You are here

„BMW 7-Series": prabangos etalonas

Vokiečių automobilių koncernas „BMW" pristatė prabangos etalonu vadinamą, naujos kartos „7 serijos“ modelį, kurio premjeros su nekantrumu laukė daugelis.

7 serijos „BMW“ automobiliai užbrėžia naują kartelę prabangių sedanų rinkoje ir patvirtina „BMW“, kaip inovacijų lyderio, statusą. Naudojant „BMW EfficientLightweight“ technologijas koncernui pavyko pasiekti, kad „BMW 7 Series” sedanas būtų 130 kilogramų lengvesnis nei pirmtakas. Be to, šio automobilio pirkėjai galės džiaugtis unikaliu komforto ir sportiškumo deriniu ir dar neregėtų elektroninių vairuotojo asistentų gausa.

Naujasis modelis turi lazerinius priekinius žibintus, aukščiausios kokybės vidaus apdailą, o kėbulo konstrukcijoje naudojamas už plieną tvirtesnis, bet žymiai lengvesnis sustiprintas anglies pluoštas.

Iš išorės 7 serijos modelis tapo modernios, sportiškai elegantiškos, prabangios išvaizdos. Į akis išsyk krenta priekiniai žibintai, kurie yra lazeriniai, panašūs kaip diegiami „BMW i8“. Jie žymiai pagerina matomumą vairuotojui. BMW skaičiuoja, kad tokių šviestuvų spindulys dukart ilgesnis nei LED žibintų ir siekia 600 metrų – tiek, kiek sudarytų du Vilniaus televizijos bokštai. Spindulys ne tik ilgesnis, bet ir pati šviesa yra ryškesnė, balta, nespigina iš priekio atvažiuojančių vairuotojų.

Nors atrodo gan tipiškai, „BMW 7“ priekyje esančios radiatoriaus grotelės yra neįprastos. Jos papildomai atlieka svarbią funkciją – automatiškai prasiveria ar užsidaro pagal tai, kiek oro reikia paduoti varikliui aušinti.

„BMW 7“ turi naujausios kartos vieną efektyviausių savo klasėje šešių cilindrų benzininį motorą, pasižymintį puikiu galios ir kuklių degalų sąnaudų santykiu. Sukimo momentas „BMW 7“ automobilio galinės ašies ratams yra perduodamas per patobulintą aštuonių pavarų automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę. Pavaros yra perjungiamos atsižvelgiant ne tik į važiavimo režimą, bet ir į automobilio navigacijos sistemos duomenis. Tad keičiantis reljefui ar įvažiuojant į posūkių seriją, pavaros bus perjungiamos efektyviau.

Naujos kartos sedanas bus aprūpintas distancinio parkavimo sistema: gavus komandą iš „BMW Display Key“ rakto automobilis galės pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina. Beje, ir patys „BMW 7“ rakteliai bus neįprasti – jie turės vaizduoklį-valdiklį.

Naujasis „BMW 7“ serijos sedanas yra aprūpintas informacine-pramogine „iDrive“ sistema. Viena iš šios sistemos inovacijų – naujos valdymo galimybės. Valdyti sistemą galima ne tik liečiant ekraną. BMW flagmane montuojama „iDrive“ reaguos ir į rankų judesius, tad sistemą valdyti bus galima tiesiog gestais.

Žinoma, automobilis bus komplektuojamas ir su pačiais naujausiais saugumą užtikrinančiais elektroniniais asistentais. „BMW 7“ serijos automobiliuose bus nuo susidūrimų važiuojant atbulomis apsauganti sistema. Taip pat šiame modelyje debiutuoja sistema, įspėjanti vairuotoją apie iš šono, susikertančiu kursu artėjančius automobilius.

Modelių variantai:

- „BMW 750i xDrive" („750Li xDrive“): 4,4 litrų V8 benzininis variklis su 450 AG ir 650 Nm galia. Pagreitis iki 100 km/h trunka 4,4 s (4,5 s). Maksimalus greitis – 250 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos: 8,1-8,3 (8,3-8,5) l/100 km.

- „BMW 740i“ („740Li“): 3,0 litrų 6 cilindrų benzininis variklis su 326 AG ir 450 Nm galia. Pagreitis iki 100 km/h trunka 5,5 s (5,6 s). Maksimalus greitis – 250 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos: 6,6-7,0 l/100 km.

- „BMW 730d“ („730Ld“): 3,0 litrų 6 cilindrų dyzelinis variklis su 265 AG ir 620 Nm galia. Pagreitis iki 100 km/h trunka 6,1 s (6,2 s). Maksimalus greitis – 250 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos: 4,5-4,9 (4,6-5,0) l/100 km.

- „BMW 730d xDrive“ („730Ld xDrive“): 3,0 litrų 6 cilindrų dyzelinis variklis su 265 AG ir 620 Nm galia. Pagreitis iki 100 km/h trunka 5,8 s (5,9 s). Maksimalus greitis – 250 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos: 4,8-5,2 l/100 km.

- „BMW 740e“ („740Le“, „740Le xDrive“): hibridinė versija, turinti 4 cilindrų benzininį variklį su 258 AG ir 400 Nm galia, bei elektros motorą su 95 AG ir 250 Nm galia. Bendrai hibridinė sistema sukuria 326 AG galią. Pagreitis iki 100 km/h trunka 5,6 s („740Le“ - 5,7 s, „740Le xDrive“ - 5,5 s). Maksimalus greitis – 240 km/h.

Važiuojant vien elektros motoru galima pasiekti 120 km/h greitį ir įveikti 40 km atstumą. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro vos 2,1 l/100 km. Keturiais ratais varoma versija naudoja 0,2 l/100 km daugiau.

„BMW 7“ automobilių serijinė gamyba bus vykdoma BMW prabangių sedanų gamykloje Dingolfinge, Vokietijoje. Lietuvoje, „Krasta Auto” salonuose „BMW 7“ pasirodys tuo pat metu, kaip ir kitose Europos šalyse – nuo spalio pabaigos.

Išorė:

Vidus:

Kategorijos: 
Automobiliai: