You are here

Arena Motor Show 2015: nugalėtojas – Darius Kepežinskas

  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015
  • Arena Motor Show 2015
    Arena Motor Show 2015

Balandžio 12 d. „Žalgirio arenoje“ vyko drifto kova tarp Lietuvos ir užsienio šonaslydžio meistrų, kurie dovanojo gražius važiavimus.

Sekmadienio rytą Kauno Nemuno saloje susirinkę Europos drifto meistrai buvo pasitikti Lietuvos drifto rinktinės. Po trumpo teisėjų lūkesčių išdėstymo, prasidėjo treniruotės. Čia netruko pasižymėti Aurimas Vaškelis – pirmu savo važiavimu Aurimas prarado galinį posūkį, antruoju – jau ir stabdžių žibintą. Kiek apramintas komandos draugų, pilotas skyrė daugiau laiko pripratimui prie ryte dar itin slidžios dangos ir tolimesnių susidūrimų su sienomis išvengė. Savo pasirodymą dar treniruočių metu apmaudžiai baigė 2013-ųjų čempionas Jakub „Musk“ Tatara. Itin efektingai pradėjęs savo važiavimus, Jakubas turėjo susitaikyti su liūdna tiesa – jo M-serijos variklis neatlaikė kompresoriaus sliegio ir kiaurai viską į žemę išspjovė variklio stūmoklio gabaliukus. Kiek nuliūdęs Jakub dar bandė mastyti, kaip galėtų tęsti varžybas, tačiau jam teko pasitenkinti žiūrovo pozicija.

Vos tik prasidėjus renginio atidarymo ceremonijai, siurprizą pateikė ir Tado Adomaičio bolidas. Šiam bandant įspūdingai išlėkti ant arenos betono, Tado bolidas liko stovėti vietoje. Nuo itin staigaus galingumo perdavimo į galinius ratus, apmautus itin kibiomis padangomis nusisuko abu „BMW“ pusašiai, tačiau sėkmingos komandos reakcijos dėka, jie buvo operatyviai pakeisti ir antru bandymu Tadui pavyko išriedėti sėkmingai.

Šioms varžyboms būtų galima suteikti „pusašių laužimo varžybų“ pavadinimą - galingiems drifto bolidams arenos danga buvo negailestinga. Technika kentėjo kaip reikiant – ne vienas sportininkas „nusuko“ savo automobilio pusašį. Daugiausiai jų tikriausiai sulaužė Andrius Čibirka, kuris juos keitė „kaip kojines“.

Tačiau jis šiaip ne taip sugebėjo prasimušti iki mažojo finalo, o vietą tarp keturių geriausiųjų jam padovanojo Benediktas Čirba, kuomet jau praktiškai laimėtoje kovoje sportininkas nesuvaldė bolido ir trenkėsi į trasą juosiančius betono blokus. Andriaus automobilis po šios netikėtai pasibaigusios kovos buvo išstumtas, nes dėl gedimo nebegalėjo važiuoti toliau.

Varžyboms artėjant link pusfinalio tapo aišku, kad tarp keturių geriausiųjų – visi Lietuvos drifteriai. Pusfinalyje Darius Kepežinskas įveikė Andrių Čibirką, o Andrių Vasiliauską nugalėjo Gediminas Levickas.

Mažasis finalas galėjo ir neįvykti, nes tiek Andrius Čibirka, tiek kitas jo dalyvis Andrius Vasiliauskas turėjo techninių problemų. Galų gale viskas buvo išspręsta ir sportininkai surėmė „svylančias galines padangas“. Šios kovos nugalėtoju tapo ir ant trečiojo apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo Andrius Vasiliauskas.

Finalinėje kovoje susikovė Darius Kepežinskas ir Gediminas Levickas. Lemiamoje dvikovoje dyzelinį „BMW“ vairavęs Darius įrodė savo pranašumą prieš „Nissan“ vairavusį Gediminą ir tapo „Arena Motor Show 2015“ nugalėtoju.

Peršasi išvada, kad šįkart nugalėjo ne „arklių“ kiekis po variklio dangčiais, o technikos patikimumas.

Kartu su drifto varžybomis, „Žalgirio“ arena priėmė ir daugiakovės meistrus. Prie starto linijos šį syk stojo du ralio atstovai – Ramūnas Čapkauskas ir Vytautas Švedas, bei kroso meistras, Lietuvos viltis pasaulio autokroso čempionate Ernestas Staponkus. Kartingo garbę gynė Ignas Gelžinis, „Seat Leon Cupra“ trasą įveikti bandė jo brolis Jonas Gelžinis, o drifterių garbę ginti stojo „Republic-NP Team“ atstovas Povilas Lencevičius su savo atnaujintu „BMW Z3“. Dviračių transporto priemonių šį syk buvo kiek mažiau – po daug simpatijų susilaukusio pasirodymo arenos svečiams, į daugiakovės trasą išlėkė tik Šarūnas Kezys. Drifto treniruočių ir porinių važiavimų kiek pagumuotą dangą dalyviai bandė įveikti įvairiai – vengdami slydimo ir bandydami kuo greičiau įveikti trumpas tiesiąsias arba slysdami kuo mažesniu kampu. Revanšas šį syk buvo pasiektas ir praeitų metų čempioną Vytautą Švedą nuvainikavo komandos draugas Ignas Gelžinis, sėdėjęs už kartingo vairo. Ignui sekundės dalimis pavyko aplenkti antroje vietoje likusį Ramūną Čapkauską, o nieko bendro su laiko limitais neturinčios sporto šakos atstovas Povilas Lencevičius liko trečias.

Lenktynininkai: