Atnaujintas šeštos kartos „Ford Mustang“
Praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo to laiko, kai „Ford“ išleido šeštos kartos „Mustang“, gamintojas demonstruoja šio legendinio modelio atnaujintą versiją.
Facelift'ą gavęs „Mustang“ gavo naują vaizdą tiek priekyje, tiek gale. Priekinėje dalyje buvo atnaujinti žibintai, bamperis, radiatoriaus grotelės tapo platesnės, naujas formas įgavo variklio dangtis, kuris dabar yra 20 mm žemesnis. Gale atsirado C formos žibintų sekcijos, naujo dizaino bamperis ir difuzorius.
Įdomu tai, kad atnaujintas modelis nebeturės 3,7 litro V6 variklio. Gamintojas pasilieka prie dviejų jėgainių: 2,3 litro EcoBoost ir 5,0 litrų V8. Varikliai bus komplektuojamas su patobulinta 6 laipsnių mechanine greičių dėže, taip pat bus galima rinktis ir naują 10 laipsnių automatine greičių dėžę. kuri žymiai greičiau keis pavaras už 6 laipsnių pirmtaką.
V8 variklis taip pat buvo atnaujintas – padidėjo jo suspaudimo laipsnis, o tai leis automobiliui turėti daugiau arklių ir daugiau sukimo momento. Šių parametrų tiksliai gamintojas kol kas dar neatskleidė, tuo tarpu 2,3 litro jėgainė gaus papildomų niutonų.
Atnaujintas „Mustang“ gavo ir patobulintą važiuoklę, kas leis džiaugtis dar geresniu valdymu.
Viduje prieš vairuotojo akis atsirado visiškai naujas 12 colių prietaisų skydo ekranas, kuriame vaizdą bus galima matyti trimis skirtingais režimais: normal, sport ir track. Interjeras gavo daugiau solidomu prieskonių
Nauja išmetimo sistema leis vairuotojui reguliuoti V8 variklio garsą. Taigi nekantriai lauksim, kokio dydžio „arklių kaimenė“ galės užgroti.