funkcijų mygtukai ir ratukai po ranka, o maigyti multimedijos ekrano praktiškai ir nereikėjo.

Automobilis valdosi gana tiksliai, turi standžią pakabą bei efektyvią stabdžių sistemą. Visada džiugina Renault modeliai, nes bene pas visus juos stabdžiai yra „suprogramuoti“ taip, kaip labiausiai patinka – toks aukso viduriukas: aiškiai, kai reikia aštriai, tolygiai, visada efektyviai.

Važiuota buvo su hibridu, kuris sudarytas iš 1.6 litro atmosferinio benzininio variklio ir elektros motoro. Galia – 143 AG. Ne itin daug, bet užtektinai, kad užmiestyje aplenkti lėčiau važiuojantį sunkvežimį nekiltų jokių problemų. Aišku, automobilis tikrai nėra sprinto virtuozas, bet dinamikos sklandžiam važiavimui visiškai pakanka.

Renault hibridai visada džiugina tuo, kad neskleidžia per daug garsų, keliant variklio apsukas. Taip ir su Arkana. Variklio garso galima nė negirdėti, o pavaros automatiškai jungiasi sklandžiai ir be trikdžių.

Užfiksuotos vidutinės degalų sąnaudos – 7 litrai šimtui: miestas, užmiestis, automagistralė, žiema. Užsiminus apie žiemą, šiame automobilyje pritrūko bet kokios galimybės išjungti antipraslydimo sistemą, kurios atjungimas kartais gali padėti neužklimti. Tai bene vienintelė kritika, kurią pavyko surasti.

Dar galima paminėti, kad šis Arkana turėjo Esprit Alpine komplektaciją, kuri suteikia savotiško žavesio interjere ir išorėje. Bendras automobilio vaizdas – stilingas, bet SUV kupė tokie ir būna.

Nors tai atnaujintas modelis, tačiau atnaujinimai labai nežymūs – subtiliai pakeista išorė, galima minėta Esprit Alpine komplektacija. Multimedija išliko ta pati, kaip ir debiutiniame modelyje.

Automobilis erdvus, patogus, turi talpų bagažo skyrių (480 litrų), bei 20 cm prošvaisą.

Kaina – gera. Startas nuo 25 490 eurų, o vairuota Arkana E-Tech Full Hybrid versija su Esprit Alpine komplektacija kainuoja 32 690 eurų. Taigi už gana sąžiningą kainą gaunama daug gero automobilio.

Kategorijos: 
Automobiliai: