You are here

1536 vienetai metalinių gabaliukų

  • Dygliuota sportinė padanga/Oskar Bakke-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Dygliuota sportinė padanga/Oskar Bakke-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Jari Matti Latvala/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool
    Jari Matti Latvala/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

2017 metų Švedijos ralyje buvo net 1536 priežastys, kurios leido lenktynininkams beprotiškais greičiais skrieti sniegu ir ledu dengtais greičio ruožais. Be šių 1536 – Švedijoje nebūtų buvę jokio šou ant sniego.

1536?

Dygliai. Metaliai dygliai. Jų net 1536 vienetai ir kiekvieno ilgis 20 mm.

Kiekviena WRC bolido padanga turėjo 384 metalinius ir tvirtus kaip uola dyglius, kurie susmeigti rankomis. Iš padangos protektoriaus dygliai yra išlindę 6,5 mm.

Dygliuota sportinė padanga/Oskar Bakke-Red Bull Content Pool nuotrauka

Dėka šio beprotiškai ilgo padangų technikų rankų darbo, Pasaulio ralio čempionato herojai galėjo su savo bolidais „šokti“ ant ledo bei ištaršyti visą pakeliui pasitaikiusį sniegą.

Švedijoje lenktynininkai slidžiais greičio ruožais vietomis skriejo net 180 km/h, manevruodami tarp medžių.

Dygliuotų padangų sukibimas su trasa viso Švedijos ralio savaitgalio metu buvo ypatingai geras. Bolidai trasoje laikėsi stabiliau, nei bet kuriame kitame WRC etape.

Jari Matti Latvala/Jaanus Ree-Red Bull Content Pool

„Ant gero ledo galima akseleruoti itin smarkiai ir stabdyti itin lėtai. Tai yra geriau nei ant sauso asfalto elgiasi tam skirtos sportinės padangos“,- sakė 2017 metų Švedijos ralio nugalėtojas Jari-Matti Latvala iš „Toyota Gazoo Racing“ komandos.

„Šoninis skubimas yra geriausias. Tai yra itin smagu. Slysti su bolidu važiuodamas aukščiausia pavara beveik 200 km/h greičiu ir žinai, kad turi beprotiškai gerą sukibimą. Tuomet privalai nusišypsoti, nes tai geriausias jausmas pasaulyje“,- pridūrė jis.

Ir už visa tai reikia dėkoti 1536 vienetams metalo gabalėlių.

Kategorijos: