You are here

Atnaujintas antros kartos „Renault Captur“

Naujajame „Captur“ pritaikyta nauja dizaino kalba, kurios pradininkas buvo „Renault“ dizaino vadovas Gilles Vidal. Naujoji kalba, kurioje eksperimentuojama su šviesa ir materija, griežtomis linijomis ir tiksliomis detalėmis, sukuria stilingesnį ir dinamiškesnį efektą. Naujasis „Captur“, turintis naują priekinę dalį, įgauna aukštesnės klasės išvaizdą, rašoma pranešime.

Naujasis „Renault Captur“ toliau išlieka miesto visureigių – rinkos, kuri sudaro pusę visų B segmento pardavimų, o pats segmentas sudaro 30 proc. visos rinkos – standartas.

„Captur“ išsaugo savo universalumą, dviejų atspalvių kėbulo spalvas ir didelį salono erdvumą, taip pat išradingą aukštųjų technologijų įrangą. Be šių savybių, kurios yra neatsiejama jo dalis, naujos kartos „Captur“ turi ir daug naujovių. Išraiškingesnis salonas ir išorė, stilius su nauja „Esprit Alpine“ apdaila sukuria nepakartojamą elegancijos ir sportinės dvasios pojūtį. Saloną puošia nauji apmušalai ir nauji prietaisų skydelio ekranai.

Priklausomai nuo versijos, „OpenR Link“ multimedijos sistema su integruota „Google“ platforma sukuria geriausią technologijų derinį, kuriame pirmą kartą B segmente įdiegta „Android Automotive 12“ operacinė sistema. Visiškai nauja elektroninė architektūra pakylėja saugumą į naują lygmenį – įdiegta daugybė naujausios kartos pagalbinių vairavimo priemonių, įskaitant „Predictive hybrid“ vairavimo funkciją ir „Active Driver Assist“ pagalbos vairuotojui sistemą, skirtų antro lygio autonominiam vairavimui.

Priklausomai nuo pardavimo šalies, naująjį „Renault Captur“ bus galima įsigyti su penkiais varikliais, įskaitant „145 bhp E-Tech full hybrid“ variantą, kurį Prancūzijoje jau pasirinko daugiau kaip 41 proc. klientų.

Varikliai:

Benzininiai: 

  • 1.0 TCE 90 AG turbininis – 160 Nm sukimo momentas, 3 cilindrų variklis, derinamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Degalų sąnaudos: 5,8–5,9 l/100 km.
  • 1.3 TCE 140 AG turbininis mažai hibridinis – nuo 48 V iki 260 Nm sukimo momentas, 4 cilindrų variklis, derinamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Degalų sąnaudos: 5,8–5,9 l/100 km.
  • 1.3 TCE 160 AG turbininis mažai hibridinis – nuo 48 V iki 270 Nm sukimo momentas, 4 cilindrų variklis, derinamas su EDC automatine pavarų dėže. Degalų sąnaudos: 5,8–5,9 l/100 km.

Suskystintųjų dujų: 

  • 1.0 TCE 100 AG turbininis – 160 Nm sukimo momentas (170 Nm su SkGD), 3 cilindrų, dviejų degalų sistemų (benzino ir SkGD) variklis, derinamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Degalų sąnaudos: 6,0–6,1 l/100 km naudojant bešvinį benziną arba 7,7–7,9 l/100 km naudojant suskystintas dujas. 

„E-Tech full hybrid“:

  • 1,6 l 145 AG – 205 Nm sukimo momentas, 4 cilindrų variklis, derinamas su išmaniąja automatine pavarų dėže be sankabos. Degalų sąnaudos: 4,7–4,9 l/100 km.

Siekiant didesnio vairavimo malonumo ir dinamiškesnio važiavimo, pakeista važiuoklė ir iš naujo sukalibruotas vairo stiprintuvas. Priklausomai nuo versijos, „Extended Grip“ sistema optimizuoja sukibimą bet kokiomis važiavimo sąlygomis.

„Captur“ kaina prasideda nuo 18 990 eurų.

Renault Captur kainos Lietuvoje:  

 

„Evolution“

„Techno“

„Esprit Alpine“

„TCe 90“

18 990 €

21 090 €

 

„TCe 100 LPG“

19 790 €

21 790 €

 

„TCe 160 EDC mild hybrid 12V“

 

25 290 €

 

„E-Tech full hybrid 145“

 

27 990 €

30 990 €

Kategorijos: 
Automobiliai: